toth Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Han er jo forum-hore da så :!: Stemmer. Balle står nok på menyen både titt og ofte. Alle som ikke liker Heineken må jo ha skadet smaksløkene på noe helt forferdelig. Balle er jo et alternativ. Heineken smaker ok til å være øl. men det er ikke øll! Det er forskjell på øl og øll. Utvanna amerikanske saker, samt Corona, Sol osv går under øl. Uten at det er negativt, men øll er bedre i norge. I syden er øl ofte å foretrekke. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jack smaker ikke så bra at det gjør noe. Alt for nye tønner. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 toth: Jeg foretrekker øl. Dessverre. Zlatzman: Nostalgi gjør mye. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 toth: Jeg foretrekker øl. Dessverre. Zlatzman: Nostalgi gjør mye. Alltid? Norske pils-fatøl går under øll, de har jo betydelig mer markant smak enn f.eks Heineken. En god kald CB på flaske eller fat er himmelsk, anytime, anywhere. Jack har ingen godsmak over hodet. Det eneste den har er kultstatus, og en beryktet dårlig smak, som faktisk fører til at jeg selv en meget sjelden gang konsumerer denne forferdelige væsken. Disse sjeldne gangene forekommer som regel etter kl 04:00, og det er sjeldent andre alkoholholdige alternativer i nær omkrets. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ladies and gentelmen: My cock is back in action. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Helt enig, men var mer på pulver og Jack:DHer kommer bruspulverguttene Ladies and gentelmen: My cock is back in action.Godt å vite. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Pøsj! 10 minutter til bottomprice og 3 minuter Rema 1000 og 7 Minutter til Prix. Eg e da deiligt! 1 min til bunnpris. 4 min til Rema 1000. 7 min til Kiwi. 7 min til Ica Maxi. 10 min Coop Mega. Alt er til fots. Fots: Prix 1 min, Joker 8 min. Bil: Alle andre, rema rimi coop mega kiwi ultra osv osv 7-8min. Fots: 35 min til Spar, 50 min til Safari Bil: 4 min til Spar,7 min til Safari Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Han er jo forum-hore da så :!: Stemmer. Balle står nok på menyen både titt og ofte. Alle som ikke liker Heineken må jo ha skadet smaksløkene på noe helt forferdelig. Balle er jo et alternativ. Heineken smaker ok til å være øl. men det er ikke øll! Det er forskjell på øl og øll. Utvanna amerikanske saker, samt Corona, Sol osv går under øl. Uten at det er negativt, men øll er bedre i norge. I syden er øl ofte å foretrekke. Den generaliseringen var i overkant shady spør du meg. Siden "øll" er "bedre i norge", hvilke typer og merker tenker du spesielt på da? Endret 16. januar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg ga blod idag. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Pøsj! 10 minutter til bottomprice og 3 minuter Rema 1000 og 7 Minutter til Prix. Eg e da deiligt! 1 min til bunnpris. 4 min til Rema 1000. 7 min til Kiwi. 7 min til Ica Maxi. 10 min Coop Mega. Alt er til fots. Fots: Prix 1 min, Joker 8 min. Bil: Alle andre, rema rimi coop mega kiwi ultra osv osv 7-8min. Fots: 35 min til Spar, 50 min til Safari Bil: 4 min til Spar,7 min til Safari Jeg vil også være med Fots: 10-15 min til Meny, 60+ min til Joker og 90-120 min til Eidsfoss Landhandel Bil: 1 min til Meny, 5 min til Joker, 10-15 min til Eidsfoss Landhandel Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Fots: - 3 min til nærbutikken. - 5 min til neste - 6 min til neste der igjen - 10-12 min til Billa, en butikk med litt bedre kvalitet enn de tre over. - ca. 20-25 min? til TESCO, som selger alt fra elektronikk og klær til mat. Edit: Formatteringen faila. Endret 16. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg ga blod idag.Kudos! Det er blant annet takket være personer som deg at mennesker i akutte situasjoner kan få den hjelpen de trenger. Jeg har selv motatt blodoverføring, og det var mulig fordi en person, ut av egen fri vilje, har gitt av noe av det helligste man har, ens eget blod! Jeg oppfordrer derfor alle som har muligheten til å gjøre som Danielzu. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Fots: - 5 min til Joker - 10 min til Rimi - 15 min til Meny - 20 min til Rema 1000 T-bane og fots: - 20 min til byen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 I did it for the gift Samt trenkte en dame-pause etter ex-dama. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) 4+ på "mini talk" fordi jeg hadde mange detaljer og snakket monotont med litt over tiden? wtf?? Engelsk seff. Endret 16. januar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kanin33: Biter kaniner noe særlig? Har fått panikk etter rottebitt, men har lyst på en kanin hoppende rundt i leiligheten min. Spesielt etter jeg så bildet ditt i RPP. Lenke til kommentar
toth Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Han er jo forum-hore da så :!: Stemmer. Balle står nok på menyen både titt og ofte. Alle som ikke liker Heineken må jo ha skadet smaksløkene på noe helt forferdelig. Balle er jo et alternativ. Heineken smaker ok til å være øl. men det er ikke øll! Det er forskjell på øl og øll. Utvanna amerikanske saker, samt Corona, Sol osv går under øl. Uten at det er negativt, men øll er bedre i norge. I syden er øl ofte å foretrekke. Den generaliseringen var i overkant shady spør du meg. Siden "øll" er "bedre i norge", hvilke typer og merker tenker du spesielt på da? Med "øll er bedre i norge", mente jeg at så lenge jeg er i norge nyter jeg heller øll fremfor øl. Men når man er i syden og slikt, og gjerne skal ha et meget jevnt og trutt ølinntak(frokost lunsj, middag, natta lang), så er det greit at den er litt lettere i kroppen og ikke så mettende, samt god tørsteslukker. Og da passer øl(med én l) fint. Hjemme i det kalde norge er det derimot gull med en kald og god CB, til nød Hansa eller Borg. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kanin33: Biter kaniner noe særlig? Har fått panikk etter rottebitt, men har lyst på en kanin hoppende rundt i leiligheten min. Spesielt etter jeg så bildet ditt i RPP. De kan jo bite, spørs hvordan du behandler de. Hvis du skal ha en kanin med godt gemytt anbefaler jeg å kjøpe fra oppdretter, for da vet du litt om familien til kaninen. Ingen av mine kaniner biter ofte, men har jo blitt bitt før.. sist var vel for 3 år siden. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Tenkte mer i den duren av å kjøpe en på en liten butikk på supern. Der er det jo en del støy og mennesker som kommer for å se på dem, så de er vel proppet med traumatiske minner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg