Melisma Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) En som tenker på å stjele fra en butikk er ikke tyv. Ikke i praksis nei.. Lillium: det blir jo noe helt annet da.. Kan ikke sammenlignes det heller. En utfordring er en utfordring. Endret 16. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 En som tenker på å stjele fra en butikk er ikke tyv. Ikke i praksis nei.. Ikke i teorien heller.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 En som tenker på å stjele fra en butikk er ikke tyv. Ikke i praksis nei.. Man er da ikke teoretisk tyv? Man er heller ikke teoretisk homo /bifil. Btw: Marit Larsen er en plage. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 En som tenker på å stjele fra en butikk er ikke tyv. Ikke i praksis nei.. Men han tenkte på det og derfor er han skyldig? Skyt meg i foten..nå.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Men han tenkte på det og derfor er han skyldig? Skyt meg i foten..nå.. Ja, har du ikke sett Minority Report? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Men han tenkte på det og derfor er han skyldig? Skyt meg i foten..nå.. *lade om* *PANG* Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Men han tenkte på det og derfor er han skyldig? Skyt meg i foten..nå.. *lade om* *PANG* Rundlurt! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 I think i iz in luv. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kanskje en fylleklinings er greit, bare for å ha gjort det.. Men om man tenker på det, lurer på hvordan det er, fantaserer om det, og gjør det.. ja da er man jo ikke 100% hetero! Blir som å si at en som stjeler i en butikk opptil flere ganger ikke er en tyv eller en som begår tyveri.. En spade er en spade. Vel, en slipper seg litt mer løs under alkohol, så hvordan kan det være greit å fyllekline kontra edrukline med det samme kjønn og likevel være hetro? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Men han tenkte på det og derfor er han skyldig? Skyt meg i foten..nå.. Ja, har du ikke sett Minority Report? Faen, planen min svikter Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 I think i iz in luv. Du kan da ikke bare buse inn med det når vi har en heftig diskusjon om seksualitet! jo, vent... Gutt eller Jente? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Skyt meg i foten..nå.. *ta godt tak om pumpehagla og løfte opp fra gulvet* *sette den på høykant med kolbe mot fanget og ta ladegrep* *dra alt man klarer* BAahahaha, er ikke sterk nok.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 I think i iz in luv. Er det en fin følelse? Nå twitter jeg! :-----) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg anbefaler forøvrig alle å sette på "George Gershwin -- Rhapsody in Blue" nå. Godlåt. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Om man tenker på en ting så betyr det man har lyst til det.. Ikke at man er en tyv om man tenker på det, men man har LYST til å stjele... Endret 16. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Om man tenker på en ting så betyr det amn har lyst til det.. Ikke at man er en tyv om man tenker på det, men man har LYST til å stjele...Unnskyld så meget men du er flink til å motsi deg selv. Sawed off shotgun, hand on the pump Left hand on a forty, [puffin onna blunt] Pumped my shotgun, [niggaz didn't jump] Lala la la lala la laaaaa... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 oooh BUUUURN! du misforstår med vilje.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Nei jeg gjør ikke det, det er du som faktisk motsier deg selv. Ta å les det du skriver... My postcount is a Palindrom Endret 16. januar 2009 av b-real Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 I think i iz in luv. Er det en fin følelse? Oh yehs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg