Datasmurf Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Sku ønske jeg hadde noen kjedelige filmer, enklere å sovne ... Får sette på en dokumentar elns ... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg slet en smule med å sovne selv i natt, dog, jeg la meg halv 11... Uansett. Tidlig oppe. Mhm. God tid i dag. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Morn, ja. Da bærer det straks til skolen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ja morn. Artig å våkne og merke det at ene øyet er numment. Når jeg sjekka det var det fanden meg ei kvise på innsiden av øyelokket :| WTF!? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 En trøtt dag foran meg, en lang natt og ingen søvn. Er ikke sliten eller spesielt trøtt nå, men vet jeg blir det senere. Bare å glede seg det. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 MANDAAAaaAaaaAAaAG!!!! Jævla radioadressa... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Oh yeah, den beste dagen av dem alle. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Så forbanna trøtt og forkjøla! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Til morgenen i dag hadde jeg lyst til å kjøre en drill langt inn i lille hjernen min mens jeg sang på Numa Numa... Jeg er så trøt :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 MOOORN MOOORN!!!! Bare sånn for å virke mer energisk enn dere, noe som ikke er tilfellet. Installerte jo Win7 i gårkveld, så da er det bare selvforskyldt at det ble noe sent og resultatet kjennes derfor i kveld. Er det forresten flere her som merker at sin egen forumaktivitet går ned etter jobb og i helgene? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 MOOORN MOOORN!!!! Bare sånn for å virke mer energisk enn dere, noe som ikke er tilfellet. Installerte jo Win7 i gårkveld, så da er det bare selvforskyldt at det ble noe sent og resultatet kjennes derfor i kveld. Er det forresten flere her som merker at sin egen forumaktivitet går ned etter jobb og i helgene? Hvordan var Win7 egentlig? Gidder ikke installere det på noen av Pcene jeg har. Og ja, sitter stort sett bare på forumet når jeg er på skolen. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Faen. Vi har førstehjelp denne uka.. BLEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Merker så absolutt forskjell fra Vista. Tok en nyinstallasjon fra xp, så da ble det jo desto mer imponerende. Men så langt virker det mer som om det er slik Vista egentlig burde ha vært. Har ikke fått testet så alt for mye enda. Ble mest installering av diverse drivere, programmer og konfigurering før jeg måtte lalle. Eneste problemet jeg har vært borti, var at den ikke ville restarte seg èn gang. Blir videre testing med flere programmer, spill, adobe osv når jeg er ferdig på jobb. Førstehjelp er nå viktig å kunne. Vil tro det er enda kjedeligere den dagen du trenger førstehjelp og ingen av de rundt deg kan det Endret 12. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 MOOORN MOOORN!!!! Bare sånn for å virke mer energisk enn dere, noe som ikke er tilfellet. Installerte jo Win7 i gårkveld, så da er det bare selvforskyldt at det ble noe sent og resultatet kjennes derfor i kveld. Er det forresten flere her som merker at sin egen forumaktivitet går ned etter jobb og i helgene? Hvordan var Win7 egentlig? Gidder ikke installere det på noen av Pcene jeg har. Og ja, sitter stort sett bare på forumet når jeg er på skolen. Windows 7 eier! Jeg lagde en tråd. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Førstehjelp er nå viktig å kunne. Vil tro det er enda kjedeligere den dagen du trenger førstehjelp og ingen av de rundt deg kan det Njoja.. Men det er mandag som betyr Matte, Naturfag, Norsk, Engelsk. Gym også. /spy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Bruker dere ikke pc i skolen da? (lett-å-gjøre-noe-helt-annet-enn-skole) Alternativt tegne i kladdeboka dersom dere fremdeles bruker bøker i noen fag, slik som jeg gjorde.. Nesten så jeg kjenner det popper grå hår ut av hodet når jeg forteller folk at jeg brukte bøker på skolen. Endret 12. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Da var det skole igjen, og idag fikk jeg sovet skikkelig godt ut på bussen, så jeg skal greie denne dagen uten problemer Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hehe må fortsatt bruke bøker i naturfag og matte. D: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Da forsvinner jeg for og legge inn windows 7 og XP på jobbmaskina.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg