Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er da sikkert plenty av planer om det...vidda er jo flatt som fy og det blåser vist en del på flate områder så...kanskje? Den er ikke dum. *føre opp* Er ikke vidda fredet da Oo Bare reinsdyr som har rettighetene der? Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er da sikkert plenty av planer om det...vidda er jo flatt som fy og det blåser vist en del på flate områder så...kanskje? Den er ikke dum. *føre opp* Er ikke vidda fredet da Oo Bare reinsdyr som har rettighetene der? Om det er noen her som burde vite sånt, så er det vel du Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nedstemt stemmning i klassen idag.Moren til en i klassen døde av kreft for to dager siden. Hun var under 40 år... Du kan jo fyre opp en cancer joke. A man isn't feeling well, so he goes to see his doctor. The doctor examines him, and then asks to speak with his wife. The doctor tells his wife that her husband has cancer. The wife asks "can he be cured?". The doctor replies "there's a chance we can cure him with chemotherapy, but you will need to take care of him every day for the next year - cooking all the meals, cleaning up the vomit, changing the bed pan, driving him to the hospital for daily treatments, and so on". When the wife comes out to the waiting room, the husband asks her what the doctor said. The wife answers "he said that you're going to die". Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Om det er noen her som burde vite sånt, så er det vel du Vet han ikke det en gang? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Om det er noen her som burde vite sånt, så er det vel du Jo, vil tro at samene klikker vis det kommer vindmøller og dekker til der dyra deres er Dere husker vel demonstrasjonen ved Alta elva for en del år tilbake...Just because of the reindeers. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 A man isn't feeling well, so he goes to see his doctor. The doctor examines him, and then asks to speak with his wife. The doctor tells his wife that her husband has cancer. The wife asks "can he be cured?". The doctor replies "there's a chance we can cure him with chemotherapy, but you will need to take care of him every day for the next year - cooking all the meals, cleaning up the vomit, changing the bed pan, driving him to the hospital for daily treatments, and so on". When the wife comes out to the waiting room, the husband asks her what the doctor said. The wife answers "he said that you're going to die". :!: Den var faktisk morsom. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Fyr den opp i timen. Eller er det for tidlig? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Om det er noen her som burde vite sånt, så er det vel du Jo, vil tro at jeg klikker vis det kommer vindmøller og dekker til der dyra deres er Dere husker vel demonstrasjonen ved Alta elva for en del år tilbake...Just because of the reindeers. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Fyr den opp i timen. Eller er det for tidlig? Litt tidlig, tror han er litt skjør enda. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Du er jo same da Edit: Til Sameboe Endret 13. januar 2009 av Kanin33 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du er jo same da Du er kanin da Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Litt tidlig, tror han er litt skjør enda. Det er en fin linje mellom komedie og tragedie. Jeg ville kjørt på. Endret 13. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du er jo same da Du er kanin da Det er jeg ja. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du er jo same da Du er kanin da Det er jeg ja. Pic or you aren't.. samt at du skal holde en lapp der det står, hei jeg heter kanin33 Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det frister!!! Si ifra da hvis du skal, jeg kan bli med. Eller vent...jeg må ha lengre skjegg...det skal være realistisk hvis en flørst skal sette i gang! Jeg og, må bli litt mer eldre og få mer skjegg.. Nu har jeg kun skjegg under kjeven og bart, ikke noe i kinn Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Pic or you aren't.. samt at du skal holde en lapp der det står, hei jeg heter kanin33 <--- avatar = meg Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ok så læreren min skrev på baksiden av prøven min: "Mye bra, men en del hull og noe mangelfullt." Men prøven min hadde ingen hull i seg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Lapp tilbake: "Vil du ha et hull mellom øynene? Gief 6'er plx". Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Dere husker vel demonstrasjonen ved Alta elva for en del år tilbake Nei. Vi er søringer, vi følger ikke med på liv og levnet rundt altaelva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg