Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visste faktisk hvem det var. JEg bare tenkte jeg skulle gjøre jobben enklere for deg.

Jeg viste at du viste det, jeg ville bare understreke at hun er leder i Stand Up Norge for resten her som muligens ikke har kjennskap til navnet. Dog beklager jeg om jeg virker syrlig, det er litt vanskelig å fremme lettbeinthet med tekst.
Lenke til kommentar
Jepp det er det. Har følt det slik et par ganger

Jepp. Selv som 20 år har jeg så mye erfaring med det.

Aldri undervurder helt alminnelig vektorregning.

Hehe, neida. Poenget er at det lille jeg har vært borti matriser og vektorregning så har matrise vært det jeg husker best :) . Kryssprodukt, areal og volum av trekanter, pyramider, parallellepipet og parallellogram :wee: .

Lenke til kommentar
Noe å tygge på: Er det mulig å være forelsket uten å være forelsket i noe/noen? Mer presist, er det mulig å føle følelsen forelskelse uten at den er knyttet til noe, imaginært eller reelt?

Jepp det er det. Har følt det slik et par ganger

Og du har i disse tilfellene der dette har forekommet, ikke vert i tvil om at det er følelsen forelskelse du har opplevd?
Lenke til kommentar
Og du har i disse tilfellene der dette har forekommet, ikke vert i tvil om at det er følelsen forelskelse du har opplevd?

Det kan iallefall eg skrive under på.

Snakkar me om ho frå Sveits?

(samanslåing av postar ftw..)

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

Det kan iallefall eg skrive under på.

Snakkar me om ho frå Sveits?

(samanslåing av postar ftw..)

Neida, er ikke følelser involvert i det prosjektet enda. Men det går bedre, hadde en god dialog i dag og ting går virkelig på skinner. Dog skal hun bare være her i 4,5 måneder, noe som er litt jall.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...