L4r5 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Noen forslag til god te? Den med sitron. Svart te med sitronsmak altså. Fra..Lipton? Også disse urtegreiene fra Ricola. Lipton med eple og kanel er også god. Bruk brunt sukker såklart. Ikke hvitt. Honning. Ikke sukker. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Drikker te uten sukker, så det er ikke et problem. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Aldri prøvd. Husker jeg brukte melk i den når jeg var mindre. Fatter det ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Her er Mess-TV verten fra helvete (romania): http://atvs.vg.no/player/?id=20729 Hun klikker i vinkel fordi ingen ringer henne midt på natta..fikk visst sparken etterpå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Aldri prøvd. Husker jeg brukte melk i den når jeg var mindre. Fatter det ikke.Du burde prøve. Gir en veldig god og rund smak. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 English Breakfast eller lignende gjør seg med en liten skvett melk oppi synes jeg. Litt mildere te foretrekker jeg "bar". Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) L4r5: Hvilken honning er best? Og hvor mye gjør susen? Endret 15. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Her er Mess-TV verten fra helvete (romania): http://atvs.vg.no/player/?id=20729 Hun klikker i vinkel fordi ingen ringer henne midt på natta..fikk visst sparken etterpå. Så det i dag tidlig da jeg kom på jobb. Og jeg datt av stolen og sjefen lurte på hva jeg lo så jævlig av xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 L4r5: Hvilken honning er best? Og hvor mye gjør susen?Lynghonning gir veldig god smak. De lyse, helt klare honningene gir svært lite annet enn søtning i teen. Bruker et par te-skjeer. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Skal prøves. Definitivt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Noen forslag til god te? Driver og tester ut Twinnings sin samlepakke med fem grønne teer nå. Vanligvis går det mye i Lady Grey. Jeg liker veldig godt Lipton Green Tea i pyramideposer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hadde de nå vært såpass menneskelige som det der i de norske Mess-Tv etc. så hadde jeg faktisk sett noe på det. Å sitte der som ei jævla nikkedukke og daske seg selv på rumpa som en eller annen homo gjør det bare gyselig å se på. Da har jeg mer sympati for hu med jugsa fra Romania som faktisk blir frustrert over at ingen ringer inn. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Migrene tabletter som virker med sterkere effekt enn ritalin er Endret 15. januar 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Her er Mess-TV verten fra helvete (romania): http://atvs.vg.no/player/?id=20729 Hun klikker i vinkel fordi ingen ringer henne midt på natta..fikk visst sparken etterpå. Det er ikke alltid like lett å bygge landet med Quiz show? Edit: WTF "Forummelding Det oppstod en feil. Er du usikker på hvordan du bruker innstillingene, gå til hjelp. Feilen var: Flood control er skrudd på, vent 2 sekunder før du poster på nytt" Edit2: I think discussion dot no, has got the flu! Endret 15. januar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Dere dødelige har en flood-begrensning så dere ikke kan spamme så mye 8) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Vi har våre metoder. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Her er Mess-TV verten fra helvete (romania): http://atvs.vg.no/player/?id=20729 Hun klikker i vinkel fordi ingen ringer henne midt på natta..fikk visst sparken etterpå. Det er ikke alltid like lett å bygge landet med Quiz show? Edit: WTF "Forummelding Det oppstod en feil. Er du usikker på hvordan du bruker innstillingene, gå til hjelp. Feilen var: Flood control er skrudd på, vent 2 sekunder før du poster på nytt" Edit2: I think discussion dot no, has got the flu! Mulig nettleseren din registrte flere enn et trykk på "Svar" Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hender man blir litt ivrig. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Her er Mess-TV verten fra helvete (romania): http://atvs.vg.no/player/?id=20729 Hun klikker i vinkel fordi ingen ringer henne midt på natta..fikk visst sparken etterpå. Det er ikke alltid like lett å bygge landet med Quiz show? Edit: WTF "Forummelding Det oppstod en feil. Er du usikker på hvordan du bruker innstillingene, gå til hjelp. Feilen var: Flood control er skrudd på, vent 2 sekunder før du poster på nytt" Edit2: I think discussion dot no, has got the flu! Mulig nettleseren din registrte flere enn et trykk på "Svar" Nei! Der forekom KUN et trykk, æresord! (er dette riktig bruk av denne smileyen?) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Migrene tabletter som virker med sterkere effekt enn ritalin er ja, lenge leve ape-dop Kan jo gå og kjøpe deg piller imot reisesyke, spiser du 10 så får du halliser hvis du er heldig :!: Jim: Nei, det er ikke rett bruk av ninja. Endret 15. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg