kanin333 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er det min skyld at trikken var en halvtime forsent? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Herr Kaninsen Jeg ser deg ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 8 arbeidstimer suger balle, det bør være 4timer ca. Vikinger jobber maks 3-4timer, så har det gøy i resten av dagen. Me want too!!! Hva er morroa med å leve i fortiden? Skal du spise fleinsopp også og gå rampage? Er det min skyld at trikken var en halvtime forsent?Selvsagt er det din feil. Hvem andre sin feil skulle det være? Du må jo følge med på trafikken og kommer ikke trikken så kaprer du en Taxi og gir regninga til skolen du går på Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Gislebassen, jeg ser deg ^^ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er det min skyld at trikken var en halvtime forsent?Selvsagt er det din feil. Hvem andre sin feil skulle det være? Du må jo følge med på trafikken og kommer ikke trikken så kaprer du en Taxi og gir regninga til skolen du går på Tror ikke skolen betaler den taxituren.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 8 arbeidstimer suger balle, det bør være 4timer ca. Vikinger jobber maks 3-4timer, så har det gøy i resten av dagen. Me want too!!! Hva er morroa med å leve i fortiden? Skal du spise fleinsopp også og gå rampage? Det frister!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Gislebassen, jeg ser deg ^^Skulle jeg være usynlig? Liek hidden ninja? Tror ikke skolen betaler den taxituren..Gjør de vel. Står du på ditt så gjøre de sikkert det. Er bare å stå på og kreve! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 *sukk* Fikk endelig ferdig (med hjelp fra kanin) en presentasjon om "eksempler på naturforvaltning og endring av vaturmiljøer som får konsekvenser for urfolk i Norge og i andre land" Hvis dere har noen innspill er de også velkommne for denne blir bare 5 minutter eller noe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det frister!!! Si ifra da hvis du skal, jeg kan bli med. Eller vent...jeg må ha lengre skjegg...det skal være realistisk hvis en flørst skal sette i gang! *sukk*Fikk endelig ferdig (med hjelp fra kanin) en presentasjon om "eksempler på naturforvaltning og endring av vaturmiljøer som får konsekvenser for urfolk i Norge og i andre land" Hvis dere har noen innspill er de også velkommne for denne blir bare 5 minutter eller noe. Samene og vindmølleparker på vidda? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Tror ikke skolen betaler den taxituren..Gjør de vel. Står du på ditt så gjøre de sikkert det. Er bare å stå på og kreve! Hmm, kanskje jeg skal prøve det neste gang. Fikk ikke fravær eller anmerkning, men lærern ble sur fordi jeg kom forsent. Hun mener jeg skal ta en tidligere t-bane, men hun tar jo samme bane selv. Vel, ikke i dag da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Da var vi ferdig med gym, disco dans Oo Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Var rulleskøyter involvert elelr ? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Samene og vindmølleparker på vidda? Tatt med litt om samene ja. Men lager dem vindmølleparker på vidda også? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hmm, kanskje jeg skal prøve det neste gang. Fikk ikke fravær eller anmerkning, men lærern ble sur fordi jeg kom forsent. Hun mener jeg skal ta en tidligere t-bane, men hun tar jo samme bane selv. Vel, ikke i dag da.Hvis du ikke fikk fravær eller anmerkning, hva er problemet da? Men lager dem vindmølleparker på vidda også?Det er da sikkert plenty av planer om det...vidda er jo flatt som fy og det blåser vist en del på flate områder så...kanskje? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Herregud som du spammer, Gisle. Oo Jeg vil hjem... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er da sikkert plenty av planer om det...vidda er jo flatt som fy og det blåser vist en del på flate områder så...kanskje? Den er ikke dum. *føre opp* Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hmm, kanskje jeg skal prøve det neste gang. Fikk ikke fravær eller anmerkning, men lærern ble sur fordi jeg kom forsent. Hun mener jeg skal ta en tidligere t-bane, men hun tar jo samme bane selv. Vel, ikke i dag da.Hvis du ikke fikk fravær eller anmerkning, hva er problemet da? Jeg måtte bruke en gul lapp, og lærern klikka fordi jeg kunne ikke ha framføring Edit: eeh mine setninger er litt rare iblandt... Endret 13. januar 2009 av Kanin33 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Herregud som du spammer, Gisle. Oo Jeg vil hjem... Gå hjem da Men ikke skyld på meg om du er på jobb, stikker og får sparken Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nedstemt stemmning i klassen idag. Moren til en i klassen døde av kreft for to dager siden. Hun var under 40 år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg