WheelMan Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 <Locl-Yocl> I helped the EMTs at a car wreck and got blood all over my arms and shirt. It looked like I murdered 20 people with a fork... anyway, I walked into a convieniance store down the street and said my girlfriend needs a tampon. The guy at the counter was mortified. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Bare 5 timer igjen til man kan gå hjem og legge seg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Sitter på bash.org og copy-paster nå eller? Har mitt eget arkiv, faktisk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Merkelig drøm. Jeg drømte at jeg drømte. Så våknet jeg ( i drømmen). Og i det jeg holdt på å stå opp i drømmen, så våknet jeg av at alarmen ringte i virkeligheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Minner meg om en lignende drøm jeg hadde for litt siden. Drømte at jeg sto opp og hadde forsåvet meg, så tenkte jeg; nei faen. Det kan ikke være sant. Så våknet jeg og sto opp nok en gang før jeg oppdaga at jeg sov, så omsider våkna jeg på ekte... Alltids litt morsomt med slike drømmer. ^^, Endret 12. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Merkelig drøm. Jeg drømte at jeg drømte. Så våknet jeg ( i drømmen). Og i det jeg holdt på å stå opp i drømmen, så våknet jeg av at alarmen ringte i virkeligheten. Pus! Sovet godt? Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 * Omnifrog finds a flat thing to pass out on <pastafareye> Kansas? <IronAngel> moms chest? <pastafareye> Bush's EEG? <pastafareye> Cheney's EKG? <IronAngel> obamas abs? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Dagens første gjøremål er gjort. Advokat er ringt og så var det bare møte igjen. Det er ikke før 1330 men bør lese litt i papirene før jeg skal dit og gjøre meg klar og sånn. Er ikke sikkert jeg får dekket adcokatutgiftene og da må jeg betale 1100 per time + moms selv, men seriøst(!) det er ingen upris for å slippe å føle seg totalt overkjørt på det møtet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Får satse på at det ikke overskrider så mye mer enn en time med den prisen der. Er jo nesten like dyrt som å ha bilen på verksted. Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Verksted er som regel 400-1000kr timen, 650 for min del.. Legger man til deler blir det fort artig. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 God moooooooooooorgeeeeeeeeeeen kaféen!!!!!!1111111oneoneoneoneoneoneone!!!!!1111 Har dere savnet meg? Hva slags møte da Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Får satse på at det ikke overskrider så mye mer enn en time med den prisen der. Er jo nesten like dyrt som å ha bilen på verksted. Han regnet med at jeg ville få det dekket. Møtet varer i ca. en time pluss litt forarbeid fra hans sin side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Dagens første gjøremål er gjort. Advokat er ringt og så var det bare møte igjen. Det er ikke før 1330 men bør lese litt i papirene før jeg skal dit og gjøre meg klar og sånn. Er ikke sikkert jeg får dekket adcokatutgiftene og da må jeg betale 1100 per time + moms selv, men seriøst(!) det er ingen upris for å slippe å føle seg totalt overkjørt på det møtet. Får håpe du får de utgiftene dekket da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva slags møte da Lars?Har med guttungen og sånn og gjøre. Går ikke mer innpå det her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Uææh. Bare to knekkebrød igjen. Må jeg virkelig kjøre på butikken og kjøpe flere i dag, eller klarer jeg meg med to, ut dagen? Føler meg litt som i en realityserie.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kjedelig å ikke kjenne en advokat, og betale full pris. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kjedelig å ikke kjenne en advokat, og betale full pris. Så sant som det er sagt. Desverre er det ingen advokater i min familie eller deres nære omgangskrets. Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (JHawk111420) Hey whats up, a/s/l? (Lady Renegade) more than you want, I'm sure (JHawk111420) ill take that as a challenge ;-) (Lady Renegade) take it any way you want sweetie (JHawk111420) k, how old are ya? (Lady Renegade) probably too old for you, but let's pretend I'm 20 (JHawk111420) k, what do ya look like? (Lady Renegade) before or after I'm dressed up? (JHawk111420) both :-D (Lady Renegade) well......after I'm dressed up, I have long sexy red hair, nails painted red to match the slinky dress I have on, stiletto heels, pouty lips, green eyes, boobs out to here, and a smile that stops traffic (JHawk111420) and before your dressed up? (Lady Renegade) before I'm dressed up, I'm bald and wearing boxers...sometimes my weenie is peeking out (Lady Renegade) hello? (Lady Renegade) hello? (Lady Renegade) hello .... Og bare for å legge vekt til ovenstående: <malaclypse> The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two" Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det er alltid trist å komme på jobb på mandag. Macbook-hore hele helgen, for så å måtte ta til takke med en HP Compaq. Var forresten herlig med forkost. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva slags møte da Lars?Har med guttungen og sånn og gjøre. Går ikke mer innpå det her. Aha, det forstår jeg. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg