Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men å halleluja og fin han var!! Han så helt lik ut Viggo Mortensen når han var Aragorn, uten det lange håret da selvsagt.

 

Eh, Om du trekker fra det lange håret er det bare litt sot i ansiktet og SKJEGG (ikke skjeggstubber) som gjør at han ser forskjellig ut fra Viggo Mortensen plain, og han er ikke så veldig hunk utenom LotR at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Han så helt lik ut Viggo Mortensen når han var Aragorn, uten det lange håret da selvsagt

Ølbriller? :wee:

 

Så så, du dør ikke av å kjøre litt i den andre fila..

 

Men ja,, selv ville jeg aldri vært bortpå en jente! ÆSJ! Skjønner ikke åssen guttene orker det :p

Les inlegget en gang til.

Lenke til kommentar
Eh, Om du trekker fra det lange håret er det bare litt sot i ansiktet og SKJEGG (ikke skjeggstubber) som gjør at han ser forskjellig ut fra Viggo Mortensen plain, og han er ikke så veldig hunk utenom LotR at det gjør noe.

 

vel, jeg kaller dette for skjeggsubber i siste fasen, så spørs vel i hvilken av filmene man mener da. Viggo er helt sinnsyk fin som Aragorn.. :love:

 

1118277480Aragorn.jpg

 

Ballus: hva mener du? haha, har jeg lest noe feil? Og nei, ingen ølbriller.. kjente han i 5 år :p

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Stubber ser bedre ut enn skjegg.

 

Edit: til en viss grad.

 

Som regel er jeg enig, men:

 

Dette kommer helt an på ansiktet. Har et par kamerater som ser idiotiske ut uten skjegg visse steder i ansiktet, og det er en del Hollywoodstjerner jeg selvfølgelig ikke kommer på i farta som ser bedre ut med enn uten.

 

Forhåpentligvis ser jeg bedre ut med enn uten også, så jeg slipper å barbere meg så ofte.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Siktet til uttalelsen om at "Det ikke skader å kjøre litt i den andre fila". Da du selv påpekte i samme innlegg at du aldri selv ville prøvd deg på ei av samme kjønn. :)

 

 

Ahh, I see.. vel, den første der var ment som en liten spøk da men.. glemte vel bare å sette en :p bak..

 

haha, blowjob du liksom :D Det er ikke lov å spille musikk etter 23 i denne blokka jeg bor i, så håper de husker på det..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...