Sidious Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Danielzu: littlebigplanet, men da burde du ha noen du kan spille med. Det er et solid spill og ble ikke nevnt blant fjorårets beste spill uten grunn. Lillebror fikk det i julegave, og vi koset oss veldig med det i jula. Ellers er jo GTA IV og Mirror's Edge gode alternativer. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Saints Row 2 er win også ser Mirrors Edge fett ut ^^ og Prince of Persia. Saints Row er nesten et must, Mirrirs edge må du ta med en klype salt og hvis du har spilt de andre PoP vil du IKKE like det siste som kom. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Å snu døgnet er slitsomt til tider. Ang Spillkjøp: Kjøp Dead Space hvis du liker grøsser/spennings-spill. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jeg skal kjøpe klær og ps3 spill imorgen, men vet ikke hva slags spill..Forslag? MIRRORS EDGE!!! Endret 13. januar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg skal kjøpe klær og ps3 spill imorgen, men vet ikke hva slags spill..Forslag? Hvilke spilltyper liker du? Skal du spille single- eller multiplayer? Online? Coop? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Dead space er vel ikke for ps3? Liker det meste(untat bilspill) Ikke noe imot mulit,men må også ha singelplayer\story. Endret 13. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 CypheroN is the winner, Flott. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Dead space er vel ikke for ps3? Xbox 360, Playstation 3 og PC. MIRRORS EDGE!!! Støttes også, men det blir veldig fort monotomt i lengden, like greit at det er såpass kort som det er (ca 6 timer i enspillermodus). Endret 13. januar 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Fallout3: Veldig bra spill, men krever at du er villig til å sette deg inn i historien. Er ikke et fps. Tenk heller Oblivion / Morrowind. Mirror's Edge: Nyskapende gameplay. Flott grafikk. Innimellom er det for langt mellom checkpoints, særlig irriterende om man ikke skjønner hvor man skal. Metal Gear Solid 4: Bra gameplay. Mye mellomsekvenser, går glipp av mye om du ikke liker å se på dem. WipeoutHD: "Racing" man må sitte i timesvis med før det virkelig sitter. Utfordrende. Pen grafikk, og god flyt. Egnet til "sofa"-multiplayer om begge er omtrent like gode / dårlige, hvis ikke blir det for ensidig. Call of Duty 4: Bra gameplay. Engasjerende enspillerkampanje. Strålende online community. Ingen coop. Ratchet & Clank: Artig om du liker barslige plattformspill, jeg koste meg. Guitar Hero / Rock Band: Antar du har en mening om disse selv. redigert: coop-multiplayer har jeg bare Resistance og Army of Two. Ingen av dem er fantastisk bra, men grei underholdning om man er to. Endret 13. januar 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 *Fallout 3* Provoserende spill. Vil jeg chatte så sitter jeg på MSN, jeg kjøpte et spill og da vil jeg spille. Sukk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Fallout3: Veldig bra spill, men krever at du er villig til å sette deg inn i historien. Er ikke et fps. Tenk heller Oblivion / Morrowind. Jeg likte ikke Oblivion, jeg digger Fallout. *Fallout 3* Provoserende spill. Vil jeg chatte så sitter jeg på MSN, jeg kjøpte et spill og da vil jeg spille. Sukk. Det er et RPG, du må ta avgjørelser i spillet. Man former sin egen personlighet. Jeg liker det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Yes. No. Fuck off. Choose one. Yay! Hele spillet er TLDR. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Mitt bilde av fallout 3 er skurret. Kan du beskrive\forklare hva det går ut på? Gjerne sammenlign det med andre kjente spill. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Mini-Me a.k.a. Verne Troyer tar kaka: http://www.metacafe.com/watch/yt-Xta-_e0wAGA/mini_me_drunk/ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Scenario: USA er en ørken, du skal utforske denne og samtidig følge en historie. Gameplay: Ser i første person. Kamp foregår delvis i real-time, delvis turbasert. Er et rollespill. En del tid brukes på å prate med folk, få quests, fullføre quests, osv. Har også typiske ferdigheter som må utvikles med experience-points (light arm, heavy arms, melee, lockpicking, osv). Har du virkelig aldri spilt Oblivion, Morrowind eller Gothic-serien? TLDR. Som betyr..? Too long, didn't read. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Mitt bilde av fallout 3 er skurret. Kan du beskrive\forklare hva det går ut på?Gjerne sammenlign det med andre kjente spill. Se Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 TLDR. Som betyr..? Texas Department of Licensing and Regulation, kanskje ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg