Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Latterlig. Kafèen burde være ett fristed for ytringer og meninger.

Ikke når det gjelder person angrep, det får heller tas på msn eller lignende.

Men det er jo ett fristed for ytringer og meninger, sålenge de ikke går på andres bekostning

Edit. Ompa ompa ompa ompa ompa knus

Hvor mye personangrep må man bedrive for å få permban? De aller fleste slenger jo ut en liten sleiv i mellom..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ghad, nå er jeg lei av og være syk.

Spesielt når det føles ut som om, man skal hoste ut alle indre organer når man hoster..

Lenke til kommentar
Hvor mye personangrep må man bedrive for å få permban? De aller fleste slenger jo ut en liten sleiv i mellom..

Jeg er vel på grensa selv etter at jeg hadde en periode med litt for mange sleivspark. Det skal ikke mye til før jeg blir fratatt medlemsskapet her for godt heller. :) Ganske enkelt fordi jeg flere ganger har fått midlertidig utestengelse for å ha slengt med leppa. Det er nok at du gjentar det flere ganger, selv har jeg vel 2-3 utestengelser på rullebladet. Neste gang blir det vel permanent utestengelse på meg også vil jeg tro, derfor puster jeg veldig tungt enkelte ganger når jeg i det siste har hatt lyst til å komme med en liten "rant". :D

Lenke til kommentar
Føler for å e-rage og e-thugge innimellom når jeg diskuterer med idioter som ikke klarer å forstå at mine argumenter er vanntette.

Ingen argumenter er vanntette da :p Finnes nok et eller annet med et argument som ikke stemmer ;) Med mindre det er vitenskapelig bevist da :p

Lenke til kommentar

Cluet med å ta drittunger i debatt er å mose dem med blokker av tekst, for så å be dem holde seg borte fra debatten dersom de ikke tar seg bryet med å lese elefantinleggene og starte en saklig debatt.

Edit: Det betyr lite hva innholdet er så lenge det er tilstrekkelig langt.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Joda, men jeg likte personligheten hennes bedre en mye av det andre som har sneket seg inn i tråden opp igjennom..

moa? :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ghad, nå er jeg lei av og være syk.

Spesielt når det føles ut som om, man skal hoste ut alle indre organer når man hoster..

Akkurat sånn det er for meg nå.

Kanskje vi skal lage klubb?

En sånn der "Vi-som-hoster-ut-alle-indre-organer-klubb"

Jeg føler på en måte at det ikke hadde slått an.. ;)

EDIT:

BOXXY er forferdelig..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...