Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, da er hun ihvertfall ikke noe jeg vil klassifisere som 100% hetero. Kanskje leke-hetero med bifile tendenser.. Jeg som hetero har aldri hatt lyst til å kline med ei annen jente eller å finne ut hvordan hennes kropp fungerer seksuelt..

 

 

edit: glemte et vesentlig nøkkelord der ja..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
ja, da er hun ihvertfall ikke noe jeg vil klassifisere som 100% hetero. Kanskje leke-hetero med bifile tendenser.. Jeg som hetero har hatt lyst til å kline med ei annen jente eller å finne ut hvordan hennes kropp fungerer seksuelt..

http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Attention_Whore

 

There is only one thing in the world worse than being talked about, and that is not being talked about.

Lenke til kommentar
ja, da er hun ihvertfall ikke noe jeg vil klassifisere som 100% hetero. Kanskje leke-hetero med bifile tendenser.. Jeg som hetero har aldri hatt lyst til å kline med ei annen jente eller å finne ut hvordan hennes kropp fungerer seksuelt..

 

 

edit: glemte et vesentlig nøkkelord der ja..

Hvordan hennes kropp fungerer seksuelt? Må et kyss være seksuelt? Huff, jeg håper virkelig ikke faren din kysset deg god natt hver kveld. Du må være traumatisert.

Lenke til kommentar
Nei

Nå var det ikke deg jeg spurte.

 

Mythbusters: MacGyver style @ Discovery atm.

Damn! Hvorfor sa du ikke det før?

 

ja, da er hun ihvertfall ikke noe jeg vil klassifisere som 100% hetero. Kanskje leke-hetero med bifile tendenser.. Jeg som hetero har aldri hatt lyst til å kline med ei annen jente eller å finne ut hvordan hennes kropp fungerer seksuelt..

Jeg er også en hetero gutt som aldri har hatt lyst å kline med en annen gutt, men det betyr ikke at jeg mener gutter som har tenkt på det er homofile.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...