Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hrmf. Dårlig dag -.-"

Våkner for tidlig etter 2 timer søvn.

Finner ut av skattekortet mitt ikke er sendt enda. Og hvis ikke det kortet kommer før den 20. blir jeg forbannet og kommer til å brenne ned ligningskontoret i Ski.

I tillegg til at Moss er en eneste stor såpeserie for tiden. Der jentene faktisk krangler om MEG(?) O_o

Begge hater tydeligvis hverandre fordi begge er hypp på meg, og dette går det utover meg, som da må velge. Og det gidder jeg ikke -.-"

Lenke til kommentar
I tillegg til at Moss er en eneste stor såpeserie for tiden. Der jentene faktisk krangler om MEG(?) O_o

Begge hater tydeligvis hverandre fordi begge er hypp på meg, og dette går det utover meg, som da må velge. Og det gidder jeg ikke -.-"

Liiiiiiies. :)

The sympathy is strong in this one :!:

Lenke til kommentar
Visste jo ikke at du dinga, vi. Gratulerer så meget!! :fun:

Takk :) Herlig å væfre et år unna selvstendighet/være myndig/sitte på voksenbordet på forumtreff :p

Hrmf. Dårlig dag -.-"

Våkner for tidlig etter 2 timer søvn.

Finner ut av skattekortet mitt ikke er sendt enda. Og hvis ikke det kortet kommer før den 20. blir jeg forbannet og kommer til å brenne ned ligningskontoret i Ski.

I feel with you man

Lenke til kommentar

Veldigsaklig : Hrmf. Du burde prøve å bo her i noen mnd, så skjønner du hva jeg mener. ^^

Sameboe : Jo takk. ;)

Uansett så er det så forbanna vanskelig, da jeg fikk en 3 siders melding i natt, og hadde 2 meldinger til da jeg våknet i dag der det sto "Hvorfor svarer du ikke?" og "Svar meg da, Kim!"

Jeg blir så forbanna sliten av dette ><

Lenke til kommentar

Satan i helvete. Er så forbanna på denne drillinga som absolutt MÅ skje grytidlig på morgenen. Må være noe arbeide som utføres av profesjonelle, for jeg nekter å tro at jeg har en nabo som våkner såpass tidlig på morgenen bare for å irritere naboene sine ved å bore. Sitter her temmelig oppgitt, og med blodskutte øyne. :|

Lenke til kommentar
Veldigsaklig : Hrmf. Du burde prøve å bo her i noen mnd, så skjønner du hva jeg mener. ^^

Uansett så er det så forbanna vanskelig, da jeg fikk en 3 siders melding i natt, og hadde 2 meldinger til da jeg våknet i dag der det sto "Hvorfor svarer du ikke?" og "Svar meg da, Kim!"

Da svarer du bare "no drama plx, tits or gtfo"

Dere er ikke alene om å være trøtte. Jeg spilte Red Alert 2 i halve natt. Men vi klarte kampanjen på Brutal :new_woot:

Endret av toth
Lenke til kommentar

Da svarer du bare "no drama plx, tits or gtfo"

Lawls xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...