kanin333 Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Ja, søstra mi har tatt mascaran og vippetangen min Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Selvfølgelig er jeg bifil . I kissed a girl, i liiiked iiit. Jeg for min del synes den tankegangen er litt trangsynt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Såå, om Lillium kliner med en annen jente, kun for å prøve det ut. Er hun da bifil? Nei Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Det går bra. Jeg trenger ikke late som om du er jente, engang. Does he look like a bitch? sound like a bitch? smells like a bitch? Pretty sure it's a girl. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg for min del synes den tankegangen er litt trangsynt. Jævlig trangsynt er det.. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Mythbusters: MacGyver style @ Discovery atm. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) ja, da er hun ihvertfall ikke noe jeg vil klassifisere som 100% hetero. Kanskje leke-hetero med bifile tendenser.. Jeg som hetero har aldri hatt lyst til å kline med ei annen jente eller å finne ut hvordan hennes kropp fungerer seksuelt.. edit: glemte et vesentlig nøkkelord der ja.. Endret 16. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Tror ingen personer er 100% hetero, men det er bare min mening EDIT: Joda, sikkert en eller annen, men Endret 16. januar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 jeg har ikke lyst til å finne ut åssen gutter virker.. veit det veldig godt uten å måtte se det eller prøve det.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 ja, da er hun ihvertfall ikke noe jeg vil klassifisere som 100% hetero. Kanskje leke-hetero med bifile tendenser.. Jeg som hetero har hatt lyst til å kline med ei annen jente eller å finne ut hvordan hennes kropp fungerer seksuelt.. http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Attention_Whore “There is only one thing in the world worse than being talked about, and that is not being talked about.” Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 ja, da er hun ihvertfall ikke noe jeg vil klassifisere som 100% hetero. Kanskje leke-hetero med bifile tendenser.. Jeg som hetero har aldri hatt lyst til å kline med ei annen jente eller å finne ut hvordan hennes kropp fungerer seksuelt.. edit: glemte et vesentlig nøkkelord der ja.. Hvordan hennes kropp fungerer seksuelt? Må et kyss være seksuelt? Huff, jeg håper virkelig ikke faren din kysset deg god natt hver kveld. Du må være traumatisert. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 jeg har ikke lyst til å finne ut åssen gutter virker.. veit det veldig godt uten å måtte se det eller prøve det.. Er gutt sjøl, og er enig der ja... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 jeg har ikke lyst til å finne ut åssen gutter virker.. veit det veldig godt uten å måtte se det eller prøve det.. Lies. Du vet ikke før du har prøvd litt fersk ung nerdemannerumpe. *drool* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Må man være lesbisk for å være "bortpå" en annen jente/dame? ^^ Neida, du kan også være oppmerksomhets syk ^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 jeg har ikke lyst til å finne ut åssen gutter virker.. veit det veldig godt uten å måtte se det eller prøve det.. Lies. Du vet ikke før du har prøvd litt fersk ung nerdemannerumpe. *drool* Han mener du? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Nei Nå var det ikke deg jeg spurte. Mythbusters: MacGyver style @ Discovery atm. Damn! Hvorfor sa du ikke det før? ja, da er hun ihvertfall ikke noe jeg vil klassifisere som 100% hetero. Kanskje leke-hetero med bifile tendenser.. Jeg som hetero har aldri hatt lyst til å kline med ei annen jente eller å finne ut hvordan hennes kropp fungerer seksuelt.. Jeg er også en hetero gutt som aldri har hatt lyst å kline med en annen gutt, men det betyr ikke at jeg mener gutter som har tenkt på det er homofile. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Må man være lesbisk for å være "bortpå" en annen jente/dame? ^^ Neida, du kan også være oppmerksomhets syk ^^ Ja, vi har vel begge erfaring med den. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Kan du ikke komme med Don't feed the troll istedet da herr. pliktoppfyllende moderator? Er det ikke lov å ytre meningene sine her på forumet uten at du skal komme å slenge med oppmerksomhetshore? Vet du hvilket forum du er på eller? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Nå var det ikke deg jeg spurte. Jeg sa kun min mening. Jeg vet at du ikke spurte meg. Endret 16. januar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 I'm back! skjedd noe mens jeg var borte? Vi glemte deg. *snufs* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg