Sadfez Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Så så, du dør ikke av å kjøre litt i den andre fila.. Men ja,, selv ville jeg aldri vært bortpå en jente! ÆSJ! Skjønner ikke åssen guttene orker det Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Ja, hadde aldri klart å vært lesbisk for en dag f.eks.. ikke et minutt engang Endret 16. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Så så, du dør ikke av å kjøre litt i den andre fila.. Det kan vøre rimelig dødelig å kjøre i feil fil, jo. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Men å halleluja og fin han var!! Han så helt lik ut Viggo Mortensen når han var Aragorn, uten det lange håret da selvsagt. Eh, Om du trekker fra det lange håret er det bare litt sot i ansiktet og SKJEGG (ikke skjeggstubber) som gjør at han ser forskjellig ut fra Viggo Mortensen plain, og han er ikke så veldig hunk utenom LotR at det gjør noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Skjegg er mye mykere enn stubber. Jepp, men stubber er ikke ille. Melisma, nei, råklinte ikke, bare vanlig fylleklining Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Han så helt lik ut Viggo Mortensen når han var Aragorn, uten det lange håret da selvsagt Ølbriller? Så så, du dør ikke av å kjøre litt i den andre fila.. Men ja,, selv ville jeg aldri vært bortpå en jente! ÆSJ! Skjønner ikke åssen guttene orker det Les inlegget en gang til. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Eh, Om du trekker fra det lange håret er det bare litt sot i ansiktet og SKJEGG (ikke skjeggstubber) som gjør at han ser forskjellig ut fra Viggo Mortensen plain, og han er ikke så veldig hunk utenom LotR at det gjør noe. vel, jeg kaller dette for skjeggsubber i siste fasen, så spørs vel i hvilken av filmene man mener da. Viggo er helt sinnsyk fin som Aragorn.. Ballus: hva mener du? haha, har jeg lest noe feil? Og nei, ingen ølbriller.. kjente han i 5 år Endret 16. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 vel, jeg kaller dette for skjeggsubber i siste fasen, så spørs vel i hvilken av filmene man mener da. Viggo er helt sinnsyk fin som Aragorn.. Ballus: hva mener du? haha, har jeg lest noe feil? Har gutten et eller annet syndrom eller hva søren? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) hva mener du med syndrom? mener du meg?? Ja, eller så måtte du jo ha ment Viggo, trodde kanskje du trodde at jeg var en gutt.. åh, naboleiligheten har fest.. deilig med dundrende musikk når man skal prøve å slappe av en fredagskveld.. Endret 16. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Stubber ser bedre ut enn skjegg. Edit: til en viss grad. Som regel er jeg enig, men: Dette kommer helt an på ansiktet. Har et par kamerater som ser idiotiske ut uten skjegg visse steder i ansiktet, og det er en del Hollywoodstjerner jeg selvfølgelig ikke kommer på i farta som ser bedre ut med enn uten. Forhåpentligvis ser jeg bedre ut med enn uten også, så jeg slipper å barbere meg så ofte. Endret 16. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Skjegg er jævlig greit når det er kaldt ute. Stod i -10 istad, med svak kuling rett i trynet. Jeg fjerna skjegget igår. Ble greit kaldt det, fint når man ikke klarer å kontrollere spyttet i kjeften og det ender opp på haka. (Ble ikke såå ille da.) Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg sitter pakket inn i dyna, i sofaen, PC'n (skjermen hvertfall) på stuebordet foran meg, Mike Rowe putrer og går i bakgrunnen, har sjokolade, brusen begynner å bli liiiiiittebitte tom, Band of Brothers-maraton på G, boller, snytepapir... TGIF! 8D Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Pæ hæhæhæhæhæhæhÆ! Pæ hæhæhæhæhæhæhÆ! For en genial fyr! Edit: 1000 til den som klarer å gjette hvor det er. Endret 16. januar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) oh SNAP, episode jeg har sett av Dirty Jobz. SkuffeeeEEEEET. Nå må jeg fylle glasset og. Fylle en mugge, skal jeg. ED1T: Danmarksplass, utafor NAV rett ved DNB. Endret 16. januar 2009 av Binko Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ballus: hva mener du? haha, har jeg lest noe feil? Og nei, ingen ølbriller.. kjente han i 5 år Siktet til uttalelsen om at "Det ikke skader å kjøre litt i den andre fila". Da du selv påpekte i samme innlegg at du aldri selv ville prøvd deg på ei av samme kjønn. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 åh, naboleiligheten har fest.. deilig med dundrende musikk når man skal prøve å slappe av en fredagskveld.. Da titter du inn døra å sier: Blowjob til alle om dere holder kjeft, eller stikker et annet sted. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Siktet til uttalelsen om at "Det ikke skader å kjøre litt i den andre fila". Da du selv påpekte i samme innlegg at du aldri selv ville prøvd deg på ei av samme kjønn. Ahh, I see.. vel, den første der var ment som en liten spøk da men.. glemte vel bare å sette en bak.. haha, blowjob du liksom Det er ikke lov å spille musikk etter 23 i denne blokka jeg bor i, så håper de husker på det.. Endret 16. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det ble stille her. Noe mangler, og jeg liker det IKKE. Radiohead- All I Need Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 NP: Gojira - Oroborus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg