Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har gått litt lei jeg faktisk. Masse du kan gjøre. Sove. Se på tv.
Sove kan jeg ikke enda. Må vente på en tørketrommel før jeg kan sette på en vask. Kan ikke kjøre begge samtidig. Da går sikringa nemlig. TV er kjedelig. StumbleUpon er alltid gøy. Prøv å utvide kategoriene dine om du er lei. Alltid noe nytt og spennende.

Ta på deg selv?
BORE to the RING
Det har du rett i. Vil heller ta på noen andre. Anfall helst.
Lenke til kommentar
Ta på deg selv?

BORE to the RING

Da får han være tålmodig og vente til i morgen med å ta på noen andre istedet.

Jajaja jeg vet.. :p

Har gått litt lei jeg faktisk. Masse du kan gjøre. Sove. Se på tv.
Sove kan jeg ikke enda. Må vente på en tørketrommel før jeg kan sette på en vask. Kan ikke kjøre begge samtidig. Da går sikringa nemlig. TV er kjedelig. StumbleUpon er alltid gøy. Prøv å utvide kategoriene dine om du er lei. Alltid noe nytt og spennende.

Har sinnsykt mange categories. Nesten alle, men går lei etter noen minutter.. hver gang..

Bra noen i det hele tatt får ståtiss av min eldrende mor. Hu holder seg godt da med andre ord. :)
Bilder, pl0x. Er hun en MILF?

Så absolutt! Har til og med bilde av CypheroN og henne i full action ;)

490d.jpg

Husker det der! Bra du photoshoppa og satt inn trynet til Gollum

Lenke til kommentar

Det er altfor mye gøyt å gjøre på, spotify, masse serier, selvlek mm.

Umulig å faktisk legge seg jo, må bare se ferdig den episoden, også etterpå skal eg bare høre noen sanger med den artisten også skader det vel ikke med en episode til etterpå?

noen som vet kordan sovetabelleter funker?

Lenke til kommentar
Det er altfor mye gøyt å gjøre på, spotify, masse serier, selvlek mm.

Umulig å faktisk legge seg jo, må bare se ferdig den episoden, også etterpå skal eg bare høre noen sanger med den artisten også skader det vel ikke med en episode til etterpå?

noen som vet kordan sovetabelleter funker?

Hmm, jeg har bare prøvd en som heter imovane, ganske sterke, for min del ihvertfall. Tok en halv, og ble rimelig sløv innen en halvtimes tid ca, føltes nesten litt som å være brisen. Sovnet fort ihvertfall.

Lenke til kommentar

@: Lars, har vel også noe med at eg har altfor mye energi når eg hører på musikk så eg blir aldri trøtt.

Troooor eg kunne fått det til med sånn da.

Skal prøve noen da, får man det reseptfritt eller?

Og gjør det søvnen tyngre? eller bare starten, som du sa, innsovnings fasen?

Eller varierer det fra merke til merke?

Lenke til kommentar

Varierer fra type til type. Noen er mest for innsovningen og andre er for ikke å våkne så mye på natta. Zopiclone/imovane er egentlig ment for innsovningsfasen, men jeg føler den hjelper på det at jeg våkner 100 ganger om natta også.

Zopiclone/imovane er ikke reseptfritt. Det er også vanedannende så man skal helst ikke gå på dem fast.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...