dysfunctional Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Halvt russer med navnet Tom Victor, no offence men det kan umlig være en god sammensettning Thehehhee. Nesten så det er signaturmateriale! ^^ Om det ikke er ulovlig, da. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ok deler det med dere.. Jeg heter.. Argh.. Finn Eirik HAHHAHAHA! Finn Eirik Rasch .. Det blir Find Eirik Fast på engelsk.. gad.. skal fjerne finn fra det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg liker virkelig Ultima Thule =D Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 mikkel slask: kva meiner du??? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg vurderer og gjøre som QBab (som byttet sitt irl navn til King QBab), og bytte navn til King Cosomo elns Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ok deler det med dere.. Jeg heter.. Argh.. Finn Eirik HAHHAHAHA! Finn Eirik Rasch .. Det blir Find Eirik Fast på engelsk.. gad.. skal fjerne finn fra det. Okies, det var jo -tøft- jo! Oo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg vurderer og gjøre som QBab (som byttet sitt irl navn til King QBab), og bytte navn til King Cosomo elns Q har et IRL-navn, du vet det? Han bare reagerer ikke på det. Faktisk kjenner jeg ingen med det navnet som ikke har kallenavn, når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Trur ikke det, får Endret 18. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ok deler det med dere.. Jeg heter.. Argh.. Finn Eirik HAHHAHAHA! Finn Eirik Rasch .. Det blir Find Eirik Fast på engelsk.. gad.. skal fjerne finn fra det. Okies, det var jo -tøft- jo! Oo Nei. ikke særlig. hvor mange ganger tror du jeg har hørt ''har du funnet eirik'' eller ''er du rask da'' ? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ok deler det med dere.. Jeg heter.. Argh.. Finn Eirik HAHHAHAHA! Det var da ikke så ille. Jeg likte det jeg ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg vurderer og gjøre som QBab (som byttet sitt irl navn til King QBab), og bytte navn til King Cosomo elns Q har et IRL-navn, du vet det? Han bare reagerer ikke på det. Faktisk kjenner jeg ingen med det navnet som ikke har kallenavn, når jeg tenker meg om... Han sier han bytta navn i folkeregisteret da , men kult er det! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Vi har jo Dj_dark sitt mellomnavn... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Nei. ikke særlig. hvor mange ganger tror du jeg har hørt ''har du funnet eirik'' eller ''er du rask da'' ? Sikkert flere ganger enn jeg kan telle, men seriøst, hvem vil ikke ha ett navn man kan lage ordspill av? x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Han sier han bytta navn i folkeregisteret da , men kult er det! Eeeh. Q er like gammel som meg. Altså 17. Jeg tror ikke foreldrene hans hadde gitt ham lov til det der.. EDIT: Det er han faen ikke. Men har han helt seriøst gjort det? Oo Endret 18. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Nei. ikke særlig. hvor mange ganger tror du jeg har hørt ''har du funnet eirik'' eller ''er du rask da'' ? Sikkert flere ganger enn jeg kan telle, men seriøst, hvem vil ikke ha ett navn man kan lage ordspill av? x) De som ikke har sånne navn vil ha det! men problemet er eternavnet, altså rasch, så og si alle sier ''rash'' første gang de ser det, men det uttales altså ''rask'', det er jeg litt nøye på! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) rasch: kvifor spør du om dei om du har funnet eirik. "funnet" er jo eit heilt anna ord enn "finn" edit: åja no tok eg den Endret 18. januar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Selv så heter jeg bjørn til etternavn. Ler litt for meg selv når jeg skal presantere meg, og folk bare står der og venter. "Og etternavnet?" ^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Finn Eirik var jo egentlig ganske tøft. Kan tenke meg situasjoner der f.eks en person roper på deg: "Finn Eirik?" Og en uvitende person går ut på leting... harrharr. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 rasch: kvifor spør du om dei om du har funnet eirik. "funnet" er jo eit heilt anna ord enn "finn" ja si det Schnell, om bare alle var som deg! Eller.. akkurat den trekker jeg tilbake. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 rasch: kvifor spør du om dei om du har funnet eirik. "funnet" er jo eit heilt anna ord enn "finn" å finne, finner, fant, har funnet. Sikkert ikke helt riktig bøyd, men saken er vel det at det er to forskjellige tider av samme ordet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg