Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Tid for å lage maten: 10min Tid for å spise maten: 5min Men mett og fornøyd I am. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 For mye stress å lage sånn gørme mat hjemme ja. Begynner å gå litt lei av det sånn helt egentlig... spiser så mye sånt på jobb:-) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) *snip*Før (SO 1-3 elns) lå den harde kjærne på #hw.no@undernet *snip Det gjør vi fremdeles skal jeg si deg! Skal jeg legge ut et bilde av meg i RPP? SÅKLART! Jeg forblir mystisk! Damn you! Endret 13. januar 2009 av Llandari Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har så lyst til å skyte ned den jævla drittungen med hagle! Går @#&$?+ ikke får seg litt fred og ro! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jeg har så lyst til å skyte ned den jævla drittungen med hagle! Går @#&$?+ ikke får seg litt fred og ro! Endret 13. januar 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ja, kunne virkelig ønske jeg hadde noen sånne. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva drikker dere i løpet av en uke? Leger og andre ernæringseksperter sier jo at det eneste som er sunt for oss er vann. Saft, juice og brus er jo fy-fy. Får jo skyldfølelse av å drikke sånt nå for tida. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva drikker dere i løpet av en uke? Leger og andre ernæringseksperter sier jo at det eneste som er sunt for oss er vann. Saft, juice og brus er jo fy-fy. Får jo skyldfølelse av å drikke sånt nå for tida. Et par firepakninger med Pepsi Max, ca fjeksti halvlitere vann og 1-2 sixpacker øl Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg drikker 1.5 til 2 liter vann om dagen. Pluss noe kosedrikking i helgene da. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Iceman: Da drikker du omtrent like mye brus som meg. Har prøvd meg på vann, men synes man blir så fort lei. Drikker allikevel en god del vann i løpet av dagen. Skulle ønske jeg hadde viljestyrke til å bare drikke vann, men brustørsten blir for sterk. Demonfudge: Imponerende. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hva drikker dere i løpet av en uke? Leger og andre ernæringseksperter sier jo at det eneste som er sunt for oss er vann. Saft, juice og brus er jo fy-fy. Får jo skyldfølelse av å drikke sånt nå for tida. 10 liter Cola, 4-5 liter sjokomelk, et par flasker vin og vann dagen derpå. Sånn ca. edit: Og øl, hvis jeg skal drikke. Endret 13. januar 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
zennox Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nøyaktig en og en halv time til jeg skal være på ball i finklær. Fortsatt så sitter jeg her i oversize t-skjorte og basketshorts. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Iceman: Da drikker du omtrent like mye brus som meg. Har prøvd meg på vann, men synes man blir så fort lei. Drikker allikevel en god del vann i løpet av dagen. Skulle ønske jeg hadde viljestyrke til å bare drikke vann, men brustørsten blir for sterk. Når man sitter i bilen halve arbeidsdagen er det genialt å ha en vannflaske lett tilgjengelig, noe å gjøre i alle de morsomme lyskryssene. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg drikker mest vann, men også noe appelsinjuice. Brus brukes mest til blandevann, ellers lite. I tillegg blir det gjerne en six-pack med øl i gjennomsnitt pr. uke. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Dorian Gray: Vet aldri om jeg kan ta deg seriøst, men lar tvilen komme deg til gode denne gang. Skal prøve å kutte ned på brusdrikkinga i år. Ironisk nok var jeg nettopp på butikken og panta noen flasker. Pengene brukte jeg til å kjøpe 3x0.5l brus. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 mmmm, sitter her og eter kanelbolle med vaniljekrem Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hmmm, brus ja. *hente en glassflaske med Cola* Edit: Dagens visdomsord er: "Gork i parken" (Jeg foretrekker at gorkene mine holder seg på innsiden av colakorken, ikke i parken. Men hvis man drikker Cola i parken, så stemmer det jo. Usj, for mye filosofering. *glugg*) Endret 13. januar 2009 av Llandari Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 BANG! Say da-dadadaaaa! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nå er det på tide med Japan Break Industries!! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er det normalt med så høye temperaturer i januar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg