Schnell Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 chokke: men for faen eg hatar jo nord-norsk og eg er ikkje nordnorsk!1! Eg sa berre eg hadde litt blanding av det og stavangersk og gebrokkent! EG HATAR nordnorsk! \hadde eg snakt nordnorsk hadde eg aldreg snakka Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Mamma sitter her, så jeg kan ikke akkurat spille inn stemmen min. Ikke vet jeg hvordan jeg skal gjøre det heller. Har mic, men ikke noe opptaksprogram. Jeg er ikke akkurat data-ekspert, nei. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 hallo eplefe:mad: kvifor skal dei banne meg? dykk har jo lov å snakke med meg, berre at det er ikkje er lov med personangrep . (ein tåpeleg regel etter mine meiningar) 1) Innlegget var ikke rettet mot deg, det var rettet mot en overreaksjon i mine øyne til en diskusjon som gikk ganske knirkefritt for en gangs skyld. 2) For en gangs skyld har jeg ikke kritisert deg i det hele tatt, så ikke gidd å prøve å starte en krangel, jeg er ikke interessert. 3) Den regelen er ikke tåpelig, og den er der for at folk som syntes den er tåpelig skal kunne fanges opp. 4) Tråden er for alle, enten jeg liker dem eller ikke. Det samme gjelder deg. Get with it, or GTFO. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Mamma sitter her, så jeg kan ikke akkurat spille inn stemmen min. Ikke vet jeg hvordan jeg skal gjøre det heller. Har mic, men ikke noe opptaksprogram. Jeg er ikke akkurat data-ekspert, nei. Det skal være standard på Windows, tror jeg. Søk på "Lydinnspilling". Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Mamma sitter her, så jeg kan ikke akkurat spille inn stemmen min. Ikke vet jeg hvordan jeg skal gjøre det heller. Har mic, men ikke noe opptaksprogram. Jeg er ikke akkurat data-ekspert, nei. Audacity, my friend Endret 18. januar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 hallo eplefe:mad: kvifor skal dei banne meg? dykk har jo lov å snakke med meg, berre at det er ikkje er lov med personangrep . (ein tåpeleg regel etter mine meiningar) 1) Innlegget var ikke rettet mot deg, det var rettet mot en overreaksjon i mine øyne til en diskusjon som gikk ganske knirkefritt for en gangs skyld. 2) For en gangs skyld har jeg ikke kritisert deg i det hele tatt, så ikke gidd å prøve å starte en krangel, jeg er ikke interessert. 3) Den regelen er ikke tåpelig, og den er der for at folk som syntes den er tåpelig skal kunne fanges opp. 4) Tråden er for alle, enten jeg liker dem eller ikke. Det samme gjelder deg. Get with it, or GTFO. Lar det være siste innlegg i denne saken jeg - dette er feil tråd å diskutere regler på. Diskuter heller vaffler eller noe? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Knewt, hvorfor sitter du sammen med moren din på PC-en? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Ah. Da så. Kan ikke gjøre det nå, og vet ikke om jeg noen gang kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) chokke: men for faen eg hatar jo nord-norsk og eg er ikkje nordnorsk!1! Eg sa berre eg hadde litt blanding av det og stavangersk og gebrokkent! EG HATAR nordnorsk! \hadde eg snakt nordnorsk hadde eg aldreg snakka Jamen dra en snørrfrase da. Jeg har utrolig lyst til å høre hvordan de i Guds navle prater, spesielt du, siden jeg regner med at du er representativ for din bygd. HVordan ser topp 5 ut? Endret 18. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har vaffelrørepose nede! Kanskje jeg skal lage litt? Synd det er så bedritent å steke dem... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Diskuter heller vaffler eller noe? Gah... nå ble jeg sulten Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) mrbjoern: Ingen, eg hatar alle dialekter i noreg, dei er så stygge. Det er berre noken eg til ein viss grad synes er heilt ok. Eg synes den dialekta eg snakkar finast. (kanskje fordi eg er så vant til den, ikkje veit eg) Eplfe: ok greitt, då ber eg om årsak Endret 18. januar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Kanskje jeg skal lage litt? Deler du med en sulten forumbruker? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Diskuter heller vaffler eller noe? Jeg prøvde å diskutere den blå flodhesten der, den i rosa ballerinaskjørt, men ingen ville høre på meg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Kanskje jeg skal lage litt? Deler du med en sulten forumbruker? Eller to? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Knewt, hvorfor sitter du sammen med moren din på PC-en? Gjør jeg? Klarer ikke spare, så jeg har dessverre ikke egen PC enda (snart konfirmasjon, da). Familie-PCen står ved TVen som ho ser på. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Eller to? Eller tre? Nestemann: Ikke fortsett. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Me has kake!, hyl ut om noen har lyst på Endret 18. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 mrbjoern: Ingen, eg hatar alle dialekter i noreg, dei er så stygge. Det er berre noken eg til ein viss grad synes er heilt ok. Eg synes den dialekta eg snakkar finast. (kanskje fordi eg er så vant til den, ikkje veit eg) Om jeg da var deg, ville jeg satt meg ned å tenkt over min egen dialekt. Så vidt jeg vet, finnes det ingen dialekt som ligner på det du skriver. Ellers kan jeg vel si at jeg synes alle mennesker er stygge, untatt enkelte, som ligner ganske bra på meg selv, eh? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Kanskje jeg skal lage litt? Deler du med en sulten forumbruker? Hvis du kommer hit og hjelper til med å steke.. Hater å steke vafler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg