Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BT er seriøst en helt! Multitalent til tusen!

 

Ja, si meg: Hvem andre i hele verden lager sånn musikk som han? Hør hvor herlig han har klart å skape lyd ut av sin egen billedlige fantasi. Helt ufattelig bra gjort.

Han har jo pen sangstemme og. Det er det "verste". Regner med du ha plata hans? :)

Lenke til kommentar
BT er seriøst en helt! Multitalent til tusen!

 

Ja, si meg: Hvem andre i hele verden lager sånn musikk som han? Hør hvor herlig han har klart å skape lyd ut av sin egen billedlige fantasi. Helt ufattelig bra gjort.

Han har jo pen sangstemme og. Det er det "verste". Regner med du ha plata hans? :)

Ja, begge to. :p

Somnubalist er jo knallbra. :)

Endret av danno_O
Lenke til kommentar
Dialekt er kos å høre på, men når man skal lese det, blir det jo bare vanskelig...

Æ låve dæ! Æ harj itj balljan i hannda!

Eller noe sånt :wee:

Språk generelt er en av mine svake sider. Skjønte ikke at moren til tremeningen min (to og en halv-mening??) spurte om jeg skulle ha to pizzastykker når jeg var der oppe på nordnorsk :!: .

Skjønnerh eller ikke dansk og sliter med svensk, vær så snill og si at jeg ikke er alene!

Lenke til kommentar
Æ låve dæ! Æ harj itj balljan i hannda!

Eller noe sånt :wee:

Språk generelt er en av mine svake sider. Skjønte ikke at moren til tremeningen min (to og en halv-mening??) spurte om jeg skulle ha to pizzastykker når jeg var der oppe på nordnorsk :!: .

Skjønnerh eller ikke dansk og sliter med svensk, vær så snill og si at jeg ikke er alene!

Synes språk er gøy jeg. Men når mine kjære fettere fra det kalde nord snakker med meg på msn... *grøsse*

 

"Heia!"

"Hy."

"Gjør?"

"Tja, ikke så mye."

"Åkei, æ gjør ikke stort æ heller!"

 

:cry:

Lenke til kommentar
Dialekter og sosiolekter er jo utrolig interresant, da. ^^

Men, slike dialoger (ref. Mrbjoern), er jo bare, argh! x)

Jah.. jeg bare sitter der å tenker. Greit liker dialekten din, men please vis at du kan SKRIVE også. :)

Det er mye vanesak! :) jeg skriver dialket med alle vennene mine fra nord, men når jeg skal skrive med dem sør for trondheim så hender det at jeg glemmer meg. har nesten glemt meg et par ganger her på forumet også!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...