Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Han er jo forum-hore da så :!:

 

Stemmer. Balle står nok på menyen både titt og ofte. Alle som ikke liker Heineken må jo ha skadet smaksløkene på noe helt forferdelig. Balle er jo et alternativ.

Heineken smaker ok til å være øl. men det er ikke øll! Det er forskjell på øl og øll. Utvanna amerikanske saker, samt Corona, Sol osv går under øl. Uten at det er negativt, men øll er bedre i norge. I syden er øl ofte å foretrekke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
toth: Jeg foretrekker øl. Dessverre. :p

 

Zlatzman: Nostalgi gjør mye.

Alltid? Norske pils-fatøl går under øll, de har jo betydelig mer markant smak enn f.eks Heineken. En god kald CB på flaske eller fat er himmelsk, anytime, anywhere.

 

Jack har ingen godsmak over hodet. Det eneste den har er kultstatus, og en beryktet dårlig smak, som faktisk fører til at jeg selv en meget sjelden gang konsumerer denne forferdelige væsken. Disse sjeldne gangene forekommer som regel etter kl 04:00, og det er sjeldent andre alkoholholdige alternativer i nær omkrets.

Lenke til kommentar
Pøsj! 10 minutter til bottomprice og 3 minuter Rema 1000 og 7 Minutter til Prix. Eg e da deiligt!

1 min til bunnpris. 4 min til Rema 1000. 7 min til Kiwi. 7 min til Ica Maxi. 10 min Coop Mega.

 

Alt er til fots.

Fots: Prix 1 min, Joker 8 min.

Bil: Alle andre, rema rimi coop mega kiwi ultra osv osv 7-8min.

 

Fots: 35 min til Spar, 50 min til Safari

Bil: 4 min til Spar,7 min til Safari :new_woot:

Lenke til kommentar
Han er jo forum-hore da så :!:

 

Stemmer. Balle står nok på menyen både titt og ofte. Alle som ikke liker Heineken må jo ha skadet smaksløkene på noe helt forferdelig. Balle er jo et alternativ.

Heineken smaker ok til å være øl. men det er ikke øll! Det er forskjell på øl og øll. Utvanna amerikanske saker, samt Corona, Sol osv går under øl. Uten at det er negativt, men øll er bedre i norge. I syden er øl ofte å foretrekke.

Den generaliseringen var i overkant shady spør du meg. :p Siden "øll" er "bedre i norge", hvilke typer og merker tenker du spesielt på da? Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Pøsj! 10 minutter til bottomprice og 3 minuter Rema 1000 og 7 Minutter til Prix. Eg e da deiligt!

1 min til bunnpris. 4 min til Rema 1000. 7 min til Kiwi. 7 min til Ica Maxi. 10 min Coop Mega.

 

Alt er til fots.

Fots: Prix 1 min, Joker 8 min.

Bil: Alle andre, rema rimi coop mega kiwi ultra osv osv 7-8min.

 

Fots: 35 min til Spar, 50 min til Safari

Bil: 4 min til Spar,7 min til Safari :new_woot:

 

Jeg vil også være med :D

 

Fots: 10-15 min til Meny, 60+ min til Joker og 90-120 min til Eidsfoss Landhandel

Bil: 1 min til Meny, 5 min til Joker, 10-15 min til Eidsfoss Landhandel

Lenke til kommentar
Jeg ga blod idag.
Kudos! Det er blant annet takket være personer som deg at mennesker i akutte situasjoner kan få den hjelpen de trenger. Jeg har selv motatt blodoverføring, og det var mulig fordi en person, ut av egen fri vilje, har gitt av noe av det helligste man har, ens eget blod! Jeg oppfordrer derfor alle som har muligheten til å gjøre som Danielzu.
Lenke til kommentar
Han er jo forum-hore da så :!:

 

Stemmer. Balle står nok på menyen både titt og ofte. Alle som ikke liker Heineken må jo ha skadet smaksløkene på noe helt forferdelig. Balle er jo et alternativ.

Heineken smaker ok til å være øl. men det er ikke øll! Det er forskjell på øl og øll. Utvanna amerikanske saker, samt Corona, Sol osv går under øl. Uten at det er negativt, men øll er bedre i norge. I syden er øl ofte å foretrekke.

Den generaliseringen var i overkant shady spør du meg. :p Siden "øll" er "bedre i norge", hvilke typer og merker tenker du spesielt på da?

Med "øll er bedre i norge", mente jeg at så lenge jeg er i norge nyter jeg heller øll fremfor øl. Men når man er i syden og slikt, og gjerne skal ha et meget jevnt og trutt ølinntak(frokost lunsj, middag, natta lang), så er det greit at den er litt lettere i kroppen og ikke så mettende, samt god tørsteslukker. Og da passer øl(med én l) fint.

 

Hjemme i det kalde norge er det derimot gull med en kald og god CB, til nød Hansa eller Borg.

Lenke til kommentar
Kanin33: Biter kaniner noe særlig? Har fått panikk etter rottebitt, men har lyst på en kanin hoppende rundt i leiligheten min.

 

Spesielt etter jeg så bildet ditt i RPP.

De kan jo bite, spørs hvordan du behandler de. Hvis du skal ha en kanin med godt gemytt anbefaler jeg å kjøpe fra oppdretter, for da vet du litt om familien til kaninen. Ingen av mine kaniner biter ofte, men har jo blitt bitt før.. sist var vel for 3 år siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...