Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Noen som vet om det er noen geniale quest-cycles i Fallout 3? Tenker i retning av Dark Brootherhood i Oblivion.

OMG, nå vet jeg at jeg må selge spillet. Dette er jo WoW uten medspillere!

Da blir spillet IKKE kjøpt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det er noen geniale quest-cycles i Fallout 3? Tenker i retning av Dark Brootherhood i Oblivion.

OMG, nå vet jeg at jeg må selge spillet. Dette er jo WoW uten medspillere!

WoW ser faktisk bedre ut design-messig, fra et helt objektivt standpunkt.

Edit: Then again, alle spill i dag med et par hederlige unntak virker jo å kjøre kaffefilter- grafikk eller "ta en bæsj i din høyre hånd og grus i den andre" lignende design.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Wtf.. Slutte å spille fordi man nærmer seg 20?? Spiller jeg i så fall på overtid jeg da?

Er du over 20, ser ikke msn-nicket ditt slik ut.

Nailed it. 10 poeng.

Er 21 neste uke. Men nicket har vært slik siden jeg fikk tak i msn, så bryr meg ikke om det. :p

...

Meeen på en annen side. Kanskje på tide å bryte seg løs etter 6 år og ta imot forandringens kvalme med åpne armer. :hmm:

Noen forslag fra de med tilsynelatende svært så voksne nick?

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg ville skrytt av at noe er helt likt hvordan det var for kjempelenge siden. "Jeg hadde da skrivefeil på barneskolen, hvorfor bry seg nå?". Da blir du som gunfreak, og det er det ingen som vil.

Jeg er rimelig fornøyd med at svært lite av meg selv ligner på hvordan jeg var for 2-3 år siden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Jepp, kall deg for "Egilanso den store" og gi alle du har i kontaktlisten din ett lite foredrag om hvordan dagen din har vært, illustrert med hyppig bruk av smileys.

Oboyoboyoboy!!! Du har jo så evig rett!!! Har misforstått helt den greia der jeg tydeligvis... :roll:

Men tok hintet hintet folkens. :thumbup:

Hvor sa jeg noe om at jeg var stolt av at jeg har hatt det samme nicket så lenge forresten? Nevnte bare at det er gammelt, ergo har jeg aldri tenkt noe særlig over det før nå.... som alle andre fikk lyst å påpeke det.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Essa. Får enda ikke til at det blir så alt for fjortisnick det jeg hadde da men. Fjortisnick da ser jeg for meg en umasse smileyer puz og klemz. Men greit med et lite spark i ræva omsider tydeligvis.

Lenke til kommentar

Faen.

Kom akuratt hjem fra nyttårsball. Ballet var fett det, men jeg dreit litt på leggen også.

Etter at jeg begynte i videregående (etter sommeren 08) så har jeg lenge hatt interesse for en jente i klassen. Hun har hatt type veldig lenge, så jeg har ikke tatt tankene noe "videre", for å si det sånn.

I dag på ballet fikk jeg høre fra typen at de hadde pause - imens dama hans mente de hadde slått opp.

Tenkte ikke noe mer over det der og da, men utover kvelden ble det en del dansing. Det ene ble til det andre, og det ble relativt intimt (intimt, ikke seksuelt). Det endte også med litt kyssing.

Har følelser for henne, men jeg har jævlig dårlig samvittighet ovenfor typen akuratt nå. I tillegg så er det litt småsurt om han finner det ut...

Noen som kan komme med noen moralske råd? :|

Lenke til kommentar

Jepp. Kjør på. Vil du ha moralsk råd så spør du en prest, vil du ha gode råd så spør du her. Det finnes én grunn til å ikke gjøre det, og det er at fyren kanskje banker deg. Det vil føre til at du får enda mer sympati fra jenten, bare du ikke dør i slosskampen.

Men hvis du liker henne så tar du henne, du har ikke gjort noe galt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...