Ballus Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Tenker straks tilbake til 11 September, men var heldigvis ikke såpass. Nei, huff. Ser for meg folk som tar ferja over vannet som snur seg og plutselig ser et fly komme imot dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Tenker straks tilbake til 11 September, men var heldigvis ikke såpass. Nei, huff. Ser for meg folk som tar ferja over vannet som snur seg og plutselig ser et fly komme imot dem. Stumbla akkurat over en twitter-side. Hu ene på ferja hadde iPhone og rapporterte direkte. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Stumbla akkurat over en twitter-side. Hu ene på ferja hadde iPhone og rapporterte direkte. Link? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Det er framtiden,hvem trenger nyhetsreportere når en kan få til live og usensurert? ^__^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Stumbla akkurat over en twitter-side. Hu ene på ferja hadde iPhone og rapporterte direkte. Link? Finner ikke igjen selv nå. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Tell me when you finds it. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Signs You've Opened a Geek's Refrigerator 11. The food inside was considered to be in both an eaten and uneaten state until you looked inside. 10. The refrigerator says, "I'm sorry Dave, I'm afraid I can't let you drink that" when you try to remove the beer. 9. The water dispenser only serves Tea, Earl Grey, Hot. 8. There's more caffeine than calories in it. 7. There's nothing but Spam, Spam, Spam, Eggs and Spam. 6. The casing has been removed for easy access. 5. It's got a built-in webcam, just to make sure that the light really is out 4. All it contains are vials labelled Strain 1 through Strain 138. 3. The thermostat reads in Kelvin. 2. There's a stack of hard drives in the freezer. 1. The fridge is empty even though a note on the outside says there will be cake inside. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Kalte akkurat venninna mi for "[insert navn]pusen".. Bad idea? 3: Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Neh, been there, done that. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 NEEEEEII! Pokker ta i helvete satan. 1 post for mye! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 NEEEEEII! Pokker ta i helvete satan. 1 post for mye! Haha, nufag Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Kalte akkurat venninna mi for "[insert navn]pusen"..Bad idea? 3: Kattepusen? nvm. Endret 15. januar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 NEEEEEII! Pokker ta i helvete satan. 1 post for mye! Nani? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Signs You've Opened a Geek's Refrigerator 11. The food inside was considered to be in both an eaten and uneaten state until you looked inside. 10. The refrigerator says, "I'm sorry Dave, I'm afraid I can't let you drink that" when you try to remove the beer. 9. The water dispenser only serves Tea, Earl Grey, Hot. 8. There's more caffeine than calories in it. 7. There's nothing but Spam, Spam, Spam, Eggs and Spam. 6. The casing has been removed for easy access. 5. It's got a built-in webcam, just to make sure that the light really is out 4. All it contains are vials labelled Strain 1 through Strain 138. 3. The thermostat reads in Kelvin. 2. There's a stack of hard drives in the freezer. 1. The fridge is empty even though a note on the outside says there will be cake inside. Ahahaha! Jeg lo ut høyt av de der, so true ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 UUUhhhuum...nr 3 var bare teit. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Kalte akkurat venninna mi for "[insert navn]pusen"..Bad idea? 3: Kattepusen? nvm. Haha. xD Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 UUUhhhuum...nr 3 var bare teit. Det var jo det beste punktet. Nani? Translate. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Kan godt tenkes det. Men det er ikke mitt problem. Huseieren som har kobla det om. Dessuten ser jeg nesten aldri på tv annet enn når jeg skal se film så. Er forresten gjennom NEAS. Hov did ju now? Balljsunder? Er fra Ballby, ja Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 :o det gikk overraskende bra. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Likte nr.4 best, og det skremmer meg. Forskergeeken i meg tar over. Nr.1 var ikke så dårlig heller. Endret 15. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg