Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Eg trur ikkje eg vil svare på det, fordi det ville vore eit personangrep

Meg da? :innocent:

 

Uansett, Unclyclopedia.org er definitivt en av de bedre sidene :wee:

 

Peoples Social- Demokratic Monarc Kingdom of Norway (pronounced nowhere by Asians and Canadians) is an imaginary tropical country situated at the Earth's north pole. Norway's most imaginary territories include North Dakota, Minnesota, South Dakota and the Ocean, where Norwegians pretend to get food, lay their eggs and harvest a mysterious black liquid used in religious rituals.

 

Norway is not only a vassal of Crab people but also a member of the United Federation of Planets and the Holy Romani Empire since its independence from Stockholm in 1953, Norway maintains a strong reputation amongst outsiders for its harsh censorship and a strong, almost fetishistic love of socks, particularly white ones. The republican kingdom has, in recent years, been at war with whales and, more infrequently, Good Christian Decency. A little known fact about these so-called Norwegians is that they reproduce asexually.

 

Svarte så treig jeg var da.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hihi, fant ut at Schnell heter "Tom Vìctor". Kanskje derfor han er som han er. :wee:

Det var faktisk et utrolig pent navn. ^^

 

nie: du veit at dei artiklane du quota inneheld masse faktafeil? eg vil anbefale deg og heller bruke wikipedia då, og ikkje slike dårlege kopiar

Ja-a, jeg vet det. Det er kinda poenget. Det skal være morsomt. x)

Lenke til kommentar
nie: du veit at dei artiklane du quota inneheld masse faktafeil? eg vil anbefale deg og heller bruke wikipedia då, og ikkje slike dårlege kopiar

Ikkepedia: Det er ikke meningen at faktaene på ikkepedia skal være korrekte. Det er artikler, som er skrevet fra en humoristisk synsvinkel, som er ment for at du som leser skal få en god latter, ikke for å finne fakta til særoppgaven om Knut Hamsun :)

Lenke til kommentar
wheelman: ja faktisk :p

 

nie: takk det var snilt, men eg veit sjølve at det er stygt. Det er ingen som kaller meg det heller, viss dei kaller meg det ordentlege navnet mitt nekter eg å adlyde!!!

åja, eg berre skumleste

Nå må du gi deg? Det var jo stilig, jo! o_O

Sånn, unikt og tøft. Litt sånn, adel-aktig, eller.no?

 

Mitt navn derimot.. herregud. Jeg skjemmes! :D

Spill it! =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...