n4w Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Goood evening Ja god jul da. Nei, Gratulerer med dagen var det vel idag. Fikk du noe fint? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hrmf. Dårlig dag -.-" Våkner for tidlig etter 2 timer søvn. Finner ut av skattekortet mitt ikke er sendt enda. Og hvis ikke det kortet kommer før den 20. blir jeg forbannet og kommer til å brenne ned ligningskontoret i Ski. I tillegg til at Moss er en eneste stor såpeserie for tiden. Der jentene faktisk krangler om MEG(?) O_o Begge hater tydeligvis hverandre fordi begge er hypp på meg, og dette går det utover meg, som da må velge. Og det gidder jeg ikke -.-" Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Dinger? Kjøpte meg ny seng igår!! gleder meg til jeg får den i hus i morgen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Goood evening Ja god jul da. Nei, Gratulerer med dagen var det vel idag. Fikk du noe fint? Nei, ingen var jo våken da jeg dro engang (selv om jeg prøvde å få mamma til å stå opp fire for å lage meg frokost, men funket ikke) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 I tillegg til at Moss er en eneste stor såpeserie for tiden. Der jentene faktisk krangler om MEG(?) O_oBegge hater tydeligvis hverandre fordi begge er hypp på meg, og dette går det utover meg, som da må velge. Og det gidder jeg ikke -.-" Liiiiiiies. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Visste jo ikke at du dinga, vi. Gratulerer så meget!! Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 I tillegg til at Moss er en eneste stor såpeserie for tiden. Der jentene faktisk krangler om MEG(?) O_oBegge hater tydeligvis hverandre fordi begge er hypp på meg, og dette går det utover meg, som da må velge. Og det gidder jeg ikke -.-" Liiiiiiies. The sympathy is strong in this one :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Visste jo ikke at du dinga, vi. Gratulerer så meget!! Takk Herlig å væfre et år unna selvstendighet/være myndig/sitte på voksenbordet på forumtreff Hrmf. Dårlig dag -.-"Våkner for tidlig etter 2 timer søvn. Finner ut av skattekortet mitt ikke er sendt enda. Og hvis ikke det kortet kommer før den 20. blir jeg forbannet og kommer til å brenne ned ligningskontoret i Ski. I tillegg til at Moss er en eneste stor såpeserie for tiden. Der jentene faktisk krangler om MEG(?) O_o Begge hater tydeligvis hverandre fordi begge er hypp på meg, og dette går det utover meg, som da må velge. Og det gidder jeg ikke -.-" I feel with you man Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hva blir 17 same-år i menneskeår da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) En 17-lapp :!: ørm. Nei... Sikkert 5 menneskeår Endret 15. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 En 17-lapp :!: ørm. Nei... Sikkert 5 menneskeår 17 menneskeår = 170.000.000 kaffe pauser Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Veldigsaklig : Hrmf. Du burde prøve å bo her i noen mnd, så skjønner du hva jeg mener. ^^ Sameboe : Jo takk. Uansett så er det så forbanna vanskelig, da jeg fikk en 3 siders melding i natt, og hadde 2 meldinger til da jeg våknet i dag der det sto "Hvorfor svarer du ikke?" og "Svar meg da, Kim!" Jeg blir så forbanna sliten av dette >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 ooooh. Ghraag tze playah! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Lawls, hadde jeg vært det, hadde jeg vel tatt begge to hadde jeg ikke ? Jeg holder meg unna begge to -.-" x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Fyfaen i dag er jeg trøtt. Og så skal jeg jobbe senere. x/ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Satan i helvete. Er så forbanna på denne drillinga som absolutt MÅ skje grytidlig på morgenen. Må være noe arbeide som utføres av profesjonelle, for jeg nekter å tro at jeg har en nabo som våkner såpass tidlig på morgenen bare for å irritere naboene sine ved å bore. Sitter her temmelig oppgitt, og med blodskutte øyne. :| Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Veldigsaklig : Hrmf. Du burde prøve å bo her i noen mnd, så skjønner du hva jeg mener. ^^ Sameboe : Jo takk. Uansett så er det så forbanna vanskelig, da jeg fikk en 3 siders melding i natt, og hadde 2 meldinger til da jeg våknet i dag der det sto "Hvorfor svarer du ikke?" og "Svar meg da, Kim!" Jeg blir så forbanna sliten av dette >< Da svarer du bare "no drama plx, tits or gtfo" Dere er ikke alene om å være trøtte. Jeg spilte Red Alert 2 i halve natt. Men vi klarte kampanjen på Brutal Endret 15. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Veldigsaklig : Hrmf. Du burde prøve å bo her i noen mnd, så skjønner du hva jeg mener. ^^ Sameboe : Jo takk. Uansett så er det så forbanna vanskelig, da jeg fikk en 3 siders melding i natt, og hadde 2 meldinger til da jeg våknet i dag der det sto "Hvorfor svarer du ikke?" og "Svar meg da, Kim!" Jeg blir så forbanna sliten av dette >< Da svarer du bare "no drama plx, tits or gtfo" Lawls xD Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Blir skolefri i dag =) Kan ikke gå på skolen haltende slik jeg går Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg hadde ikke sagt nei takk til litt skolefri i dag. Utslitt er jeg. Mhm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg