HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Slår ikke feil. Er selv plaget med sag. Fra naboen såklart. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er jo ren idioti, selv om det står i husregelene at det kun skal være stille mellom 23-7. Er trøtt nå. *Gjespe* Får se å mekke meg litt frokost. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Morn, tror ikke helt jeg våkna på bussen idag.Pleier å gjøre susen men ikke idag. I tillegg fikk jeg en veske i magen idag, jenter må ha murstein i de der. De må jo ha plass til alt tilbehøret som gjør jenter til jenter you know Kaffe. Herregud, jeg må bare bite i det sure eple og si at jeg er en liten kaffeaddict. Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvorfor har vi mandag, tirsdag, onsdag og torsdag? Det skulle være kun fredag, lørdag og søndag. Vi jobber eller går på skole på frdag, så fri i to dager. HErlig Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Ja, han som fant opp hverdagene fortjener et hull som kastemerke. Endret 13. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er fordi du skal få noe å spørre om Fox, ikke noe annen grunn Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er jo ren idioti, selv om det står i husregelene at det kun skal være stille mellom 23-7. Er trøtt nå. *Gjespe* Får se å mekke meg litt frokost. Kan du si! Der jeg bodde i fjor skulle de på død og liv sprenge veien for å legge nye rør. Jææævlig artig å våkne klokka halv 8 når du har fri av at hele huset rister som faen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg er så dritt lei det opplegget her. Forumet elsker jo å henge seg; og det kan lukte det hver gang jeg skal poste eller redigere. Håpløst. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det lukter vel at du skal gjøre noe den ikke liker Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Mikkel: Huff. Er noe faenskap det der, ja. Har vurdert å skaffe meg ørepropper, men vet ikke om det hjelper, dessuten er jeg redd for at jeg da ikke kommer til å høre vekkerklokka. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 b-real: Den svei. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 ææææææææh. Naturfag prøve idag - har jeg øvd godt nok? nei. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) b-real: Jeg vet. Endret 13. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg er som klamydia, kommer og går og svir når det gjelder Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Håper tysklærern glemmer meg... Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg er som klamydia, kommer og går og svir når det gjelder Related festival-slagord: Trenger ikke sjekke før det svir! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Morn morn. Ble litt stressasomt og kom meg ikke på jobb før nå. Klarte absolutt å forsove meg med en times tid. Lå i senga og begynte å våkne. Tenkte at "kanskje jeg skal stå opp nå som jeg faktisk føler meg litt uthvilt, i stedet for å vente på vekkerklokka" også så jeg på klokka og fikk det travelt. Heldigvis ikke så alt for ofte det skjer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 http://www.telegraph.co.uk/scienceandtechn...uel-crisis.html Estimates of when our oil reserves will run out vary widely, but we are already looking for alternatives. One of the most popular has been biofuel: oil derived from corn, rape and soya.Whiskey Tango Foxtrot!?! Er bare å voldta ivei folkens Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er fordi du skal få noe å spørre om Fox, ikke noe annen grunn 8 arbeidstimer suger balle, det bør være 4timer ca. Vikinger jobber maks 3-4timer, så har det gøy i resten av dagen. Me want too!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg