HaterDiskus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Fikk et bilde av kameraet hans på PM. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Haha, jeg visste det! Hva med stativet? Er det bygget opp av lego det også? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ehhh...Jeg har faktisk et veldig bra speilrefleks kamera Og skaffet meg et stativ av topp kvalitet igår Speilrefleks legokamera med lego stativ! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det Mimir prøver å si/vise frem er sitt eget kamera, men sier det er mitt for å se responsen i tråden her Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det Mimir prøver å si/vise frem er sitt eget kamera, men sier det er mitt for å se responsen i tråden her You killed it. Now feel the wrath of the plush ninja! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Pfft! D80... Alle vet jo at det er D90 som gjelder Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Gårsdagens middagslaging ble en braksuksess. Damemennesket frydet seg over kokkekunstene mine. Jeg er glad nå. Sitter og spiser lunsj, snakker med leverandør og drikker te. Koser meg nå også, men gleder meg til i kveld siden snuppa og jeg skal spise pizza. Hva skjer her i kaféen i dag? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) God morgen. *gjesp* NikkaYoichi: Du har tydeligvis fått deg dame. Gratulerer. Endret 14. januar 2009 av Sidious Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 NikkaYoichi: Du har tydeligvis fått deg dame. Gratulerer. Takk, men vi er ikke et par enda. Vi bare koser oss foreløpig og tar ting slik de kommer. Jeg ser ikke bort fra at vi innen kort tid faktisk er å regne som sammen, men foreløpig så er jeg singel med utsikter til noe mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Lykke til Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Gårsdagens middagslaging ble en braksuksess. Damemennesket frydet seg over kokkekunstene mine. Jeg er glad nå. Sitter og spiser lunsj, snakker med leverandør og drikker te. Koser meg nå også, men gleder meg til i kveld siden snuppa og jeg skal spise pizza. Hva skjer her i kaféen i dag? Jeg møtte ei i Drammen igår jeg Var koselig det, dro på kafè og snakket, samt at vi satt på en benk og snakket og diverse... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Samboe; Hva synest hun om ditt nye legokamera da? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 NikkaYoichi: Du har tydeligvis fått deg dame. Gratulerer. Takk, men vi er ikke et par enda. Vi bare koser oss foreløpig og tar ting slik de kommer. Jeg ser ikke bort fra at vi innen kort tid faktisk er å regne som sammen, men foreløpig så er jeg singel med utsikter til noe mer. Det er jo en god start. Må jo være sammen en stund før man vet om man skal bli et par, så du gjør rett i det. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Gårsdagens middagslaging ble en braksuksess. Damemennesket frydet seg over kokkekunstene mine. Jeg er glad nå. Sitter og spiser lunsj, snakker med leverandør og drikker te. Koser meg nå også, men gleder meg til i kveld siden snuppa og jeg skal spise pizza. Hva skjer her i kaféen i dag? Jeg møtte ei i Drammen igår jeg Var koselig det, dro på kafè og snakket, samt at vi satt på en benk og snakket og diverse... Drammen sentrum ? Nærmere Picasso kanskje ? Kaffen der er god Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Samboe; Hva synest hun om ditt nye legokamera da? Hun så ikke Nikon D80 kameraet mitt Men hun var emd å kjøte stativ og kamera bag. Gårsdagens middagslaging ble en braksuksess. Damemennesket frydet seg over kokkekunstene mine. Jeg er glad nå. Sitter og spiser lunsj, snakker med leverandør og drikker te. Koser meg nå også, men gleder meg til i kveld siden snuppa og jeg skal spise pizza. Hva skjer her i kaféen i dag? Jeg møtte ei i Drammen igår jeg Var koselig det, dro på kafè og snakket, samt at vi satt på en benk og snakket og diverse... Drammen sentrum ? Nærmere Picasso kanskje ? Kaffen der er god Var faktisk Picasso Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jepp, jeg tror forresten jeg gjorde lurt i å diske opp med en skikkelig middag i går da. Hun fulgte godt med på alt jeg gjorde og skrøt skikkelig når hun smakte første biten. Hun lagde koselyder under hele middagen faktisk. \o/ Veien til en kvinne går gjennom magen. Forøvrig så kjøpte jeg en hvitvin også, jeg trengte 2-3 dl i maten, resten ble drukket til maten. Jeg som vanligvis ikke drikker vin, traff veldig godt med en Chablis ett eller annet. En tørr og god sak. Jeg passet på å putte masse hvitløk i maten, slik at jeg skan unngå konkurranse i de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jepp, jeg tror forresten jeg gjorde lurt i å diske opp med en skikkelig middag i går da. Hun fulgte godt med på alt jeg gjorde og skrøt skikkelig når hun smakte første biten. Hun lagde koselyder under hele middagen faktisk. \o/ Veien til en kvinne går gjennom magen. Forøvrig så kjøpte jeg en hvitvin også, jeg trengte 2-3 dl i maten, resten ble drukket til maten. Jeg som vanligvis ikke drikker vin, traff veldig godt med en Chablis ett eller annet. En tørr og god sak. Jeg passet på å putte masse hvitløk i maten, slik at jeg skan unngå konkurranse i de nærmeste dagene. Haha :!: You go man Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Samboe; Hva synest hun om ditt nye legokamera da? Hun så ikke Nikon D80 kameraet mitt Men hun var emd å kjøte stativ og kamera bag. Gårsdagens middagslaging ble en braksuksess. Damemennesket frydet seg over kokkekunstene mine. Jeg er glad nå. Sitter og spiser lunsj, snakker med leverandør og drikker te. Koser meg nå også, men gleder meg til i kveld siden snuppa og jeg skal spise pizza. Hva skjer her i kaféen i dag? Jeg møtte ei i Drammen igår jeg Var koselig det, dro på kafè og snakket, samt at vi satt på en benk og snakket og diverse... Drammen sentrum ? Nærmere Picasso kanskje ? Kaffen der er god Var faktisk Picasso Tenkte meg det Var der den 30. des da jeg var på besøk i Drammen med en kompis Møttes der og tok noen Bayere "Gi meg, gi meg en Bayer!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jepp, jeg tror forresten jeg gjorde lurt i å diske opp med en skikkelig middag i går da. Hun fulgte godt med på alt jeg gjorde og skrøt skikkelig når hun smakte første biten. Hun lagde koselyder under hele middagen faktisk. \o/ Veien til en kvinne går gjennom magen. Forøvrig så kjøpte jeg en hvitvin også, jeg trengte 2-3 dl i maten, resten ble drukket til maten. Jeg som vanligvis ikke drikker vin, traff veldig godt med en Chablis ett eller annet. En tørr og god sak. Jeg passet på å putte masse hvitløk i maten, slik at jeg skan unngå konkurranse i de nærmeste dagene. Kan lett bli en ulempe å diske opp med skikkelig bra mat i starten. Det gjorde jeg og skjemte bort dama mi, så når jeg begynte å normalisere matlaginga. Men konverteringa gikk heldigvis smertefritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg