Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Wtf.. Slutte å spille fordi man nærmer seg 20?? Spiller jeg i så fall på overtid jeg da?

...

Meeen på en annen side. Kanskje på tide å bryte seg løs etter 6 år og ta imot forandringens kvalme med åpne armer. :hmm:

Merker at spillinteressen har forsvunnet kraftig siden jeg ble 20. Nyere spill har jeg ikke særlige planer om å kjøpe (med unntak av SC2?), men noen oldschool-spill for avslapningens skyld går helt greit.

Jeg trodde selv mange av kameratene mine hadde sluttet å spille, men så viste det seg at 7-8 stykker har fått seg xbox 360 og spiller Halo3 om kveldene med voicecom. Ganske grei kos når man har begynt å flytte til hver vår side av Norge og verden, og derfor ikke har så mye kontakt ellers.

Må få kjøpt det.

Noen forslag fra de med tilsynelatende svært så voksne nick?

Hva er galt med å bare ha navnet ditt som msn-nick? På diskusjon.no synes jeg likevel det er koselig å ha et ultrabarnslig nick, siden jeg ikke vil at alle diskusjoner skal stå i sammenheng med mitt navn, selv om de som leser det jeg skriver lett kan sette bitene sammen.

I tillegg er det deilig å slippe å være seg selv hele tida.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Såkalt god morgen. Trøtt. Måtte skrape bilen etter at eneste stedet det hadde snødd og frosset i byen, var på bilen min. Men men. Kaffi og knekkebrød til frokost på jobb, leger alle sår.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...