Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Si meg når, så stiller jeg vel opp!

7. februar om ting går i orden

 

Det var altfor vanskelig :( Fikk over åtti prosent på tre sanger, resten var jeg drit-dårlig i :( Vondt i henda også :p

Spilte du lette eller vanskelige sanger da? Lønner seg å sortere etter vanskelighet og ta de lette først. Dumt å starte med Cliffs of Dover for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Spilte du lette eller vanskelige sanger da? Lønner seg å sortere etter vanskelighet og ta de lette først. Dumt å starte med Cliffs of Dover for å si det sånn.

Tok de ti øverste :p Varierende vansklighetsgrad ja. Får sortere dem nestegang :) Metallica og de andre sangene med djevelhoder som jeg har lasta ned holder seg heldigvis nederst. ^^

Lenke til kommentar
"Men i stedet for det vangligste operativsystemet, hadde Annie Schubert bestilt maskinen med det langt billigere operativsystemet Ubuntu."

 

Lol fail

"

Dermed gikk det dårlig da Annie forsøkte å installere Microsoft Word på maskinen. Hun greide heller ikke å kjøre installasjons-CDen for bredbåndsabonnementet hun hadde."

 

Even failer.

 

OpenOffice, duuuuuh :roll: .

Lenke til kommentar

Nettopp lest ferdig "The Innocent Man". Første non-fiction fra John Grisham.

Meget, meget forstyrrende om justisvesenet i USA, om hvordan hovedpersonen og flere havner på Death Row uten fnugg av bevis.

 

"Ronald "Ron" Keith Williamson (February 3, 1953, Oklahoma—December 4, 2004) was a minor league baseball catcher/pitcher who was one of two men wrongly convicted in 1988 in Oklahoma for the rape and murder of Debra Sue "Debbie" Carter. Dennis Fritz was sentenced to life imprisonment, while Williamson was sentenced to death. Both were released 12 years later, when DNA evidence proved their innocence. Their story became the subject of bestselling author John Grisham's first nonfiction book, The Innocent Man: Murder and Injustice in a Small Town."

http://en.wikipedia.org/wiki/Ron_Williamson

 

Anbefales!

Lenke til kommentar

Holder på og se på Twilight jeg nå, må bare buffre siste delen av den. Den er jo kjempebra, hvorfor? Jo fordi han gutten er noe av deiligste som finnes!! Er ganske sikker på at til og med gutter også synes det.. :p Vampyrer er så bad guy's, åhh smelt!! :love:

 

Suck me dry baby!!! :D

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...