Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

MOOORN MOOORN!!!! :ermm:

Bare sånn for å virke mer energisk enn dere, noe som ikke er tilfellet. Installerte jo Win7 i gårkveld, så da er det bare selvforskyldt at det ble noe sent og resultatet kjennes derfor i kveld.

Er det forresten flere her som merker at sin egen forumaktivitet går ned etter jobb og i helgene?

Lenke til kommentar

Bare sånn for å virke mer energisk enn dere, noe som ikke er tilfellet. Installerte jo Win7 i gårkveld, så da er det bare selvforskyldt at det ble noe sent og resultatet kjennes derfor i kveld.

Er det forresten flere her som merker at sin egen forumaktivitet går ned etter jobb og i helgene?

Hvordan var Win7 egentlig?

Gidder ikke installere det på noen av Pcene jeg har.

Og ja, sitter stort sett bare på forumet når jeg er på skolen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Merker så absolutt forskjell fra Vista. Tok en nyinstallasjon fra xp, så da ble det jo desto mer imponerende. Men så langt virker det mer som om det er slik Vista egentlig burde ha vært. Har ikke fått testet så alt for mye enda. Ble mest installering av diverse drivere, programmer og konfigurering før jeg måtte lalle. Eneste problemet jeg har vært borti, var at den ikke ville restarte seg èn gang.

Blir videre testing med flere programmer, spill, adobe osv når jeg er ferdig på jobb.

Førstehjelp er nå viktig å kunne. Vil tro det er enda kjedeligere den dagen du trenger førstehjelp og ingen av de rundt deg kan det :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Hvordan var Win7 egentlig?

Gidder ikke installere det på noen av Pcene jeg har.

Og ja, sitter stort sett bare på forumet når jeg er på skolen.

Windows 7 eier! Jeg lagde en tråd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Bruker dere ikke pc i skolen da? (lett-å-gjøre-noe-helt-annet-enn-skole) :whistle:

Alternativt tegne i kladdeboka dersom dere fremdeles bruker bøker i noen fag, slik som jeg gjorde..

Nesten så jeg kjenner det popper grå hår ut av hodet når jeg forteller folk at jeg brukte bøker på skolen. :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...