Datasmurf Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=539767 Godt at noen gjorde noe. Jeg syns det er synd og skam. La nå foreldrene kalle barna sine hva de vil uten at folk skal drive å henge seg opp i navnene. Jeg har støtta foreldrene siden jeg hørte om det første gang. Ærlig talt, det er som han faren sier, det er nye tider, og det er bare navn, det er jo ikke personen. Herre ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Å ta barna vekk fra foreldrene sine på grunn av at de har fått tildelt feil navn synes jeg blir helt feil. Kan godt tenktes at det var svært så flinke foreldre selv om de var nazister. Enig. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=539767 Godt at noen gjorde noe. Jeg syns det er synd og skam. La nå foreldrene kalle barna sine hva de vil uten at folk skal drive å henge seg opp i navnene. Jeg har støtta foreldrene siden jeg hørte om det første gang. Ærlig talt, det er som han faren sier, det er nye tider, og det er bare navn, det er jo ikke personen. Herre ... Tull, det er jo en klar hyllest til mannen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg likte ikke trynet på faren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Han ville ha et hakekors på bursdagskaka til gutten, for faen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=539767 Godt at noen gjorde noe. Jeg syns det er synd og skam. La nå foreldrene kalle barna sine hva de vil uten at folk skal drive å henge seg opp i navnene. Jeg har støtta foreldrene siden jeg hørte om det første gang. Ærlig talt, det er som han faren sier, det er nye tider, og det er bare navn, det er jo ikke personen. Herre ... E9 Jeg likte ikke trynet på faren. Er det grunn nokfF? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er det grunn nok? Ville det vært grunn nok for deg? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Smarte foreldre.. De har nå garantert at gutten kommer til å bli utstøtt for resten av livet.. De kunne like gjerne kalt han for Satan.. Oppmerksomhetsyke foreldre! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er det grunn nok? Ville det vært grunn nok for deg? Nei Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Mulig det er bare et navn for foreldrene, men det er neppe bare et navn blant barn som lærer om Adolf Hitler. Så jeg synes det blir galt å kalle barnet sitt for Adolf Hitler på barnets vegne. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ville det vært grunn nok for deg? Nei Ikke for meg heller, jeg synes bare oppriktig synd på gutten. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 God natt alle sammen! Må dere alle sove godt, og ikke bli sittende her for lenge. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tror dere barna hadde blitt tatt om de hadde hatt navnene Saddam Hussein Campbell eller Osama Bin Laden Campbell? Jeg tviler. Greit, jeg liker ikke nynazismen på noen måte, men det begynner å bli noen generasjoner siden Hitlers tid. Syns det var å gå litt langt med mindre de hadde noen andre grunner til å ta fra dem barna. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 De som kalte barnet sitt for Adolf så ikke akkurat sånn veldig normale ut da. (Jeg tror det er det dere snakker om) Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det har du nok rett i, men å ta fra foreldrene barna pga utseende blir for dumt det og Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 De som kalte barnet sitt for Adolf så ikke akkurat sånn veldig normale ut da. (Jeg tror det er det dere snakker om) Vi snakker om Israel/palestina - konflikten. Ingen har hevdet at de tar fra foreldre barna pga utseende vel? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ahh...Red Alert III er morsom, men bror begynner å bli litt for flink. Får jo bank av han nå. :| Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 RA3 er gromt! Det må handles innen den nye PC'n kommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 20 års grense på snus og sigaretter, jøss. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Noen som husker denne? :o Tida går jammen meg fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg