Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gaad, bare pågrunn av mods du ikke gidder, det er jo helt feil innstilling, da kan du jo drøye alle spill da, for alt kan moddes :facepalm:

Du har nå ikke GECK på 360... :roll:

Og når jeg alt HAR spillet hva skal jeg med en til 360'en?

Har jeg sagt at Geck er på 360 da! Nei! Jeg fikk den innstillinga at spill som Fallout var rævva på konsoll fordi det ikke kunne moddes, noe som blir helt feil!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har jeg sagt at Geck er på 360 da! Nei! Jeg fikk den innstillinga at spill som Fallout var rævva på konsoll fordi det ikke kunne moddes, noe som blir helt feil!

Du må lære deg å lese gutt.

Jeg har ikke noe imot fallout på konsoll, men liker ikke FPS på konsoll, greit at det er mulighet for 3rd person.

Men jeg kjøper ikke et spill to ganger...

Lenke til kommentar

Du må lære deg å lese gutt.

Jeg har ikke noe imot fallout på konsoll, men liker ikke FPS på konsoll, greit at det er mulighet for 3rd person.

Men jeg kjøper ikke et spill to ganger...

Jeg leser, og du sier at FPS på konsoll suger fordi det ikke kan moddes, har forstått at du har det på PC!

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Null problem *Ta bilde, og selge til halv mill*

Du kan ta bilde med lego kamera. :!:

Jeg leser, og du sier at FPS på konsoll suger fordi det ikke kan moddes, har forstått at du har det på PC!

Jeg sa aldri at konsoll suger fordi det ikke kan moddes, men det er gøy og kunne modde et spill som Fallout, DERFOR valgte jeg det til PC.

Det med at jeg sa at jeg ikke likte et fordi det ikke kan moddes var mer en spøk...

Lenke til kommentar
Null problem *Ta bilde, og selge til halv mill*

Du kan ta bilde med lego kamera. :!:

Ehhh...Jeg har faktisk et veldig bra speilrefleks kamera :p Og skaffet meg et stativ av topp kvalitet igår ;)

Du juger! Du har lego-kamera du, men er for flau til å innrømme det! :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...