Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Danielzu: littlebigplanet, men da burde du ha noen du kan spille med. Det er et solid spill og ble ikke nevnt blant fjorårets beste spill uten grunn. Lillebror fikk det i julegave, og vi koset oss veldig med det i jula. Ellers er jo GTA IV og Mirror's Edge gode alternativer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dead space er vel ikke for ps3?

Liker det meste(untat bilspill)

Ikke noe imot mulit,men må også ha singelplayer\story.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Fallout3: Veldig bra spill, men krever at du er villig til å sette deg inn i historien. Er ikke et fps. Tenk heller Oblivion / Morrowind.

Mirror's Edge: Nyskapende gameplay. Flott grafikk. Innimellom er det for langt mellom checkpoints, særlig irriterende om man ikke skjønner hvor man skal.

Metal Gear Solid 4: Bra gameplay. Mye mellomsekvenser, går glipp av mye om du ikke liker å se på dem.

WipeoutHD: "Racing" man må sitte i timesvis med før det virkelig sitter. Utfordrende. Pen grafikk, og god flyt. Egnet til "sofa"-multiplayer om begge er omtrent like gode / dårlige, hvis ikke blir det for ensidig.

Call of Duty 4: Bra gameplay. Engasjerende enspillerkampanje. Strålende online community. Ingen coop.

Ratchet & Clank: Artig om du liker barslige plattformspill, jeg koste meg.

Guitar Hero / Rock Band: Antar du har en mening om disse selv.

redigert: coop-multiplayer har jeg bare Resistance og Army of Two. Ingen av dem er fantastisk bra, men grei underholdning om man er to.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Fallout3: Veldig bra spill, men krever at du er villig til å sette deg inn i historien. Er ikke et fps. Tenk heller Oblivion / Morrowind.

Jeg likte ikke Oblivion, jeg digger Fallout.

*Fallout 3*

Provoserende spill. Vil jeg chatte så sitter jeg på MSN, jeg kjøpte et spill og da vil jeg spille. Sukk.

Det er et RPG, du må ta avgjørelser i spillet. Man former sin egen personlighet. Jeg liker det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mitt bilde av fallout 3 er skurret. Kan du beskrive\forklare hva det går ut på?

Gjerne sammenlign det med andre kjente spill. :)

Lenke til kommentar

Scenario: USA er en ørken, du skal utforske denne og samtidig følge en historie.

Gameplay: Ser i første person. Kamp foregår delvis i real-time, delvis turbasert. Er et rollespill. En del tid brukes på å prate med folk, få quests, fullføre quests, osv. Har også typiske ferdigheter som må utvikles med experience-points (light arm, heavy arms, melee, lockpicking, osv).

Har du virkelig aldri spilt Oblivion, Morrowind eller Gothic-serien?

TLDR.

Som betyr..?

Too long, didn't read.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...