Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holder på og se på Twilight jeg nå, må bare buffre siste delen av den. Den er jo kjempebra, hvorfor? Jo fordi han gutten er noe av deiligste som finnes!! Er ganske sikker på at til og med gutter også synes det.. :p Vampyrer er så bad guy's, åhh smelt!! :love:

 

Suck me dry baby!!! :D

 

Det du egentlig prøver å si er at filmen er såpass kjedelig at du sitter og studerer utseendet til hovedpersonen?

 

Føler det på samme måte, mange filmer kan reddes av babes.

Lenke til kommentar

Ja, tror du har rett i det faktisk.. handlingen er nok veldig klisje aktig, som spiderman møter superman i smallville film.. og en sær jente som skiller seg ut som han blir interessert i. Men elsker vampyrfilmer, særlig de nye som moderniserer vampyrene litt. Og ikke bare de som sover i kister, hvitløk, kors og sollys type ting.

 

Vel, tilbake til filmen!

Lenke til kommentar

Nice, det å slenge seg ned fornøyd etter ferdiggjort arbeid må være en av de deiligste følelsene.

 

Jeg har fått vondt i nakken etter å ha headbanga for mye til musikk. Blir en rolig kveld med spill her i gården også, og så må jeg stå opp tidlig for å få med meg neste runde av Starcraft-turneringa i morgen.

 

Twilight skal vel sees så jeg vet hva fjortisshysteriet handler om, men venter til piratbukta gir ut en skikkelig versjon. Punisher: War Zone gleder jeg meg også til.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

MWAHAHAAA...

 

Jeg fant en gjenglemt sjokoladenisse fra jula! Sånn STOR! Med sånn fantastisk god sjokolade... Herre min hatt!

 

Rett og slett. Sitter fortsatt i sofaen, jeg. Varmt og godt er det her og. Myselig altså.

 

Mye spennende her, som alltid? ;D

 

EDIT: Zlatz, kylling&chips? :D

Endret av Binko
Lenke til kommentar

jeg sitter nå i sofaen med pcen på fanget,det står deilig snop på bordet,

vinden suser i veggene og jeg prøver å finne en film til å se i kveld.

Noen som vet hva som går på tv ,eller har noen å annbefale? :)

 

Edit: Hei til alle på treffet :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
jeg sitter nå i sofaen med pcen på fanget,det står deilig snop på bordet,

vinden suser i veggene og jeg prøver å finne en film til å se i kveld.

Noen som vet hva som går på tv ,eller har noen å annbefale? :)

 

Edit: Hei til alle på treffet :)

"Yes man". Så den nettopp på kino :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...