Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg begynner å forstå hvorfor folk kaller deg årets bruker. Jeg trakk på smilebåndet, på den høyre siden av fjeset.
Come on! Jeg kan ikke ha vært den eneste som dro den paralellen.

Egentlig så vet jeg ikke om han er trekksame, kystsame eller hva pokker han er, men jeg holder en knapp på trekksame. Han har tross alt trukket helt sørpå. Kanskje han bare ble litt forvirret over hvor langt man skulle trekke?

*se for meg samebror m/famile på scooter langs E6*

"Er det noen rein her? Neivel... Da får jeg dra litt videre.

Her da? Ikke her heller? Faen, så langt vi måtte flytte i år da!"

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Matte er gøy, men ikke når det ikke går, og jeg forstår ikke hva pappa mener med at 0/0=1.

Ikke nødvendigvis riktig, men gled deg til grenseverdier, det gjør det hele ganske klart :) . Og for å ikke glemme L'Hôpital (mangler sikkert noen aksenter). Kjempegøy.

Jeg har begynt :love:

Begynner for fullt på onsdag :D .

Åh herregud, klarer så absolutt ikke å se en hel film alene i strekk uten distraksjoner.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis riktig, men gled deg til grenseverdier, det gjør det hele ganske klart :) . Og for å ikke glemme L'Hôpital (mangler sikkert noen aksenter). Kjempegøy.

Driver med grenseverdier på skolen nå, men leksa er om helt andre ting. Vektorer og sånt, og det er så utrolig kjedelig.

Lenke til kommentar
Jeg begynner å forstå hvorfor folk kaller deg årets bruker. Jeg trakk på smilebåndet, på den høyre siden av fjeset.
Come on! Jeg kan ikke ha vært den eneste som dro den paralellen.

Egentlig så vet jeg ikke om han er trekksame, kystsame eller hva pokker han er, men jeg holder en knapp på trekksame. Han har tross alt trukket helt sørpå. Kanskje han bare ble litt forvirret over hvor langt man skulle trekke?

*se for meg samebror m/famile på scooter langs E6*

"Er det noen rein her? Neivel... Da får jeg dra litt videre.

Her da? Ikke her heller? Faen, så langt vi måtte flytte i år da!"

Nå må noen se til å ringe Elina Krantz med en gang! !

Men tro det eller ei, sarkasmen la jeg igjen hjemme i det jeg skrev det første innlegget.

Lenke til kommentar
Driver med grenseverdier på skolen nå, men leksa er om helt andre ting. Vektorer og sånt, og det er så utrolig kjedelig.

Matriser er et så mye bedre alternativ.

Oh, "The Alphabetkiller". Tittelen kan få enhver til å gråte. Og jeg skvatt faktisk av filmen tidligere. Barn, grått og skvettescener klarer det hver gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...