Ballus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 God morgen forumfolk. Vurderer å kjøpe nytt 360 spill. Har sett litt på Sainsts Row 2 og det ser fett ut. Andre ideer? Mirrors Edge. Er det lov å si neger? Si pepperkakemann du. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg sier neger fordi at det har vært det mest brukte ordet. Teit at det ikke er lov å si offentlig Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg sier neger til alt. Og jeg driter i om folk tar det negativt eller ikke. Det får være deres problem. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Trønder og neger er på en måte likestilt hos meg. Trøndere sier gjerne trøndere om hverandre uten at det er noe galt med det. Skal man forsikre seg om at det faktisk blir negativt ladet så er det jo bare å si jævla trønder. Uansett, noe av det fine med ord er at de kan tolkes både hit og dit. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Mørke folk sier ofte ord som "hvitinger" og "poteter" til hvite nordmenn, så hvorfor kan ikke vi da si "svartinger" og "negre"? Endret 14. januar 2009 av Leaf Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Mirrors Edge. Hørt så mye dritt om Mirrors Edge (også er det fra EA) Vurderer det litt da men. Ønskeliste: - Saints Row 2 - Bad Company - Mirrors Edge - Knothole Island expansion In that order. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 De fleste negre har en ganske så liberal holdning til ordet også. Men roper man ut "jævla neger" til noen man ikke kjenner, så blir det negativt ladet. Men det er jo likt med de aller fleste andre ord man bruker "jævla" forran også. Nigger på en annen side, føles mye mer ladet. Skjønt jeg hadde en kompis som var kullsvart, som vi kalte "jævla nigger" og han lata som om han skulle sprette meg opp med spydet sitt. Men der igjen var det en klassekompis det var snakk om, så kommer vel mest an på om man kjenner vedkommende. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Fallout 3!! Er det genialt på pc, så MÅ det være genialt på kryss-boksen! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Fallout 3!! Er det genialt på pc, så MÅ det være genialt på kryss-boksen! Har det, og SKAL ikke ha det på konsoll, FPS er oftest dårlig på konsoll, bedre på PC. Untakket blir Bad COmpany siden det ikke er på annet en 360 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Fallout 3!! Er det genialt på pc, så MÅ det være genialt på kryss-boksen! Har det, og SKAL ikke ha det på konsoll, FPS er oftest dårlig på konsoll, bedre på PC. Untakket blir Bad COmpany siden det ikke er på annet en 360 Trenger ikke ta det i FPS jeg løper rundt med kamera bak meg, så jeg kan se hvor teit karen min ser ut xD Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Si pepperkakemann du. Blir jo ikke riktig å kalle de helt mørke for dette. Da er de i hvert fall godt stekt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Noen som tilfeldigvis vil snakke med meg på msn til klokka 10? Endret 18. mai 2010 av Kanin33 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Leaf: Ser det for meg. På nyhetene: "En mann ble i dag pågrepet på Gardermoen. Personen var i tyveårene, og en brent pepperkakemann". Endret 14. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Mirrors Edge. Hørt så mye dritt om Mirrors Edge (også er det fra EA) Vurderer det litt da men. Ønskeliste: - Saints Row 2 - Bad Company - Mirrors Edge - Knothole Island expansion In that order. GTA4 og Halo3 bør du vurdere, ettersom begge er et must for gamere med 360 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Trenger ikke ta det i FPS jeg løper rundt med kamera bak meg, så jeg kan se hvor teit karen min ser ut xD Joda, pleier å gjøre det selv, men liker det alikevel bedre på PC, for da kan det moddes. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Leaf: Ser det for meg. På nyhetene: "En mann ble i dag pågrepet på Gardermoen. Personen var i tyveårene, og en brent pepperkakemann". Hahah! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 GTA4 og Halo3 bør du vurdere, ettersom begge er et must for gamere med 360 Nei, ærligtalt. De to er de jeg MINST vil ha. Spilt litt på begge to, og her må jeg si pass. Så for en gangs skyld må jeg si meg enig med Yathzee. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Trenger ikke ta det i FPS jeg løper rundt med kamera bak meg, så jeg kan se hvor teit karen min ser ut xD Joda, pleier å gjøre det selv, men liker det alikevel bedre på PC, for da kan det moddes. Gaad, bare pågrunn av mods du ikke gidder, det er jo helt feil innstilling, da kan du jo drøye alle spill da, for alt kan moddes :facepalm: Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Gaad, bare pågrunn av mods du ikke gidder, det er jo helt feil innstilling, da kan du jo drøye alle spill da, for alt kan moddes :facepalm: Du har nå ikke GECK på 360... Og hva har det med innstilling å gjøre? Jeg HAR spillet til PC, hva skal jeg med en til 360'en? Endret 14. januar 2009 av n4w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg