Mikkel™ Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Enda værre å ligge i senga mens du våker over ei katte som liger å klatre opp listverket rundt dørene. Ja, katta klatrer helt opp til taket :| Prøver hver gang å få han til å slutte med det men han tar ikke hintet ... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Enda værre å ligge i senga mens du våker over ei katte som liger å klatre opp listverket rundt dørene. Ja, katta klatrer helt opp til taket :| Prøver hver gang å få han til å slutte med det men han tar ikke hintet ... Haha. Katter har jeg ikke så mye sansen for. Da jeg var på besøk hos søster og hennes familie i jul ble jeg også plaget av deres katt. Den kom malende inn på rommet hver morgen, og begynte å angripe tærne mine. Dette var morgenritualet til katta, og betydde rett og slett at den hadde lyst på mat. Det var jævlig irriterende, selv om det kanskje ikke høres så ille ut. Kjip katt. Ville bare kose med oss når den var sulten. :| Egilanso: Hørtes det homo ut? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg ble kald når jeg slurpet i meg en Urge nå *frysninger* Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ole sølte ut deler av urgen min! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ole sølte ut deler av urgen min! Unnskyld, men hvem er Ole ^^,? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 endelig er jeg tilbake Hvor har du vært? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 endelig er jeg tilbake Hvor har du vært? Bannet Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 "We're still together. She'll never leave me... I took the wheels of her chair" Jason Rouse any1? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) *Ser spørrende på Ghraag* Hørte nettopp på egenprodusert musikk-delen av diskusjon.no, var et par ålreite prestasjoner. Samt et par lættis, menmen. Endret 12. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Finnes det en måte for meg å få en vanlig engelsk strømkontakt-ting til å fungere i en norsk stikkontakt? Adapter e.l.? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Datasmurf: Tror da det finnes adaptere på enhver el-butikk med respekt for seg selv. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Snart må man vende tilbake til skolebenken også. Gleder meg ikke så mye. Alltid kjedelig å begynne igjen etter at man har hatt ferie. Må også skrive en stil/tekst om spiseforstyrrelser - noen som har tips om hva jeg kan skrive om innen det emnet? Kan jo alltids skrive om spiseforstyrrelser generelt, men det hadde vært greit å avgrense det. Tenkte først å skrive om spiseforstyrrelser hos menn, men det står lite om det i de bøkene jeg lånte på biblioteket. Du kan jo nevne at spiseforstyrrelser er noe man bør ta tak i når det er i den psykologiske fasen, for når det blir synelig er det ofte gått så langt at det blir vanskelig å gjøre noe med. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Snart må man vende tilbake til skolebenken også. Gleder meg ikke så mye. Alltid kjedelig å begynne igjen etter at man har hatt ferie. Må også skrive en stil/tekst om spiseforstyrrelser - noen som har tips om hva jeg kan skrive om innen det emnet? Kan jo alltids skrive om spiseforstyrrelser generelt, men det hadde vært greit å avgrense det. Tenkte først å skrive om spiseforstyrrelser hos menn, men det står lite om det i de bøkene jeg lånte på biblioteket. Du kan jo nevne at spiseforstyrrelser er noe man bør ta tak i når det er i den psykologiske fasen, for når det blir synelig er det ofte gått så langt at det blir vanskelig å gjøre noe med. Du tar og vinkler en person som har anoreksi og en annen som lider av bulimi, opp mot hverandre ... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 "Anoreksi som våpen" - Hvordan fremtvinge anoreksi hos dine fiender. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 "Anoreksi som våpen" - Hvordan fremtvinge anoreksi hos dine fiender. Hadde jeg kjempet en krig mot et land med kvinnelig statsleder hadde jeg gått rett til personangrep. Dårlig selvtillit tar knekken på jenter flest. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hei! hva skjer? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jej, farget skrift. Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ugh. Ble dagen fri i dag og. *Bade seg i selvmedlidenhet og falske hulk* Aj, nå går jeg og sjekker ut litt mer kvalitetsformiddags-TV. Det ER jo mye bra! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 The War At Home klokka 16.30 er vel det neste som kan gå an. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg