kanin333 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 God morgen kafè! Tysk ftw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det er alltid trist å komme på jobb på mandag. Macbook-hore hele helgen, for så å måtte ta til takke med en HP Compaq. Var forresten herlig med forkost. Av typen laptop? Her sitter vi med 6715b.... intet mer enn en forsåvidt brukbar pc, men har installert xp på den og konfa den litt til mitt eget beste, så da duger den i massevis. Men kunne godt ha tenkt meg en docking og ekstern skjerm. Men men. Litt bortskjemt fra før av, men funker så absolutt bra. mårn mårn ja kanin. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) 6715b her også. Med XP pro. Endret 12. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Mornings peeps. Vet dere hva? Forsvarets byråkrati er UBRUKELIG! Jeg leverte inn en søknad som skal behandles fortløpende, i august. Fikk i trynet nå på fredag at den var ikke behandlet enda, så jeg måtte reise hjem fra det nye tjenestestedet mitt midlertidig, på ubestemt tid. IDIOTER! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Fortløpende kan bety så mangt. I hvert fall når det kommer til staten o.l. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jepp, men det er opprettet hastesak. Så forhåpentligvis skjer det i løpet av uka eller neste uke... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 God morgen kafè! Tysk ftw. Muntlig-greie? Hvordan får jeg tasturet til å slutte å være rart når jeg starter opp PC-en? Jeg er lei av å måtte trykke Alt+Shift hver gang. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 God morgen kafè! Tysk ftw. Muntlig-greie? Neh, men skal ha det i morgen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Tysk..nei og nei. Jeg hadde vel tysk i 3 uker i 8. klasse. Det var mer enn nok. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hadde 3 år på ungdomskolen, er på andre året vgs nå.. Er så lei av tysk. -.- Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg holder meg til norsk og engelsk. Tror jeg skal klare meg bra likevel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Gud i helvete så trett jeg er. Nå skal jeg sove til tre, så pante flasker og handle mat. Yeah. God plan, Sjur. God plan. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 endelig er jeg tilbake Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) endelig er jeg tilbake Har ikke savnet deg men BTW: Raise your hand, vis du mener jeg er en useriøs bruker Oo Endret 12. januar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 God dag, folkens. Hadde en kompis på besøk i natt, vi så på film og skulle legge oss i to-tida, men sovna faen meg ikke før i fire-tida. Irriterende å ligge rastløs i senga i så mange timer. "Transsiberian" var dog en meget bra thriller. Anbefales på det varmeste. Snart må man vende tilbake til skolebenken også. Gleder meg ikke så mye. Alltid kjedelig å begynne igjen etter at man har hatt ferie. Må også skrive en stil/tekst om spiseforstyrrelser - noen som har tips om hva jeg kan skrive om innen det emnet? Kan jo alltids skrive om spiseforstyrrelser generelt, men det hadde vært greit å avgrense det. Tenkte først å skrive om spiseforstyrrelser hos menn, men det står lite om det i de bøkene jeg lånte på biblioteket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hadde en kompis på besøk i natt, vi så på film og skulle legge oss i to-tida, men sovna faen meg ikke før i fire-tida. Irriterende å ligge rastløs i senga i så mange timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg