Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om mange av dere oslo-folk har den "ikke sant"-greia på slutten av alt for mange setninger? Det er så søtt. ^^

Ikke sant... kjempesøtt.

Er så grusomt å høre på disse fjortissbertene (i tredjeklasse VGS for svarte!) som sier liksom og altså (ass) hele tida.

"Du atte lissom hvorfor får jeg lissom sånn dårlig på prøva jeg hadde lissom øvd kjempemye ass. Jeg skrev liksom tolv sider og da fortjener jeg mer enn en 4er ass. Det er lissom litt urettferdig og sånn ass."

Jeg dør sakte, men sikkert inni meg hver dag. Er direkte flaut å høre på, i tillegg til at det er en gjeng kaklehøner som man skulle tro verpa på et egg hele tida. De snakker KONSTANT! School massacre, here I come.

 

Og fuck Bærum :yes:

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Hvorfor synes folk fra Tromsø og oppe der i nord at vi "søringer" er så "sossete". Irriterende...

Dere har bærum som representanter.

og dykk har joika-spisande samer som representanter.

altså eg er frå sør men så langt frå bærum som ein kan kome :mad: kan ikkje fordra bærumsosar

 

Hvorfor synes folk fra Tromsø og oppe der i nord at vi "søringer" er så "sossete". Irriterende...

Dere har bærum som representanter.

og dykk har joika-spisande samer som representanter.

altså eg er frå sør men så langt frå bærum som ein kan kome :mad: kan ikkje fordra bærumsosar

Lenke til kommentar
Er så grusomt å høre på disse fjortissbertene (i tredjeklasse VGS for svarte!) som sier liksom og altså (ass) hele tida.

Hehe, jeg sier ass hele tiden.

Brenn et sted sola aldri skinner :) .

Prøver å unngå det selv, men noen ganger så må det bare ut. Skylder på dårlig påvirkning jeg :)

Lenke til kommentar
Aner ikke hva jeg skal si. :(

Fortell om USAs forhold til Australia.

(Omg, så kreativ jeg er! xD)

 

eg tykkjer den dialkta eg snakker er finast.

dei styggaste dialektene er:

 

1 bergensk

2 osloskt

3 trøndersk

4 joika-samespråk

5 sånn idol-tone snaker

Bergensk er jo tøft! =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...