kanin333 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Noen grunner du kan komme på utenom tiss/bæsj til at en kanin ikke bare kan reke rundt i leiligheten? Kan jeg ha den i halsbånd festet til senga, for eksempel? Tror ikke halsbånd fungerer så veldig bra.. Kaniner liker ikke å sitte fast, og begynner å gnage på alt. Ledninger er heller ikke lurt å ha over alt, men de kan teipes så de holder en stund til. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 jeg trenger et råd:P fikk beskjed a the force at jeg måtte på sesjon 11 feb. noen som har et tips til hva jeg burde søke med inn på? Prøv det du har lyst til. Ellers: Sanitet eller artilleri(lala) Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Eksamensskjegg er bra så lenge man husker å barbere etter eksamenene. Hvis ikke blir man seende ut som en gærning: Sex. Nå har vi muntlige eksamener på universitetet mitt, med pretensiøse professorer, så ville vært pinlig å stille med den manken der. Sliter forresten litt nå, en svær koreaner inviterte seg selv over til leiligheten min, og skal bo der i 4 dager for å fornye visaet sitt neste uke. Må rydde leiligheten, kaste alt søppelet og matrestene som ligger på gulvet, støvsuge og vaske, samt finne ut av hvordan jeg skal holde meg unna stygge uvaner i løpet av tida han bor her. Endret 16. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Det som er kjipt med skjeggstubber på gutter er at det er veldig attraktivt i mine øyne, men det gjør bare så jævlig vondt å kline med gutten når han har det. Scratch my bitch up! Endret 16. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) New invention: Krem som gjør skjegget komfortabelt for din kjære. Jeg hadde blitt rik. Endret 16. januar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1058227&hl=^^Stem L4r5. Jeg er for skattelette, billigere øl og sprit. Samt strengere straffer, medvind, færre oppoverbakker og mors kjøttkaker til middag! di valghore :!: Foretrekker yttrykket "demagog" Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ja, hvis du kan finne opp en super balsam som kunne gjort det, så hadde jente sluppet å se ut som om de hadde vært i slåsskamp etter de hadde klint med en småskjeggete gutt.. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det som er kjipt med skjeggstubber på gutter er at det er veldig attraktivt i mine øyne, men det gjør bare så jævlig vondt å kline med gutten når han har det. Scratch my bitch up! Nå snakket vi om skjegg, og ikke stubber. Men stubber skraper ikke så fælt da! "Jævlig vondt" tsk tsk. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ja, for skjegg er sikkert mye bedre :!: mm, kom gutten min så skal vi kline litt.. PFØY!!*spyttspytt* Og ja, jeg ble helt rød rundt munnen da jeg klina med en med skjeggstubber, nå kan det jo sies at det var råklining også da var jo bare sååå forelska vettu.. Prøv å klin med en gutt med skjeggstubber så skal du se! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hva om jeg har prøvd? Og skjegg er mykt og godt. Husker jeg elsket å kose pappa da jeg var liten (ikke tenk koffert nå). Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Og skjegg er mykt og godt. Husker jeg elsket å kose pappa da jeg var liten (ikke tenk koffert nå). Det gjorde jeg også. (Tenk koffert denne gangen) Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ja, hvis du har prøvd så yey for deg, hvis du ikke har prøvd så har du gått glipp av noe.. Hadde jeg vært gutt, så hadde jeg definitivt vært homo. Jeg liker ikke skjegg, ikke langt skjegg.. Traumene fra nissefar og det ekle skjegget hans henger igjen fra barndommen.. (Ikke tenk koffert nå) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ja, for skjegg er sikkert mye bedre :!: mm, kom gutten min så skal vi kline litt.. PFØY!!*spyttspytt* Og ja, jeg ble helt rød rundt munnen da jeg klina med en med skjeggstubber, nå kan det jo sies at det var råklining også da var jo bare sååå forelska vettu.. Prøv å klin med en gutt med skjeggstubber så skal du se! Done that, jeg ble ikke rød rundt munnen. Ikke følte jeg ubehag heller Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Skjegg er mye mykere enn stubber. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Stubber ser bedre ut enn skjegg. Edit: til en viss grad. Endret 16. januar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Da har du ikke råklint med han.. og med råklint så mener jeg sånn klining som er stygt å se på for andre... Men å halleluja og fin han var!! Han så helt lik ut Viggo Mortensen når han var Aragorn, uten det lange håret da selvsagt.. ok, too much information. Sånn, nå er jeg ferdig med å beskrive han. Eller nei vent, han hadde helt utrolig blå øyne også. Sånn, ferdig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 flidd sjegg er bedre en uflidd sjegg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Prøv å klin med en gutt med skjeggstubber så skal du se! nei det skal jeg ikke prøve.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Så så, du dør ikke av å kjøre litt i den andre fila.. Men ja,, selv ville jeg aldri vært bortpå en jente! ÆSJ! Skjønner ikke åssen guttene orker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg