Comma Chameleon Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvorfor synes folk fra Tromsø og oppe der i nord at vi "søringer" er så "sossete". Irriterende... Dere har bærum som representanter. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 nja,da ligger det i blodet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 En av de søøteste tatoveringene. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Om mange av dere oslo-folk har den "ikke sant"-greia på slutten av alt for mange setninger? Det er så søtt. ^^ Ikke sant... kjempesøtt. Er så grusomt å høre på disse fjortissbertene (i tredjeklasse VGS for svarte!) som sier liksom og altså (ass) hele tida. "Du atte lissom hvorfor får jeg lissom sånn dårlig på prøva jeg hadde lissom øvd kjempemye ass. Jeg skrev liksom tolv sider og da fortjener jeg mer enn en 4er ass. Det er lissom litt urettferdig og sånn ass." Jeg dør sakte, men sikkert inni meg hver dag. Er direkte flaut å høre på, i tillegg til at det er en gjeng kaklehøner som man skulle tro verpa på et egg hele tida. De snakker KONSTANT! School massacre, here I come. Og fuck Bærum Endret 18. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 nja,da ligger det i blodet Men når min mor stammet fra stril, da? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 nja,da ligger det i blodet Men når min mor stammet fra stril, da? hun stammet jo fra stavanger sa du?? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvorfor synes folk fra Tromsø og oppe der i nord at vi "søringer" er så "sossete". Irriterende... Dere har bærum som representanter. og dykk har joika-spisande samer som representanter. altså eg er frå sør men så langt frå bærum som ein kan kome kan ikkje fordra bærumsosar Hvorfor synes folk fra Tromsø og oppe der i nord at vi "søringer" er så "sossete". Irriterende... Dere har bærum som representanter. og dykk har joika-spisande samer som representanter. altså eg er frå sør men så langt frå bærum som ein kan kome kan ikkje fordra bærumsosar Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 hun stammet jo fra stavanger sa du?? 50/50. Morfar var fra stavangerområdet, Mormor fra sotra eller noe (stril, altså). x) Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 ja då har din mor fått så-søtt-genene frå hennar far og overført dei vidare til deg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er så grusomt å høre på disse fjortissbertene (i tredjeklasse VGS for svarte!) som sier liksom og altså (ass) hele tida. Hehe, jeg sier ass hele tiden. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg synes ting kan være søtt, og jeg er hverken jente, eller fra stavanger området. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er så grusomt å høre på disse fjortissbertene (i tredjeklasse VGS for svarte!) som sier liksom og altså (ass) hele tida. Hehe, jeg sier ass hele tiden. Brenn et sted sola aldri skinner . Prøver å unngå det selv, men noen ganger så må det bare ut. Skylder på dårlig påvirkning jeg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Snakk til meg. =D Seriøst, jeg tror jeg har dialekt-fetisj. oO Østlendinger, totinger eller hva faen det heter, nordlendinger og dansker. De må snakke. Masse. =D Kan godt spille inn et lydklipp, only for you. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Aner ikke hva jeg skal si. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 eg tykkjer den dialkta eg snakker er finast. dei styggaste dialektene er: 1 bergensk 2 osloskt 3 trøndersk 4 joika-samespråk 5 sånn idol-tone snaker Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Hvordan våger du?! Den fineste/kuleste/søteste/artigste (alt etter hva man vil) er jo trøndersk Deretter kommer stavangersk/ bergensk/vestlandsk, nordnorsk og så indre Norge :!: Endret 18. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 nei det er faen så støggt!!!!! jeg kan ikke snakke med trøndere for jeg greier ikke få med meg ett ord de sier, jeg bare sitter å tenker på hvor støgg dialekten er Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Aner ikke hva jeg skal si. Fortell om USAs forhold til Australia. (Omg, så kreativ jeg er! xD) eg tykkjer den dialkta eg snakker er finast. dei styggaste dialektene er: 1 bergensk 2 osloskt 3 trøndersk 4 joika-samespråk 5 sånn idol-tone snaker Bergensk er jo tøft! =D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 nei det er faen så støggt!!!!! jeg kan ikke snakke med trøndere for jeg greier ikke få med meg ett ord de sier, jeg bare sitter å tenker på hvor støgg dialekten er Nå har jo du vist deg til å ikke fungere normalt som menneske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg