Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Pic or you aren't.. samt at du skal holde en lapp der det står, hei jeg heter kanin33 <--- avatar = meg Skal jeg poste det virkelige bildet av deg kanskje ? (er det dèt du vil?) Dere husker vel demonstrasjonen ved Alta elva for en del år tilbake Nei. Vi er søringer, vi følger ikke med på liv og levnet rundt altaelva. Vet du, du er til tider veldig frekk Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Skal jeg poste det virkelige bildet av deg kanskje ? (er det dèt du vil?) Hva er det du egentlig prøver på nå? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Skal jeg poste det virkelige bildet av deg kanskje ? (er det dèt du vil?) Neida, tenkte faktisk jeg skulle legge ut et bilde av meg i RPP snart.. Har et fra helgen som muligens kan brukes. Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Nedstemt stemmning i klassen idag.Moren til en i klassen døde av kreft for to dager siden. Hun var under 40 år... Du kan jo fyre opp en cancer joke. Kreft kan brukes til så mangt! Jeg forteller gjerne om min egen på byen, og når de gisper og spør om det er farlig, svarer jeg "Njaaai, legene sier jeg har minst en mnd igjen" Hvilket jo er sant, da diagnosen min er langt fra dødelig. Men reaksjonene på "minst en mnd" er alltid priceless Dere husker vel demonstrasjonen ved Alta elva for en del år tilbake Nei. Vi er søringer, vi følger ikke med på liv og levnet rundt altaelva. Vet du, du er til tider veldig frekk Sorry, er ikke ute etter å såre noen. Bare samer er så utrolig lettsårte, at det er vanskelig å unngå ;P Endret 13. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Skal jeg poste det virkelige bildet av deg kanskje ? (er det dèt du vil?) Neida, tenkte faktisk jeg skulle legge ut et bilde av meg i RPP snart.. Har et fra helgen som muligens kan brukes. Det jeg har av deg er ganske fint det også da Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 hvem er det sameboe ikke sier det til om dagen Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kreft kan brukes til så mangt!Jeg forteller gjerne om min egen på byen, og når de gisper og spør om det er farlig, svarer jeg "Njaaai, legene sier jeg har minst en mnd igjen" Hvilket jo er sant, da diagnosen min er langt fra dødelig. Men reaksjonene på "minst en mnd" er alltid priceless Klart det må brukes for alt det er verdt når det først skal være så galt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Kreft kan brukes til så mangt!Jeg forteller gjerne om min egen på byen, og når de gisper og spør om det er farlig, svarer jeg "Njaaai, legene sier jeg har minst en mnd igjen" Hvilket jo er sant, da diagnosen min er langt fra dødelig. Men reaksjonene på "minst en mnd" er alltid priceless Klart det må brukes for alt det er verdt når det først skal være så galt. Er ikke galt i det hele tatt, som gjør det enda bedre Prøvde meg dog på "jeg har kreft, 12 timer igjen å leve, og er jomfru. Bli med hjem?" på byen forrige helg. Det viste seg å være i overkant, og gi motsatt effekt, samt at jeg ikke ble trodd( :O ). Kjekt å vite. Viktig å teste strikken. Endret 13. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Skal jeg poste det virkelige bildet av deg kanskje ? (er det dèt du vil?) Neida, tenkte faktisk jeg skulle legge ut et bilde av meg i RPP snart.. Har et fra helgen som muligens kan brukes. Det jeg har av deg er ganske fint det også da Dårlig kvalitet da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Skal jeg poste det virkelige bildet av deg kanskje ? (er det dèt du vil?) Neida, tenkte faktisk jeg skulle legge ut et bilde av meg i RPP snart.. Har et fra helgen som muligens kan brukes. Det jeg har av deg er ganske fint det også da Dårlig kvalitet da. Though ganske fint Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 *bilder av en jeg ikke kjenner* Ikke meg Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det jeg har av deg er ganske fint det også da Oh, i see what you are doing here... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er ikke galt i det hele tatt, som gjør det enda bedre Ha ha, ondskap lenge leve. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det jeg har av deg er ganske fint det også da Oh, i see what you are doing here... Ja, jeg er ærlig Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Oh, i see what you are doing here... Ute etter litt...kanin? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Oh, i see what you are doing here... Ute etter litt...kanin? You know how rabbits are with sex...They realy love it and do it all the time Endret 13. januar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg og, må bli litt mer eldre og få mer skjegg.. Nu har jeg kun skjegg under kjeven og bart, ikke noe i kinn Jeg har spart skjegg i 1 1/2 mnd nå. Og det er blitt bra langt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 You know how rabbits are with sex...They realy love it and do it all the time Score! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 *bilder av en jeg ikke kjenner* Ikke meg Det er meg; Sigrun. På felleskjøpet husker du vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg