chokke Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Og NÅ henter jeg sjokolade. Nam! Ditto. Center Ble Firkløver her . Spiste Smil istad. Smil er bedre enn Center Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Yesyes, men folkens - move along now, nothing to see here. Et kjapt spørsmål mister moderatormannen! *rekke opp hånden frenetisk* Hvis jeg gir Schnell lov til å spille inn stemmen sin som snakker dritt om meg, slipper han warn/ban da? Sånn med fullmakt fra meg? Nei. Tillatte personangrep er fremdeles personangrep. Så, move along now. Nothing to see here. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Mamma, jeg vil ha en sånn en! *peke på* Du trenger ikke gå til mamma for å få en slik. Du kan få en av meg? Den ligger i lommen min... ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Yesyes, men folkens - move along now, nothing to see here. Et kjapt spørsmål mister moderatormannen! *rekke opp hånden frenetisk* Hvis jeg gir Schnell lov til å spille inn stemmen sin som snakker dritt om meg, slipper han warn/ban da? Sånn med fullmakt fra meg? man skulle nesten started en tråd hvor folk kunne legge inn klipp av stemmen sin! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Ble Firkløver her . Spiste Smil istad. Smil er bedre enn Center Smil liker jeg ikke. Firkløver er godt though. Men Center er yndlingssjokoladen min. Rasch over: Hvem tar ansvaret? Jeg er med! Endret 18. januar 2008 av Håks Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 det er mange som tek meg seriøst! det er berre du og eplefe og eit par andre som ikkje gjer det Veeel... det er DNFK vi snakker om her... =/ Her skal du slite psykisk, nerde 24/7 osv, før du blir tatt seriøst. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Alastor: Dersom eg brukar eit psynonym på eplefe. At eg kallar ho f.eks XX. er det lov då?? når ingen veit kven eg snakkar om liksom Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 hmm, jeg tar ansvaret! legger ut link snart. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Fins ikke en sånn tråd, da? Syns jeg husker det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 man skulle nesten started en tråd hvor folk kunne legge inn klipp av stemmen sin! Det finnes. Alastor: Hvis ikke vi skal få lov og snakke med fyren så kan dere like greit enten permbanne alle oss eller ham. Han henger i tråden, vi snakker med ham. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Du trenger ikke gå til mamma for å få en slik. Du kan få en av meg? Den ligger i lommen min... ^^ *putte hånden i lommen til* oO What did I found!? No pockets! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Fins ikke en sånn tråd, da? Syns jeg husker det. Tror faktisk jeg har sett en slik jeg også. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Her skal du slite psykisk, nerde 24/7 osv, før du blir tatt seriøst. Mhm... Noen av oss jobber med det enda. Forbanna tusseladder! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 hallo eplefe:mad: kvifor skal dei banne meg? dykk har jo lov å snakke med meg, berre at det er ikkje er lov med personangrep . (ein tåpeleg regel etter mine meiningar) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 *putte hånden i lommen til* oO What did I found!? No pockets! Uffdah. Da har den sikkert stukket av, du får lete litt rundt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 *putte hånden i lommen til* oO What did I found!? No pockets! *rolleyes* Nie har hverken utovertiss, eller har muligheten til å ha boner. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Hmm.. Startet en nå da, regner med at den blir stengt snart da. Her er den. jeg er forresten veldig dårlig til å lage tråder! Endret 18. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 *rolleyes* Nie har hverken utovertiss, eller har muligheten til å ha boner. Hyyyysj! Etter å ha sett ungkaren liker jeg å innbille meg at jeg ikke har innovertiss. oO Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Hmm.. Startet en nå da, regner med at den blir stengt snart da. Her er den. jeg er forresten veldig dårlig til å lage tråder! Venter bare på en kraftfrase fra en nordlenning, Schnell? Something about Nie? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 hallo eplefe:mad: kvifor skal dei banne meg? dykk har jo lov å snakke med meg, berre at det er ikkje er lov med personangrep . (ein tåpeleg regel etter mine meiningar) Sånn... vet ikke hvordan folket i grønt og rødt ser på personangrep her jeg. Men tør vel å påstå at det å si at man direkte hater en annen folkegruppe. LES: Trøndere og bergensere. Bare for dialekten deres, burde være grunn nok til en liten ferie, etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg