chokke Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Rasch: Jeg skal så melde meg inn i fanklubben! Schnell, du må så spille inn hvordan du snakker. Snakk om hvor mye du misliker Eplefe så kan vi få god underholdning Bra med mer aktivitet her nå ja Og NÅ henter jeg sjokolade. Nam! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Hvis du slutter å starte spørsmål med «om», er du godt på vei. Gode gamle irriterene uvaner. Ikke så lett å bli kvitt. x) Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 loveless og håks: eg er ueinig med dykk. Rasch: meiner du latterkongen den barnslege lille 12 åringen?? eg er 17 år, og kan ikkje ein gong samanliknas med han!!! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Helvor! Skal du noe i morra? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Kanskje det er latterkongen i forkledning O.O....err med annen bruker. Tanken har slått meg for lenge siden! Tviler på at det er en genuin konto! Schnell: hehhehe nei selvfølgelig kan du ikke det! Endret 18. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Selvfølgelig er du uenig med oss Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Rasch: meiner du latterkongen den barnslege lille 12 åringen?? eg er 17 år, og kan ikkje ein gong samanliknas med han!!! Begge er den lavere delen av samfunnet? Kan fint sammenlignes. Schnell = Latterkongen på mange områder. Husk, språk over internett kan ikke kompensere for andre mangler Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 chokke: nei eg kan ikkje gjere det lenger eg vart suspendert 2 dagar og fekk 10 % warn berre for ein harmlaus liten kommentar. loveless: ehh?? lol nei kva faen. han er faen så barnsleg!!! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Rasch: meiner du latterkongen den barnslege lille 12 åringen?? eg er 17 år, og kan ikkje ein gong samanliknas med han!!! Med tanke på måten du skriver, og oppfører deg... så kan du det ja Helvor! Skal du noe i morra? Tja, skal vel ut å ta noen bilder eller noe. Blir du med? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Rasch: meiner du latterkongen den barnslege lille 12 åringen?? eg er 17 år, og kan ikkje ein gong samanliknas med han!!! Aaah, alder er bare tall. Mentalt er dere nok ganske likt. ^^ Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Rasch: takk for støtten ,eg sett pris på det. Eg følar ikkje det er så ofte eg vert trudd når eg prøvar og seie noke! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Yesyes, men folkens - move along now, nothing to see here. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg hører på nyheter på nederlandsk. Nei vel. Schnell, om du prøvde å være mer ydmyk ville fler tatt deg seriøst Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Tja, skal vel ut å ta noen bilder eller noe. Blir du med? Tenkte på det at jeg skal ha slik ein filmkveld, og vi har jo trossalt fått oss hjemmekinomatografanlegg (hjemmekino) siden du trolig blir nødt til og gå fra sindre pga veien kan det hende det er noe og ta bilde av langs veien og Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Yesyes, men folkens - move along now, nothing to see here. Der er det noe å se! *peke* En blå flodhest med rosa ballerinaskjørt! O_O Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Rasch: takk for støtten ,eg sett pris på det. Eg følar ikkje det er så ofte eg vert trudd når eg prøvar og seie noke! Nei.. heheh.. rart med det der! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Og NÅ henter jeg sjokolade. Nam! Ditto. Center Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Yesyes, men folkens - move along now, nothing to see here. Et kjapt spørsmål mister moderatormannen! *rekke opp hånden frenetisk* Hvis jeg gir Schnell lov til å spille inn stemmen sin som snakker dritt om meg, slipper han warn/ban da? Sånn med fullmakt fra meg? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 En blå flodhest med rosa ballerinaskjørt! O_O Mamma, jeg vil ha en sånn en! *peke på* Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 chokke: det er mange som tek meg seriøst! det er berre du og eplefe og eit par andre som ikkje gjer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg