Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er lite med reseptfrie sovemidler der ute egentlig. Du kan prøve å ta dobbel eller trippel dose med reseptfrie reisesyketabletter. Den typen som baserer seg på antihistaminer. Det burde funke litt. Bare ikke overdriv. De er ikke ufarlige selv om de er reseptfrie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mens andre kan ligge med øynene lukket i 1 time uten å røre seg uten å få sove.

Er sinnsykt irriterende, kan være oppe i 3 dager før eg begynner å kjenne øynene gli igjen, før skjedde det rundt klokken 1. Men etter 2 år med minimalt med søvn og masse annet istedet har eg utviklet en rar sovesituasjon hvor eg aldri blir trøtt. Men når eg først sovner kan eg sove i 20 timer.

Når eg e på steder med mye lyder, typ fester eller storbyer sovner eg med engang. Når det er stille bruker eg evigheter. Og nei, funker ikke med musikk. Ikke engang enya får meg til å sovne.

Pff. Søvn er overvurdert.

Men vil sove, vet at eg blir så sykt redusert i morgen om ikke :wallbash:

Lenke til kommentar

Jeg er heldigvis utstyrt med gode sovegener. Eneste problemet er at jeg prokrastinerer konstant, og blir dermed nødt til å holde meg våken på slutten av dagen/natta for å få gjort arbeid i det hele tatt.

Selv 3:20 på natta sier hjernen min "ok, bare spise, surfe litt på diskusjon.no, rydde, se et par episoder av Californication, og så skal vi lese ut natta". Jesus!

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Akkurat naa syns jeg ikke de som har anledning til aa sove bor faa klage. Jeg har brukt store deler av dagen paa aa pakke, stod opp ca 0900, og begynte 1000. Sov 2 timer midt paa dagen i dag, og avgaarde til jobb klokken 2200. Her skal jeg vaere til 0700, da skal jeg hjem og pakke videre, forhaapentligvis pakke ferdig. Saa skal jeg avgaarde til jobb igjen klokkenb 1400, og vaere der til klokken 2300. Saa kan jeg sove.

Lenke til kommentar

Så ferdig Californication for 2 timer siden, liker det ufattelig mye enda. Vet ikke ka folk generelt synes om andre sesong, for min del ruler den.

Gleder meg litt til å stå opp, om eg klarer det. Forrige uke forsov eg meg hver dag, har lært meg til å slå av vekkerklokken i søvne. Har lagt den utenfor armrekkevidde, får se hvordan det hjelper.

Men tirsdag er så kjedelig dag, har 2 timer fri midt på dagen uten noenting å gjøre.

Nie, hva pakker du til?

Lenke til kommentar

Gleder meg til eg skal flytte, kaste alt inn i bilen og kaste det ut igjen, rommet jeg har nå er faktisk mindre enn en vanlig norsk fengselscelle. Pluss at det skal være stille klokken 10.

Utrolig kjipt når man vil spille trommer.

Synes egentlig han var det ja, men fortsett du. Den tar seg opp.

Og nie, lykke til med utpakkingen, har fortsatt masse bokser på loftet jeg ikke har giddet å pakke ut. er vel egentlig mest kosebamser fra når eg var liten. Men uansett, utpakking tar tid, hvertfall om man har pakket det ned fint.

Lenke til kommentar
Og nie, lykke til med utpakkingen, har fortsatt masse bokser på loftet jeg ikke har giddet å pakke ut. er vel egentlig mest kosebamser fra når eg var liten. Men uansett, utpakking tar tid, hvertfall om man har pakket det ned fint.
Utpakking skal ikke vaere noe problem, 80prosent skal uansett plasseres i en bod, vi flytter fra en jaevlig liten loftsleilighet uten lagringsplass til en stor, ferdig moeblert leilighet med alt av utstyr som tenkes kan. Saa er hovedsaklig klaer, PC, smoerbroedjern og noen bilder som skal bli med opp i leiligheten.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Crap, ser ut til at jeg holder på og bli skikkelig syk igjen. Nå har jeg søren meg vært småsyk i flere uker..

Jeg hadde rett, jeg ble visst skikkelig syk.

Typisk min flaks. :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...