Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

OMG! Usansynlig godt med mat. :love: Har hatt syke smerter i magen pga har vært så jævla sulten de siste timene. Min egen feil da, burde tatt med meg mat, men jeg overlever som oftest :p Men ikke i dag.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Scenario: Du finner en bløt brev på bakken. Noen har mistet den, det eneste som står på den er Til Onkel fra Jonas.

På innsiden er det et gavekort på 500kr(den er gjennomsiktig pga vannskaden)

Hva gjør du?

Lenke til kommentar
Apotekeren prøvde å gi meg noe annet tull da jeg sa jeg hadde vondt i hodet, men jeg ba om paracetamol. Da jeg spurte hva som var best av de to, sa hun at det var stor sjanse for at valget mitt ikke gav noen effekt.

Idiot.

...Og der følte jeg meg nesten helt bra. Paracet er magisk :love: .

Patacet spiser opp levra di også...så den er litt magisk ja

Nevn noe som ikke spiser opp levra di.

Lenke til kommentar
Nei, det gjorde jeg. :p

Ville du ha beholdt den eller latt den ligge da, evt finne ut hvem Jonas er(som er umulig)

Ta ut 500-lappen, legger den i en ny konvolutt, skriver på ditt navn og til din onkel og så sender du den. Det er jo ikke din skyld at Jonas har mista konvolutten sin.

Lenke til kommentar

Auda payback is a !!, ja dere veit hvordna det går videre... Klarte å være våken i hele batt og fungere på jobb i tilegg!! Har ikk en fjerneste anelse om hva jeg har gjort men tror jeg laga mat...!! gidde rnoen å komme å vekke meg om den time?? så skal jeg spandere på deg/dere middag... Menyen består av det som ligger fremst i kjøleskapet, eller fryseren, smakt til med litt ekte følt kjærlighet og krydderier til du får gastronomiske orgasmer i munnen:-)

Noen som stiller opp??

Edit:

Glemte å nevne at smaksløkene dine kommer til å danse tango i flere måneder etterpå!!

Sånn nå er den ikke tvetydig lengere!!! vei ikke hva som er best jeg få sine egen orgasme i munnen eller andre sin...

Endret av kolio3
Lenke til kommentar
Scenario: Du finner en bløt brev på bakken. Noen har mistet den, det eneste som står på den er Til Onkel fra Jonas.

På innsiden er det et gavekort på 500kr(den er gjennomsiktig pga vannskaden)

Hva gjør du?

På barneskolen fant jeg en 200-lapp (jess, var ikke heldig nok til å finne 500 eller 1000 spenn engang). Nerd som jeg var/er, tok jeg den til kontaktlæreren min, og sa "noen har mistet denne". Nå kommer det sjokkerende: Hun tok lappen, og prøvde å finne noen som eide den.

Etter flere uker/måneder (dårlig hukommelse) fikk jeg den igjen.

Menyen består av det som ligger fremst i kjøleskapet, eller fryseren, smakt til med litt ekte følt kjærlighet og krydderier til du får Orgasmer i munnen:-)

Noen som stiller opp??

Den setningen var tvetydig. Jeg stiller opp dersom det er min egen orgasme jeg får i munnen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
På barneskolen fant jeg en 200-lapp (jess, var ikke heldig nok til å finne 500 eller 1000 spenn engang). Nerd som jeg var/er, tok jeg den til kontaktlæreren min, og sa "noen har mistet denne". Hun tok lappen, og prøvde å finne noen som eide den.

Nå kommer det sjokkerende: Etter flere uker/måneder (dårlig hukommelse) fikk jeg den igjen

Fixed

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...