chokke Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Eg trur ikkje eg vil svare på det, fordi det ville vore eit personangrep Meg da? Uansett, Unclyclopedia.org er definitivt en av de bedre sidene Peoples Social- Demokratic Monarc Kingdom of Norway (pronounced nowhere by Asians and Canadians) is an imaginary tropical country situated at the Earth's north pole. Norway's most imaginary territories include North Dakota, Minnesota, South Dakota and the Ocean, where Norwegians pretend to get food, lay their eggs and harvest a mysterious black liquid used in religious rituals. Norway is not only a vassal of Crab people but also a member of the United Federation of Planets and the Holy Romani Empire since its independence from Stockholm in 1953, Norway maintains a strong reputation amongst outsiders for its harsh censorship and a strong, almost fetishistic love of socks, particularly white ones. The republican kingdom has, in recent years, been at war with whales and, more infrequently, Good Christian Decency. A little known fact about these so-called Norwegians is that they reproduce asexually. Svarte så treig jeg var da. Endret 18. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Blir vanskelig, klarer såvidt og se over kanten på vår egen ovn Er du dverg? Kan jo sette vaffelhjernet på en krakk Nei, egentlig ikke. Bare har småproblemer med og reise meg opp Krakk hørtes fint ut, adresse? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Nei, egentlig ikke. Bare har småproblemer med og reise meg opp Krakk hørtes fint ut, adresse? Kan jo ikke legge den ut her Kan du komme deg frem og tilbake selv, send meg en pm, så skal du få adresse Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Nei, egentlig ikke. Bare har småproblemer med og reise meg opp Jeg husker første gangen jeg fant det ut. Har ikke vært så flau på.. evigheter. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Nei, egentlig ikke. Bare har småproblemer med og reise meg opp Jeg husker første gangen jeg fant det ut. Har ikke vært så flau på.. evigheter. "Now your nick suddenly made sense!" Endret 18. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 chokke: Eg veit du prøver hardt, men du kjem deg liksom ikkje heilt på topp på den lista veit du Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 hahaha flott tekst om norge det der ja! har dere sett den delen av Michael Moore sin dokumentar Sicko (tror det var den) hvor han beskrev Norge? Den måtte utelas på grunn av at folk trodde ikke på det! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Hihi, fant ut at Schnell heter "Tom Vìctor". Kanskje derfor han er som han er. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 nie: du veit at dei artiklane du quota inneheld masse faktafeil? eg vil anbefale deg og heller bruke wikipedia då, og ikkje slike dårlege kopiar Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Hihi, fant ut at Schnell heter "Tom Vìctor". Kanskje derfor han er som han er. Og han er halvt russer elns Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Hihi, fant ut at Schnell heter "Tom Vìctor". Kanskje derfor han er som han er. Det var faktisk et utrolig pent navn. ^^ nie: du veit at dei artiklane du quota inneheld masse faktafeil? eg vil anbefale deg og heller bruke wikipedia då, og ikkje slike dårlege kopiar Ja-a, jeg vet det. Det er kinda poenget. Det skal være morsomt. x) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Det var faktisk et utrolig pent navn. ^^ Hva med Adrian da? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Hva med Adrian da? Ett av mine yndlingsnavn, faktisk. =P Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 nie: du veit at dei artiklane du quota inneheld masse faktafeil? eg vil anbefale deg og heller bruke wikipedia då, og ikkje slike dårlege kopiar Ikkepedia: Det er ikke meningen at faktaene på ikkepedia skal være korrekte. Det er artikler, som er skrevet fra en humoristisk synsvinkel, som er ment for at du som leser skal få en god latter, ikke for å finne fakta til særoppgaven om Knut Hamsun Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Halvt russer med navnet Tom Victor, no offence men det kan umlig være en god sammensettning Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 wheelman: ja faktisk nie: takk det var snilt, men eg veit sjølve at det er stygt. Det er ingen som kaller meg det heller, viss dei kaller meg det ordentlege navnet mitt nekter eg å adlyde!!! åja, eg berre skumleste Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Det var faktisk et utrolig pent navn. ^^ Hva med Adrian da? Adrian kunne jeg kalt min sønn om jeg hadde hatt en. Mitt navn derimot.. herregud. Jeg skjemmes! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Hihi, fant ut at Schnell heter "Tom Vìctor". Kanskje derfor han er som han er. Det var faktisk et utrolig pent navn. ^^ Der må jeg si meg helt enig! Et unikt navn du burde være stolt av, Schnell! (Nei, det var ikke sarkasme.) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 wheelman: ja faktisk nie: takk det var snilt, men eg veit sjølve at det er stygt. Det er ingen som kaller meg det heller, viss dei kaller meg det ordentlege navnet mitt nekter eg å adlyde!!! åja, eg berre skumleste Nå må du gi deg? Det var jo stilig, jo! o_O Sånn, unikt og tøft. Litt sånn, adel-aktig, eller.no? Mitt navn derimot.. herregud. Jeg skjemmes! Spill it! =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Mitt navn derimot.. herregud. Jeg skjemmes! Finnes verre navn enn ditt. *skal ikke legge det ut...enda* Endret 18. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg