Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer og gjøre som QBab (som byttet sitt irl navn til King QBab), og bytte navn til King Cosomo elns :p

Q har et IRL-navn, du vet det? Han bare reagerer ikke på det. Faktisk kjenner jeg ingen med det navnet som ikke har kallenavn, når jeg tenker meg om...

Lenke til kommentar
Ok deler det med dere.. Jeg heter.. Argh.. Finn Eirik HAHHAHAHA!

Finn Eirik Rasch .. Det blir Find Eirik Fast på engelsk.. gad.. skal fjerne finn fra det.

Okies, det var jo -tøft- jo! Oo

Nei. ikke særlig.

hvor mange ganger tror du jeg har hørt ''har du funnet eirik'' eller ''er du rask da'' ?

Lenke til kommentar
Jeg vurderer og gjøre som QBab (som byttet sitt irl navn til King QBab), og bytte navn til King Cosomo elns :p

Q har et IRL-navn, du vet det? Han bare reagerer ikke på det. Faktisk kjenner jeg ingen med det navnet som ikke har kallenavn, når jeg tenker meg om...

Han sier han bytta navn i folkeregisteret da :ph34r:, men kult er det! :D

Lenke til kommentar
Han sier han bytta navn i folkeregisteret da :ph34r:, men kult er det! :D

Eeeh. Q er like gammel som meg. Altså 17. Jeg tror ikke foreldrene hans hadde gitt ham lov til det der..

EDIT: Det er han faen ikke.

Men har han helt seriøst gjort det? Oo

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Nei. ikke særlig.

hvor mange ganger tror du jeg har hørt ''har du funnet eirik'' eller ''er du rask da'' ?

Sikkert flere ganger enn jeg kan telle, men seriøst, hvem vil ikke ha ett navn man kan lage ordspill av? x)

De som ikke har sånne navn vil ha det! :)

men problemet er eternavnet, altså rasch, så og si alle sier ''rash'' første gang de ser det, men det uttales altså ''rask'', det er jeg litt nøye på! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...