Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tenkte meg det :p Var der den 30. des da jeg var på besøk i Drammen med en kompis :) Møttes der og tok noen Bayere :):p "Gi meg, gi meg en Bayer!"

Picasso bør egentlig besøkes av alle som er i Drammen :thumbup: Meget koselig kafè... Vis du er mer junk typen går du bare over veien til Snappys og kjøper kebab der, for den er jævlig god :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenkte meg det :p Var der den 30. des da jeg var på besøk i Drammen med en kompis :) Møttes der og tok noen Bayere :):p "Gi meg, gi meg en Bayer!"

Picasso bør egentlig besøkes av alle som er i Drammen :thumbup: Meget koselig kafè... Vis du er mer junk typen går du bare over veien til Snappys og kjøper kebab der, for den er jævlig god :thumbup:

Undertegnes! ^^

Lenke til kommentar
Jeg møtte ei i Drammen igår jeg :) Var koselig det, dro på kafè og snakket, samt at vi satt på en benk og snakket og diverse...

Hva skjedde med hun du hadde på gang, hvor stesøstra hadde lyst på deg osv..?

Hun ga bare mindre og mindre lyd fra seg....Har ikke hørt fra henne på noen dager, tror jeg gikk i vennefella med henne.

Lenke til kommentar
Jeg møtte ei i Drammen igår jeg :) Var koselig det, dro på kafè og snakket, samt at vi satt på en benk og snakket og diverse...

Hun ga bare mindre og mindre lyd fra seg....Har ikke hørt fra henne på noen dager, tror jeg gikk i vennefella med henne.

Og enda har du ikke jumpet den villige stesøstra?! GOGOGO mann! :new_woot:

Lenke til kommentar

Og enda har du ikke jumpet den villige stesøstra?! GOGOGO mann! :new_woot:

Er ikke så interesert i henne, hun ble jævlig sur da jeg sa det til hun jeg holdt på med :p

Lenke til kommentar
Kan lett bli en ulempe å diske opp med skikkelig bra mat i starten. Det gjorde jeg og skjemte bort dama mi, så når jeg begynte å normalisere matlaginga. Men konverteringa gikk heldigvis smertefritt.

Det er det jeg er litt redd for også, at alt annet jeg lager siden blir satt opp mot den panserretten jeg lagde i går. Jeg tror ikke jeg vet om noe som topper akkurat den der. Så vi får se hva som skjer videre. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...