Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ta på deg selv? BORE to the RING Da får han være tålmodig og vente til i morgen med å ta på noen andre istedet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Har gått litt lei jeg faktisk. Masse du kan gjøre. Sove. Se på tv.Sove kan jeg ikke enda. Må vente på en tørketrommel før jeg kan sette på en vask. Kan ikke kjøre begge samtidig. Da går sikringa nemlig. TV er kjedelig. StumbleUpon er alltid gøy. Prøv å utvide kategoriene dine om du er lei. Alltid noe nytt og spennende. Ta på deg selv?BORE to the RINGDet har du rett i. Vil heller ta på noen andre. Anfall helst. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ta på deg selv? BORE to the RING Da får han være tålmodig og vente til i morgen med å ta på noen andre istedet. Jajaja jeg vet.. Har gått litt lei jeg faktisk. Masse du kan gjøre. Sove. Se på tv.Sove kan jeg ikke enda. Må vente på en tørketrommel før jeg kan sette på en vask. Kan ikke kjøre begge samtidig. Da går sikringa nemlig. TV er kjedelig. StumbleUpon er alltid gøy. Prøv å utvide kategoriene dine om du er lei. Alltid noe nytt og spennende. Har sinnsykt mange categories. Nesten alle, men går lei etter noen minutter.. hver gang.. Bra noen i det hele tatt får ståtiss av min eldrende mor. Hu holder seg godt da med andre ord. Bilder, pl0x. Er hun en MILF? Så absolutt! Har til og med bilde av CypheroN og henne i full action Husker det der! Bra du photoshoppa og satt inn trynet til Gollum Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg staar bak kassen atm. *f9z* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg burde slutte å røyke, jeg burde sove og jeg burde starte Fable på ny, men gjør jeg noen av delene? Neh, jeg hører på chill elektronisk musikk og spiller WoW, yeah! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Mamma... pappa.. Jeg skal mønstre. Ja, mønstre. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er altfor mye gøyt å gjøre på, spotify, masse serier, selvlek mm. Umulig å faktisk legge seg jo, må bare se ferdig den episoden, også etterpå skal eg bare høre noen sanger med den artisten også skader det vel ikke med en episode til etterpå? noen som vet kordan sovetabelleter funker? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Spørs på hvilke piller det. Det er som å spørre "Hvordan funker smertestllende?" Lenke til kommentar
Bango Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Okei, men smertestillende er ganske selvforklart. Eller, det er jo sovetabelleter og da. Det eg lurer på er egentlig om man blir trøtt dagen etterpå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du kan bli ganske bakfjern på noen ja. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er det egentlig lurt å ta det bare fordi man er for lat til å faktisk legge seg? Eller er det forbehold søvnvansker? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg klarer fint å holde meg våken på de jeg får om jeg vil. Så er ikke noen vits i å ta om man ikke gidder å legge seg. Men det funker å sovne lettere da. Jeg bruker zopiclone som er innsovningstabletter. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er altfor mye gøyt å gjøre på, spotify, masse serier, selvlek mm.Umulig å faktisk legge seg jo, må bare se ferdig den episoden, også etterpå skal eg bare høre noen sanger med den artisten også skader det vel ikke med en episode til etterpå? noen som vet kordan sovetabelleter funker? Hmm, jeg har bare prøvd en som heter imovane, ganske sterke, for min del ihvertfall. Tok en halv, og ble rimelig sløv innen en halvtimes tid ca, føltes nesten litt som å være brisen. Sovnet fort ihvertfall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Btw: Imovane = zopiclone Lenke til kommentar
Bango Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 @: Lars, har vel også noe med at eg har altfor mye energi når eg hører på musikk så eg blir aldri trøtt. Troooor eg kunne fått det til med sånn da. Skal prøve noen da, får man det reseptfritt eller? Og gjør det søvnen tyngre? eller bare starten, som du sa, innsovnings fasen? Eller varierer det fra merke til merke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Varierer fra type til type. Noen er mest for innsovningen og andre er for ikke å våkne så mye på natta. Zopiclone/imovane er egentlig ment for innsovningsfasen, men jeg føler den hjelper på det at jeg våkner 100 ganger om natta også. Zopiclone/imovane er ikke reseptfritt. Det er også vanedannende så man skal helst ikke gå på dem fast. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Finnes det noen man kan få reseptfritt da? Har ikke fastlege for øyeblikket og gidder ikke ordne med det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg