Daniel Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Om mange av dere oslo-folk har den "ikke sant"-greia på slutten av alt for mange setninger? Det er så søtt. ^^ Det der var en uhorvelig fæl formulering fra noen som ser ut til å være over gjennomsnittet interessert i språk. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 nei det er faen så støggt!!!!! jeg kan ikke snakke med trøndere for jeg greier ikke få med meg ett ord de sier, jeg bare sitter å tenker på hvor støgg dialekten er Nå har jo du vist deg til å ikke fungere normalt som menneske jeg er normal ,trøndere er unormale Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen burde passe seg litt nå, kjente jeg Selv synes jeg dialekter er søtt, å høre på hvertfall. Selv om jeg enkelte ganger må be folk gjenta seg selv både en og to ganger... =/ men ja, det er kos Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Om mange av dere oslo-folk har den "ikke sant"-greia på slutten av alt for mange setninger? Det er så søtt. ^^ Det der var en uhorvelig fæl formulering fra noen som ser ut til å være over gjennomsnittet interessert i språk. Interessert, men full av talefeil og det motsatte av en mester til å formulere meg. x) jeg er normal ,trøndere er unormale Ja, hele gjengen er helt bak mål unormale. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 og Nie: nei bergensk er fittstyggt!!! mye verre en trøndersk til og med. hver gang jeg hører en bergenser på tv for eksempel så må jeg skru av lyden. og viss jeg hører en snakke i virkeligheten så¨må jeg holde meg for ørene. Det er kanskje emr en tvangstanke, men jeg har fått den tvangstanken fordi det er så mange ugly dialekter Jeg bare kødda med det om trøndere assa. Jeg sier ikke at ALLE er det, bare alle de trønderene jeg har møtt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Du går virkelig glipp av mye pent når du holder deg for ørene når bergensere snakker. ^^ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 og Nie: nei bergensk er fittstyggt!!! mye verre en trøndersk til og med. hver gang jeg hører en bergenser på tv for eksempel så må jeg skru av lyden. og viss jeg hører en snakke i virkeligheten så¨må jeg holde meg for ørene. Det er kanskje emr en tvangstanke, men jeg har fått den tvangstanken fordi det er så mange ugly dialekter Du har selvfølgelig lov til å ha din feile mening . Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg lurer på hvor i landet Schnell selv kommer fra, jeg. Siden hans dialekt er den fineste, liksom. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 og Nie: nei bergensk er fittstyggt!!! mye verre en trøndersk til og med. hver gang jeg hører en bergenser på tv for eksempel så må jeg skru av lyden. og viss jeg hører en snakke i virkeligheten så¨må jeg holde meg for ørene. Det er kanskje emr en tvangstanke, men jeg har fått den tvangstanken fordi det er så mange ugly dialekter Jeg bare kødda med det om trøndere assa. Jeg sier ikke at ALLE er det, bare alle de trønderene jeg har møtt Hver gang jeg ser deg skrive, må jeg lukke øyene. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Jeg lurer på hvor i landet Schnell selv kommer fra, jeg. Siden hans dialekt er den fineste, liksom. Halvt russer :!: Jeg SKAL opp på topp 5.! Endret 18. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Du har selvfølgelig lov til å ha din feile mening . Flott formulert. x) Jeg lurer på hvor i landet Schnell selv kommer fra, jeg. Siden hans dialekt er den fineste, liksom. Stavanger. Men han snakker visst en blanding av det og gebrokkent russisk. xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Stavanger. Men han snakker visst en blanding av det og gebrokkent russisk. xD Åååååå men stavangårdialekto som e så søøøøde EDIT: au. Endret 18. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hver gang jeg ser deg skrive, må jeg lukke øyene. Ignorerknappen er der for en grunn min venn Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Håks: Why? Eplefe: Eg liker eigentleg ingen dialekter , men eg kjem frå litt utfor stavanger men snakkar blanding av nordnorsk og stavangersk siden faren min er fra nord-norge, og siden morra mi er fra russland og snakker sånn grbrokken blanding, så har jeg blanding av alt det! Alastor: Takk, men du kan ikke si de er feil, det er jo en smakssak edit: skreiv stavanger, meinte nord-norge Endret 18. januar 2008 av Schnell Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ignorerknappen er der for en grunn min venn Du går glipp av mye morro! I tillegg så lyser det opp at personen har skrevet et innlegg og da tar nyssgjerrigheten overhånd og jeg er like langt. Skulle likt å visst hvor mange som ignorerer meg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Håks: Why? og Nie: nei bergensk er fittstyggt!!! mye verre en trøndersk til og med. hver gang jeg hører en bergenser på tv for eksempel så må jeg skru av lyden. og viss jeg hører en snakke i virkeligheten så¨må jeg holde meg for ørene. Det er kanskje emr en tvangstanke, men jeg har fått den tvangstanken fordi det er så mange ugly dialekter Jeg bare kødda med det om trøndere assa. Jeg sier ikke at ALLE er det, bare alle de trønderene jeg har møtt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg er helt enig med Håks. Og bergensere er <3 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 og Nie: nei bergensk er fittstyggt!!! mye verre en trøndersk til og med. hver gang jeg hører en bergenser på tv for eksempel så må jeg skru av lyden. og viss jeg hører en snakke i virkeligheten så¨må jeg holde meg for ørene. Det er kanskje emr en tvangstanke, men jeg har fått den tvangstanken fordi det er så mange ugly dialekter Jeg bare kødda med det om trøndere assa. Jeg sier ikke at ALLE er det, bare alle de trønderene jeg har møtt Hver gang jeg ser deg skrive, må jeg lukke øyene. jeg derimot må le! han er den nye latterkongen! Tror jeg skal starte fanclub. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Interessert, men full av talefeil og det motsatte av en mester til å formulere meg. x) Hvis du slutter å starte spørsmål med «om», er du godt på vei. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kanskje det er latterkongen i forkledning O.O....err med annen bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg