Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lyst til å være jente for en dag, men bare for å oppleve hvordan orgasme kjennes ut for kvinner.

 

Da får du passe på å bli riktig jente, så du klarer å oppleve det.

 

Nei, det frister mer å prøve det sosiale spillet, og tvinne guttene rundt fingrene. Spise bananer i offentlighet, legge merke til at menn snur seg etter deg i speilbildet, ha muligheten til å eksperimentere med langt flere klesstiler og plukke opp det motsatte kjønn ved å se dem i øynene.

 

Nå kom riktig nok ei jente bort til meg da jeg så henne i øynene på en nattklubb, men hun var ikke all verden, og det skjer ikke så ofte at det gjør noe.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Jeg har lyst til å være jente for en dag, men bare for å oppleve hvordan orgasme kjennes ut for kvinner.

 

Da får du passe på å bli riktig jente, så du klarer å oppleve det.

 

Nei, det frister mer å prøve det sosiale spillet, og tvinne guttene rundt fingrene. Spise bananer i offentlighet, legge merke til at menn snur seg etter deg i speilbildet, ha muligheten til å eksperimentere med langt flere klesstiler og plukke opp det motsatte kjønn ved å se dem i øynene.

 

Nå kom riktig nok ei jente bort til meg da jeg så henne i øynene på en nattklubb, men hun var ikke all verden, og det skjer ikke så ofte at det gjør noe.

 

Enig i at jenter har lett for å plukke opp mannfolk. Det finnes jo visse kvinnfolk som våger å være litt frempå, men de treffer man sjelden. Mannen må ofte ta initiativet. Sånn er det bare. Har lagt merke til at mannfolka er på venninne mine som fluer på skit hver gang vi er på byen.

Lenke til kommentar

Man blir glad i henne etterhvert. Den andre videoen var mye bedre enn den første.

 

Merker at det er en hoax, innimellom finner hun ikke på hva hun skal si, og da er hun stille og rolig. :!:

 

Heller en sprø nerdejente for min del, enn ei (mental) bimbo, om jeg måtte velge mellom to onder. Selv om energinivået Boxxy viser er altfor høyt.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Herregud som du spammer, Gisle. Oo
Hva faen lizm...jeg spammer da ikke. Moderatorere kan ikke spamme, vi har fått innsprøytet antispam-gen ifra Dotten og vi skal ha påfyll om 2-3 mnd...jeg gruer meg, biefektene er helt grusome :(

 

Jeg og, må bli litt mer eldre og få mer skjegg.. Nu har jeg kun skjegg under kjeven og bart, ikke noe i kinn :(

Jeg har spart skjegg i 1 1/2 mnd nå. Og det er blitt bra langt. :wee:

PIX you lazy mofo.

 

Bare graps de siste sidene. Når alle bare sitter passivt å knaster inn enkle setninger uten hverken humoristisk, opplysende eller tankevekkende innhold blir det bare meningsløst pjatt uten substans. På grensen til SPAM. DNFK trenger nytt blod, vi burde kvotere inn noen som kan lage litt liv, gjerne noen med en svært syrlig sarkasme kombinert med humor som faktisk er morsom. Litt som HalTan.
Vi trenger nytt blod, alt var så mye bedre før....

 

Come one...ta deg en titt på SO1-6 og les litt...er samme driten nå som før :fun:

Lenke til kommentar
Come one...ta deg en titt på SO1-6 og les litt...er samme driten nå som før :fun:
Ikke drep min illusjon. Forøvrig siktet jeg til de siste sidene, da det har vert ganske greit nivå her til tider. Men det hadde jo vert greit om enden kom å skrev noen erotiske historier her en gang i blant, sånn for å løfte stemningen litt på kveldstid.

 

Hun var himmelsk deilig slik hun stod, men jeg måtte ha henne på sengen slik at jeg kom bedre til. Når jeg reiste meg lot jeg brystene mine gli langs kroppen hennes, hun kjente de stive vortene mot lårene og rumpa si og hun gned seg inntil meg, jeg kysset henne forsiktig i nakken, lot tungen følge halspulsåren hennes som dunket og slo, bet henne i øreflippen
Lenke til kommentar

Det kriblet i kroppen da jeg leste det. På tide å gå ut en tur?

 

Jeg har spart skjegg i 1 1/2 mnd nå. Og det er blitt bra langt. :wee:

 

Give pics, ja. Startet for 10 dager siden, og gjorde generaltabben ved å barbere vekk litt av det allerede. Ca. 1 måned til jeg skal vurdere om pryden skal beholdes eller dumpes.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...