Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pac, en bolle spanderes på deg chokke, skal du ha? jeg krever fripass slik at jeg kan få alt jeg vil ha i denne kafeen gratis! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva skjer med dette forumet og boller? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Æsj, jeg må skrive en halv side om "Ein aktivitet eg likar" På nynorsk til i morgen. Har noen lyst til å gjøre den for meg? Belønning: Mintsjokolade i masser =D Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Endelig kom det opp en slik tråd også. Har savnet en slik en lenge, blir nok så jeg følger med en del i denne fremover. Når det gjelder den sovingen så støtter jeg Datasmurf. Alltid kos å sitte på diskusjon utover de sene nattetider! Men må innrømme at det er sinnsykt godt å sove også da. Særlig om morgenen. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 kjeder meg, vurderer ta noen selvportrett av meg selv og leke i photoshop, men litt lat idag;P Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Heilage: Du er bare gal, du har ikke godt av mer makt Jeg synes jeg er ganske fornuftig jeg. Hehe, ja, kanskje du har et poeng i alle dine ikkefultsågode uttalelser Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Æsj, jeg må skrive en halv side om "Ein aktivitet eg likar" På nynorsk til i morgen. Har noen lyst til å gjøre den for meg? Belønning: Mintsjokolade i masser =D Skrive om forumtrolling? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 En halv side nynorsk er da ingenting heller! Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 En halv side nynorsk er da ingenting heller! det er kjedelig som fy? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei, en halv side går jo unna på en plett. 12 sider derimot, tar litt lenger tid. Men nynorsk er bare kos å skrive ^^ Og ja, Movieheart, soving i morgentimene er bare elsk... <3 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ka meg elleve igår! Det var digg ettersom jeg sov litt over en time natta før. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Æsj, jeg må skrive en halv side om "Ein aktivitet eg likar" På nynorsk til i morgen. Har noen lyst til å gjøre den for meg? Belønning: Mintsjokolade i masser =D Skrive om forumtrolling? Kanskje ikkje trolling, men det blir nok til at eg skriv om forumet ja Problemet er å få nynorsken til å være rett skreven, eg har ikkje nokon ordbok med meg :/ Endret 8. januar 2008 av Snobjorn Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jepp. Men en halv side går da unna som bare det. Hvis man først kommer i gang. Har merket at det er det som er problemet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 En halv side nynorsk er da ingenting heller! Nei, det er jo bare noen få forumposter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bah, noen som vil donere en god rødvin som passer til reinsdyr til en fattig stakkar? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Heilage liker Troika T_T Usikker på om det sier mer om Troikaen enn om Heilage. En bolle med bolledeig, takk. Blowjob til den som gjør særemnet mitt. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei, det er jo bare noen få forumposter. haha Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sovet på skolen. -På biblioteket -På gulvet -På et fjell -På en steintrapp -På en benk -Mens jeg spiste Mamma har lagd gløgg til meg! Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skulle ønske vi også hadde fjell på skolen. :c Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nei, det er jo bare noen få forumposter. haha Han kan jo bare ta å kopiere noen poster fra denne tråden. Gjøre det om til nynorsk og kalle teksten for: Ein dag i "Den nye Forumkaféen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg