Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enda værre å ligge i senga mens du våker over ei katte som liger å klatre opp listverket rundt dørene. Ja, katta klatrer helt opp til taket :| Prøver hver gang å få han til å slutte med det men han tar ikke hintet ...

Haha. Katter har jeg ikke så mye sansen for. Da jeg var på besøk hos søster og hennes familie i jul ble jeg også plaget av deres katt. Den kom malende inn på rommet hver morgen, og begynte å angripe tærne mine. Dette var morgenritualet til katta, og betydde rett og slett at den hadde lyst på mat. Det var jævlig irriterende, selv om det kanskje ikke høres så ille ut. Kjip katt. Ville bare kose med oss når den var sulten. :|

Egilanso: Hørtes det homo ut?

Lenke til kommentar
Snart må man vende tilbake til skolebenken også. Gleder meg ikke så mye. Alltid kjedelig å begynne igjen etter at man har hatt ferie. Må også skrive en stil/tekst om spiseforstyrrelser - noen som har tips om hva jeg kan skrive om innen det emnet? Kan jo alltids skrive om spiseforstyrrelser generelt, men det hadde vært greit å avgrense det. Tenkte først å skrive om spiseforstyrrelser hos menn, men det står lite om det i de bøkene jeg lånte på biblioteket.

Du kan jo nevne at spiseforstyrrelser er noe man bør ta tak i når det er i den psykologiske fasen, for når det blir synelig er det ofte gått så langt at det blir vanskelig å gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Snart må man vende tilbake til skolebenken også. Gleder meg ikke så mye. Alltid kjedelig å begynne igjen etter at man har hatt ferie. Må også skrive en stil/tekst om spiseforstyrrelser - noen som har tips om hva jeg kan skrive om innen det emnet? Kan jo alltids skrive om spiseforstyrrelser generelt, men det hadde vært greit å avgrense det. Tenkte først å skrive om spiseforstyrrelser hos menn, men det står lite om det i de bøkene jeg lånte på biblioteket.

Du kan jo nevne at spiseforstyrrelser er noe man bør ta tak i når det er i den psykologiske fasen, for når det blir synelig er det ofte gått så langt at det blir vanskelig å gjøre noe med.

Du tar og vinkler en person som har anoreksi og en annen som lider av bulimi, opp mot hverandre ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...