Datasmurf Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Men "vampyren" i Twilight var jo ikke noe ordentlig vampyr da. Bare hoax laga for å selge til jenter og metrofile gutter i alle aldre. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Holder på og se på Twilight jeg nå, må bare buffre siste delen av den. Den er jo kjempebra, hvorfor? Jo fordi han gutten er noe av deiligste som finnes!! Er ganske sikker på at til og med gutter også synes det.. Vampyrer er så bad guy's, åhh smelt!! Suck me dry baby!!! Det du egentlig prøver å si er at filmen er såpass kjedelig at du sitter og studerer utseendet til hovedpersonen? Føler det på samme måte, mange filmer kan reddes av babes. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Ja, tror du har rett i det faktisk.. handlingen er nok veldig klisje aktig, som spiderman møter superman i smallville film.. og en sær jente som skiller seg ut som han blir interessert i. Men elsker vampyrfilmer, særlig de nye som moderniserer vampyrene litt. Og ikke bare de som sover i kister, hvitløk, kors og sollys type ting. Vel, tilbake til filmen! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Likte "Twilight" selv om den ikke var perfekt. Spesiell var den iallfall. Var nettopp på butikken og kjøpet meg 2 x øl. Blir GTA IV og en kald en nå. Må jo belønnes etter å ha skrevet flittig i hele ettermiddag. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Nice, det å slenge seg ned fornøyd etter ferdiggjort arbeid må være en av de deiligste følelsene. Jeg har fått vondt i nakken etter å ha headbanga for mye til musikk. Blir en rolig kveld med spill her i gården også, og så må jeg stå opp tidlig for å få med meg neste runde av Starcraft-turneringa i morgen. Twilight skal vel sees så jeg vet hva fjortisshysteriet handler om, men venter til piratbukta gir ut en skikkelig versjon. Punisher: War Zone gleder jeg meg også til. Endret 17. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Skal man tømme ut vannet fra mr.Lee nuddelboks? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Skal man tømme ut vannet fra mr.Lee nuddelboks? Nei, det er delicious suppe. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Blir snart å slenge en pizza i ovnen. Er småsulten. Funderer også på om jeg skal se "Shooter"... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Tøm ut halvparten eller noe sånt. Lurer på frossenpizza her også gitt. Noen forslag til enkel rett med kylling som jeg kan lage i morra? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Blir snart å slenge en pizza i ovnen. Er småsulten. Funderer også på om jeg skal se "Shooter"... Shooter var skuffende. Bare et tips . Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) MWAHAHAAA... Jeg fant en gjenglemt sjokoladenisse fra jula! Sånn STOR! Med sånn fantastisk god sjokolade... Herre min hatt! Rett og slett. Sitter fortsatt i sofaen, jeg. Varmt og godt er det her og. Myselig altså. Mye spennende her, som alltid? ;D EDIT: Zlatz, kylling&chips? Endret 17. januar 2009 av Binko Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Sitter på treffet, skal hilse fra alle! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) jeg sitter nå i sofaen med pcen på fanget,det står deilig snop på bordet, vinden suser i veggene og jeg prøver å finne en film til å se i kveld. Noen som vet hva som går på tv ,eller har noen å annbefale? Edit: Hei til alle på treffet Endret 17. januar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Er det treff ja? Så koselig. Da får du hilse tilbake og si at jeg er envious på dere alle! DERE SKAL ALLE DØ! Det kom ut litt feil. Dere kan få sjokoladenisse? Endret 17. januar 2009 av Binko Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 EDIT: Zlatz, kylling&chips? Da bør jeg vel fritere kyllingen eller noe for at det skal bli godt? Ble kylling, ris og salat. Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Altså, kyllingen tar du jo bare i nærmeste varmekilde - helst en ovn - og så har du den inni der, med varmekilden på, til den ser ferdig ut. Kylling og ris er godt. Det er hel kylling? Eller filèt? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Sitter på treffet, skal hilse fra alle! Hils tilbake å be alle om å sjekke det de spiser _nøye_. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Altså, kyllingen tar du jo bare i nærmeste varmekilde - helst en ovn - og så har du den inni der, med varmekilden på, til den ser ferdig ut. Kylling og ris er godt. Det er hel kylling? Eller filèt? Kyllingfilet er det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 jeg sitter nå i sofaen med pcen på fanget,det står deilig snop på bordet, vinden suser i veggene og jeg prøver å finne en film til å se i kveld. Noen som vet hva som går på tv ,eller har noen å annbefale? Edit: Hei til alle på treffet "Yes man". Så den nettopp på kino Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Med Lars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg