Comma Chameleon Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Haha, trodde jeg var i Forumkaféen, men så var jeg i "Tilbakemeldinger til Forumkaféen" Ikke rart alt var så dødt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Haha, trodde jeg var i Forumkaféen, men så var jeg i "Tilbakemeldinger til Forumkaféen" Ikke rart alt var så dødt. Du gikk ikke glipp av noe. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Haha, trodde jeg var i Forumkaféen, men så var jeg i "Tilbakemeldinger til Forumkaféen" Ikke rart alt var så dødt. Ting er ganske dødt her og! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Haha, trodde jeg var i Forumkaféen, men så var jeg i "Tilbakemeldinger til Forumkaféen" Ikke rart alt var så dødt. Hahaha ^^ Et kjempetips til dere som er litt poetiske/kreative/emosjonelle: Finn låta "BT - The Anhtkythera Mechanism" Dere vil ELSKE den. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Og jeg som sa noe smart i den andre tråden =( Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Og jeg som sa noe smart i den andre tråden =( Linkz0r? Endret 18. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Et kjempetips til dere som er litt poetiske/kreative/emosjonelle: Finn låta "BT - The Anhtkythera Mechanism" Dere vil ELSKE den. Der lå den! Jøss! Måtte legge fra meg Breakfastmixen da BT er seriøst en helt! Multitalent til tusen! Endret 18. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Og jeg som sa noe smart i den andre tråden =( Linkz0r? clickylinky Ikke noe spesielt. Men de som har sett det 'in action' skjønner det Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 BT er seriøst en helt! Multitalent til tusen! Ja, si meg: Hvem andre i hele verden lager sånn musikk som han? Hør hvor herlig han har klart å skape lyd ut av sin egen billedlige fantasi. Helt ufattelig bra gjort. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 tror jaggu jeg må notere det navnet så jeg få høre det senere.. Det er happy gilmore på tv3 her i stua nå! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Aah. Jeg klarer ikke skrive tromsø-dialekt til ei som skriver bokmål (Kommer fra sørlandet). Må skrive bokmål. Skifter med en gang jeg slutter å tenke på det -.- Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 BT er seriøst en helt! Multitalent til tusen! Ja, si meg: Hvem andre i hele verden lager sånn musikk som han? Hør hvor herlig han har klart å skape lyd ut av sin egen billedlige fantasi. Helt ufattelig bra gjort. Han har jo pen sangstemme og. Det er det "verste". Regner med du ha plata hans? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) BT er seriøst en helt! Multitalent til tusen! Ja, si meg: Hvem andre i hele verden lager sånn musikk som han? Hør hvor herlig han har klart å skape lyd ut av sin egen billedlige fantasi. Helt ufattelig bra gjort. Han har jo pen sangstemme og. Det er det "verste". Regner med du ha plata hans? Ja, begge to. Somnubalist er jo knallbra. Endret 18. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har bare This Binary Universe *host* Uansett så trenger jeg noen CD'er til å ha i bilen når jeg får tatt lappen, så mange som stiller veldig høyt på lista Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Aah. Jeg klarer ikke skrive tromsø-dialekt til ei som skriver bokmål (Kommer fra sørlandet). Må skrive bokmål. Skifter med en gang jeg slutter å tenke på det -.- Hvorfor skrive tromsø dialekt? Dialekt er kos å høre på, men når man skal lese det, blir det jo bare vanskelig... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dialekt er kos å høre på, men når man skal lese det, blir det jo bare vanskelig... Æ låve dæ! Æ harj itj balljan i hannda! Eller noe sånt Språk generelt er en av mine svake sider. Skjønte ikke at moren til tremeningen min (to og en halv-mening??) spurte om jeg skulle ha to pizzastykker når jeg var der oppe på nordnorsk :!: . Skjønnerh eller ikke dansk og sliter med svensk, vær så snill og si at jeg ikke er alene! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Æ låve dæ! Æ harj itj balljan i hannda!Eller noe sånt Språk generelt er en av mine svake sider. Skjønte ikke at moren til tremeningen min (to og en halv-mening??) spurte om jeg skulle ha to pizzastykker når jeg var der oppe på nordnorsk :!: . Skjønnerh eller ikke dansk og sliter med svensk, vær så snill og si at jeg ikke er alene! Synes språk er gøy jeg. Men når mine kjære fettere fra det kalde nord snakker med meg på msn... *grøsse* "Heia!" "Hy." "Gjør?" "Tja, ikke så mye." "Åkei, æ gjør ikke stort æ heller!" Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dialekter og sosiolekter er jo utrolig interresant, da. ^^ Men, slike dialoger (ref. Mrbjoern), er jo bare, argh! x) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dialekter og sosiolekter er jo utrolig interresant, da. ^^Men, slike dialoger (ref. Mrbjoern), er jo bare, argh! x) Jah.. jeg bare sitter der å tenker. Greit liker dialekten din, men please vis at du kan SKRIVE også. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dialekter og sosiolekter er jo utrolig interresant, da. ^^Men, slike dialoger (ref. Mrbjoern), er jo bare, argh! x) Jah.. jeg bare sitter der å tenker. Greit liker dialekten din, men please vis at du kan SKRIVE også. Det er mye vanesak! jeg skriver dialket med alle vennene mine fra nord, men når jeg skal skrive med dem sør for trondheim så hender det at jeg glemmer meg. har nesten glemt meg et par ganger her på forumet også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg