Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Neida, han er nok bare forum n00b...Kommer nok tilbake når han finner ut hvordan ^^, Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ok, da gidder jeg ikke spørre noe nærmere om du kjenner de jeg kjenner som bor/bodder der. Nå ble jeg forferdelig nysgjerrig. Host det opp! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Aslan, is on the move! Edit: Hvem er denne Skarstad, dere snakker så varmt om? Endret 13. januar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
essi Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 To timer igjen. Ngh. Vil bare være ferdig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Da drar man på forelesning. byes Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Aslan, is on the move! Edit: Hvem er denne Skarstad, dere snakker så varmt om? En legende To timer igjen. Ngh. Vil bare være ferdig. Enda ei ny ei, eller driter jeg meg ut nå? Velkommen isåfall Jenter trenger vi her inne så Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg drømte at jeg møtte Sameboe irl i natt. Skumle greier. Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Noen som har en fin side til å få mindre str. på fila som jeg har, snakk om bilder. nr 5 fra bunnen her http://www.microsoft.com/windowsxp/Downloa...ppowertoys.mspx finner du image resizer. Genialt verktøy, som havner i høyre-musklikk-menyen din. Høyreklikk hvilket som helst bilde, eller 50 om gangen om du vil, og velg "resize image". http://download.microsoft.com/download/whi...wertoySetup.exe Får stikke opp til IT og få de til å innstalere det etterhvert. Må få inn nye MSN også Kan du ikke installere noe som helst selv..? I do believe i would put a rootkit in there.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Fått en sint mail fra IT nå. Lurer på hva jeg har gjort. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg drømte at jeg møtte Sameboe irl i natt. Skumle greier. hahaha, hva skjedde ? Fått en sint mail fra IT nå. Lurer på hva jeg har gjort. Les mailen, og det vil sannsynligvis stå der Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg drømte at jeg møtte Sameboe irl i natt. Skumle greier. hahaha, hva skjedde ? Husker bare at du plutselig sto bak meg et eller annet sted. Så snudde jeg meg og så deg. Ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg drømte at jeg møtte Sameboe irl i natt. Skumle greier. hahaha, hva skjedde ? Husker bare at du plutselig sto bak meg et eller annet sted. Så snudde jeg meg og så deg. Ikke noe mer enn det. Vet du hvordan jeg ser ut altså ? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg drømte at jeg møtte Sameboe irl i natt. Skumle greier. hahaha, hva skjedde ? Husker bare at du plutselig sto bak meg et eller annet sted. Så snudde jeg meg og så deg. Ikke noe mer enn det. Vet du hvordan jeg ser ut altså ? Ja, bildet i profilen din. Du hadde akkurat samme pannebåndet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kult, første gang noen fra forumet drømmer om meg faktisk Lenke til kommentar
essi Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Aslan, is on the move! Edit: Hvem er denne Skarstad, dere snakker så varmt om? En legende To timer igjen. Ngh. Vil bare være ferdig. Enda ei ny ei, eller driter jeg meg ut nå? Velkommen isåfall Jenter trenger vi her inne så Er nok ikke så ny, har vært inaktiv noen uker tho(vel. Har aldri vært ekstremt aktiv uansett) :] Takk allikevel! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Aldri sett deg her inne ihvertfall Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvor ble det av hun som var her inne hele natten lang? Hun virket jo ganske all right. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvor ble det av hun som var her inne hele natten lang? Hun virket jo ganske all right. Sadly, she's gone forever. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ta muntlig eksamen 2 dager før fristen går ut (tidlig i februar), eller ta den en uke tidligere slik at jeg kanskje får pressa inn et forsøk til dersom jeg stryker? Er ikke særlig forberedt foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg