Sameboe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tenkte meg det Var der den 30. des da jeg var på besøk i Drammen med en kompis Møttes der og tok noen Bayere "Gi meg, gi meg en Bayer!" Picasso bør egentlig besøkes av alle som er i Drammen Meget koselig kafè... Vis du er mer junk typen går du bare over veien til Snappys og kjøper kebab der, for den er jævlig god Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tenkte meg det Var der den 30. des da jeg var på besøk i Drammen med en kompis Møttes der og tok noen Bayere "Gi meg, gi meg en Bayer!" Picasso bør egentlig besøkes av alle som er i Drammen Meget koselig kafè... Vis du er mer junk typen går du bare over veien til Snappys og kjøper kebab der, for den er jævlig god Undertegnes! ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg vil og ha bab! Har ikke finni noen plass med god bab her Siste gode babben jeg spiste var på Amore i Mosjøen 2006 Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg møtte ei i Drammen igår jeg Var koselig det, dro på kafè og snakket, samt at vi satt på en benk og snakket og diverse... Hva skjedde med hun du hadde på gang, hvor stesøstra hadde lyst på deg osv..? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg møtte ei i Drammen igår jeg Var koselig det, dro på kafè og snakket, samt at vi satt på en benk og snakket og diverse... Hva skjedde med hun du hadde på gang, hvor stesøstra hadde lyst på deg osv..? Hun ga bare mindre og mindre lyd fra seg....Har ikke hørt fra henne på noen dager, tror jeg gikk i vennefella med henne. Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg møtte ei i Drammen igår jeg Var koselig det, dro på kafè og snakket, samt at vi satt på en benk og snakket og diverse... Hva skjedde med hun du hadde på gang, hvor stesøstra hadde lyst på deg osv..? Hun ga bare mindre og mindre lyd fra seg....Har ikke hørt fra henne på noen dager, tror jeg gikk i vennefella med henne. Og enda har du ikke jumpet den villige stesøstra?! GOGOGO mann! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg møtte ei i Drammen igår jeg Var koselig det, dro på kafè og snakket, samt at vi satt på en benk og snakket og diverse... Hva skjedde med hun du hadde på gang, hvor stesøstra hadde lyst på deg osv..? Hun ga bare mindre og mindre lyd fra seg....Har ikke hørt fra henne på noen dager, tror jeg gikk i vennefella med henne. Og enda har du ikke jumpet den villige stesøstra?! GOGOGO mann! Er ikke så interesert i henne, hun ble jævlig sur da jeg sa det til hun jeg holdt på med Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Gi nr hennes til meg du, så skal jeg.. ordne opp mellom dere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg vil og ha bab! Har ikke finni noen plass med god bab her Siste gode babben jeg spiste var på Amore i Mosjøen 2006 Hva med Kongens kebab i Kongensgate? Heter vel Go & Mætt nå. Uansett, de har Steinkjers beste junk Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kan lett bli en ulempe å diske opp med skikkelig bra mat i starten. Det gjorde jeg og skjemte bort dama mi, så når jeg begynte å normalisere matlaginga. Men konverteringa gikk heldigvis smertefritt. Det er det jeg er litt redd for også, at alt annet jeg lager siden blir satt opp mot den panserretten jeg lagde i går. Jeg tror ikke jeg vet om noe som topper akkurat den der. Så vi får se hva som skjer videre. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Men hun var emd å kjøte stativ og kamera bag. Kjøpte? Bygde mener du vel? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kjøpte? Bygde mener du vel? De måtte jo kjøpe klossene først vettu. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 FLYALARM! RUSSERNE KOMMER! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Kult! De pleier alltid å ha med seg billig brennevin og tobakk. Endret 14. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 FLYALARM! RUSSERNE KOMMER!ATOMKRIG ATOMKRIG!! HJELP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Falsk alarm: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=535983 Var bare Drillo som blir landslagssjef. =/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 FLYALARM! RUSSERNE KOMMER! I Drammen også, høy tute lyd Lenke til kommentar
Bango Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Her og, samsvarlig alien sighting! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Her også! :O Ikke her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg