Kverulantus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Sameboe trenger ikke tau. Han lager et legohus han kan fange sin i ^^ (Jeg er ikke ferdig Jeg tar det opp igjen xD ) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det er mulig å få kjøpt silketau noen steder. Det er snillt mot huden. Vet du hvor?=) Skal leite. Husker ikke noen norske butikker i farta. Går det bra med utenomlandske? Yupp, man kan ikke sette en pris på bra tau :!: Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 No offence, men 19 er en ubrukelig alder/bursdag. Man får ingenting, og vokser ikke særlig.Frem til 16 og delvis til 18 vokser man radikalt. 16 får man mopedlapp og diverse andre saker. 18 kan man kjøre rulletrapp alene, samt handle diverse svinesundgods og ikke minst kjøre bil. 20 kan man gå på polet. 19 er imellom, og fullstendig ubrukelig. Jeg har kjøpt alkoholen min på polet siden jeg var 17 uten ID Og jeg fyller 20 i år i det minste ^^ Det vil jeg tro Mimir gjør og ^^ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Om ikke trafikken knekker meg før april så lover det godt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Yupp, man kan ikke sette en pris på bra tau :!:Første treff på google gir meg:http://www.butterflyrope.com/ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Lol, er 19 selv xD Så det blir i vår ungdom. Og til de over 19.. Stfu Heh, kids . Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Vet at man kan søke på google da:P Men jeg tenkte faktisk ikke på og bestille fra utlandet før du nevnte det Ghraag: Vær høflig imot eldre ellers blir det ris Endret 15. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Vet at man kan søke på google da:PMen jeg tenkte faktisk ikke på og bestille fra utlandet før du nevnte det Ang. nylontau så la meg sitere fra et annet forum: Ikke nylon.For Guds Skyld ikke nylon!De kan være stive og gi gnagsår og blåmerker og brannsårIkke hamp heller.det er vondt!.Tau/rep med bla bomull-hvor alt i tauet er råmaterialet, er etter hva jeg har erfart,best.Nå binder jeg ikke selv ,men partneren min binder meg.Rep med bestandeler av silke og bomull funker best for oss.De partneren min har er kjøpt på www.pandorascloset.no Ellers er det mye fint på felleskjøpet og rideutstyr butikker IKKE hamp?? Hallo, det er liksom bare verdens mest brukte type tau til japansk bondage, da... Nylon kan være så mangt. Jeg har sett en del ruller med blått, kjipt, stivt og stikkende nylontau av tvunnet type på BilTema, Rema1000, Statoil og sånt. Det er definitivt IKKE bra. Men jeg har også tau av en helt annen type kvalitet, det er nylon fikk jeg høre, men det minner mer om polypropylen. Glatt, flettet, mykt, sterkt, med kjerne. Liker. BilTema har sånt tau, det er blått med røde spetter i, og/eller rødt med blå spetter i. Funker fiiiint. Men det er glatt, og duger ikke spesielt bra til suspension-bondage. Men veldig dekorativt, og med små sjanser for ropeburns. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Ghraag: Vær høflig imot eldre ellers blir det ris Og smekk med ringhånda Endret 15. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Ghraag: Vær høflig imot eldre ellers blir det ris Og smekk med ringhånda Pfft Ringhånda? Lawls xD Fluesopp, pfft til deg også ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Konklusjon: Snus er bedre enn røyk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Og hvilken hånd er så ringhånda? edit: Nå skjedde det noe mysifistisk. Står fremdeles at det er Sameboe som postet sist, under Mine innlegg.... dommedag er nær! Endret 15. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Konklusjon: Snus er bedre enn røyk! Never! Ikke på sommeren Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 edit: Nå skjedde det noe mysifistisk. Står fremdeles at det er Sameboe som postet sist, under Mine innlegg.... dommedag er nær! Hender det blir krøll om man poster nøyaktig samtidig. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Konklusjon: Snus er bedre enn røyk! Enig Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Enda en som er rekruttert til poengløst pengeforbruk altså. Jeje. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Enda en som er rekruttert til poengløst pengeforbruk altså. Jeje. Er ikke så poengløst Hjelper meg med å holde stressnivået mitt nede Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jo mindre snus jeg kjøper, jo mer godteri, junk og brus blir det. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Svake sjeler. En vannflaske og litt salat så er dagen i boks. Endret 15. januar 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg