Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

CHRIST dere tar dere så nær av alt alle andre sier!

 

Det er tull og tøys og fanteri, ta det ei seriøst du mugne soppmunk, som min mor pleiede at seje.

 

;D

 

EDIT: Og Espen, hvor har du VÆRT? Jeg har ikke sett at du har blokket meg på msn på LENGE nå!

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du ikke komme med Don't feed the troll istedet da herr. pliktoppfyllende moderator? Er det ikke lov å ytre meningene sine her på forumet uten at du skal komme å slenge med oppmerksomhetshore? Vet du hvilket forum du er på eller? :blink:

Vet du hvilket forum du er på? Her har vi alle psykiske lidelser og er homofile/lesbiske/bifile (og gud vet hva). Løp mens du kan! Før noen prøver å oppnå fysisk kontakt med deg :cry:

Lenke til kommentar
Nei. Det var meningen å vise at jeg siklet selv.

 

Kan du ikke komme med Don't feed the troll istedet da herr. pliktoppfyllende moderator? Er det ikke lov å ytre meningene sine her på forumet uten at du skal komme å slenge med oppmerksomhetshore? Vet du hvilket forum du er på eller? :blink:

HAHAHAHAHA

 

You make me laugh.

Nårtid har jeg vært pliktoppfyllende? *le*

 

Og med den settningen så mener du det at det er du som troller? Mkay..notisblokka next.

Lenke til kommentar

Mulig han mente to jenter som kliner som vil ha oppmerksomhet, i så fall er jeg enig... Det er nok slik i mange tilfeller ja.

 

 

nei, det er bare det at du har dratt opp DFTT til meg før, og da blir jeg mistenksom.. Men ja, jeg liker en heftig debatt :D

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Lillium: det går jo ikke an å sammenligne kyss fra en gutt/jente og foreldra da :blink: Håper da virkelig ikke at noen har blitt kysset slik av mora og faren sin..

 

Men hvorfor finnes ordet hetero egentlig? Om det ikke finnes liksom..?

 

Kanskje en fylleklinings er greit, bare for å ha gjort det.. Men om man tenker på det, lurer på hvordan det er, fantaserer om det, og gjør det.. ja da er man jo ikke 100% hetero!

 

Blir som å si at en som stjeler i en butikk opptil flere ganger ikke er en tyv eller en som begår tyveri.. En spade er en spade.

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
EDIT: Og Espen, hvor har du VÆRT? Jeg har ikke sett at du har blokket meg på msn på LENGE nå!

 

Hadde en litt for seriøs opprydning på lista, og slettet endel mer enn det jeg skulle gjort :(

Åååååh skuffet. Lei seg, nå.

 

Uansett, tar og leker litt med plastposer eller noe jeg. Kos dere.

 

EDIT: Hun mener sikkert ORDET hetero, og prøver å uttrykke at hun også kan være intelligent ved å påpeke at det som er normalt også har en tittel, dermed kan det ikke være normalt, ettersom det meste som faktisk GÅR som normalt ikke har et navn; som det at vi eksisterer, har jo ikke noe navn, men alle gjør det jo.

 

F.eks.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Selvfølgelig finnes "hetero". Jeg tenker meg du nevner til heterofili, noe som de fleste er, det er ikke noe å legge sjul på. Hva mener du om at det ikke finnes?

 

 

Altså hvis folk ikke godtar meningen med heterofili, ja så må jeg jo begynne å lure på hvorfor det i det hele tatt finnes om folk skal bøye og tøye på definisjonen hele tida. Er man hetero, ja da er man hetero!

 

Lillium: Spørs hva slags kyss du mener da.. og hyppigheten.

 

 

Binko: kalles ikke det for å eksistere da? Du brukte det jo selv..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Kanskje en fylleklinings er greit, bare for å ha gjort det.. Men om man tenker på det, lurer på hvordan det er, fantaserer om det, og gjør det.. ja da er man jo ikke 100% hetero!

 

Blir som å si at en som stjeler i en butikk opptil flere ganger ikke er en tyv eller en som begår tyveri.. En spade er en spade.

En som tenker på å stjele fra en butikk er ikke tyv.

Lenke til kommentar
EDIT: Og Espen, hvor har du VÆRT? Jeg har ikke sett at du har blokket meg på msn på LENGE nå!
Hadde en litt for seriøs opprydning på lista, og slettet endel mer enn det jeg skulle gjort :(
Thats what they all say...

 

Du tar ikke poenget. Et kyss må ikke nødvendigvis være noe seksuelt.
KOSE?

 

Så,mao, hvis du har kysset en gutt en eller annen gang i ditt liv eller har hatt tanker om en av samme kjønn så er du per def bifil hvis en skal følge melismas levesett.

Stakkars, det må være grusomt for deg å leve et slikt helt totalt sort/hvit verden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...