WheelMan Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Då hadde eg starta å bråke og lage ulyd med ein gong. Ser det for meg, hahaha Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det hadde vorte mykje morsommare om du hadde vært med Wheelie, då kunne me hatt kvar vår rullestol, og rulla rundt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det hadde vorte mykje morsommare om du hadde vært med Wheelie, då kunne me hatt kvar vår rullestol, og rulla rundt. Råkjørt litt Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 God natt alle sammen! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Kom hjem fra reise i går å fant en liten lapp og en sjokolade ved dørmkarmen min. Det var en liten hilsen fra den nyinflyttede studenten i dubletten min. Jeg møtte henne i dag og hun var kjempesøt, ble tilogmed bedt inn for å slå av en lang prat samt å vise henne hvordan låsemekanismen på vinduet fungerte. Dette kan det bli saker av, vi har begge fri i to uker og hun bor 45 cm unna. Ny i byen er hun også, kjenner ingen og kommer fra Sveits. Edit: Tenkte å gå rolig frem, invitere henne på en kopp te i morgen og slå av en lengre prat for åse hvor det bærer fra det. Jeg vil helst ikke spørre hva dere ville ha gjort for raep!! er ikke aktuelt de første dagene, så gode pick-up skills har jeg ikke enda. Men allikevel, noen gode forslag? Endret 11. januar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) You... lucky bastard. Gode forslag, indeedity! Be henne om å lære deg litt sveitsisk (Tysk/fransk?) og så kommer du med enkle, gebrokne sjekkereplikker på hennes språk. Funker alltid! Endret 11. januar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Da holder en på å installere Win 7 på desktopen. Tenkte å ta en oppgradering eller dual-boot, men gikk like så greit for å ha det som main. Så får jeg heller bytte igjen dersom jeg ikke trives/er misfornøyd med det. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Tenk at dere sitter på kafè, og plutselig er alle stille i en halvtime... Du kan jo hoppe gjennom en million andre tråder her da, mens på en kafé ville det sett pinlig ut om du løper inn og ut hvert 5. minutt. Edit: Gl hf Fargoth! Endret 11. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Ikke dumt, men den biten er allerede i boks. Hun har meldt seg på et langvarig norsk-kurs og har bedt meg om å hjelpe henne med å lære litt norsk. Litt artig er det også at jeg bor på en studentblokk hvor de syv andre er mer eller mindre inkompetente utskudd fra nigeria. Jeg regner med dette er en av de såkalte sjansene man bare får et par ganger i livet. Nevnte jeg at hun var rimelig digg? Endret 11. januar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Pokker du er heldig. Kroppskontakt er ingen uting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Ja'a. Tidlig kroppskontakt = kortere vei til senga. Start med en klem ellerno' EDIT: leif Endret 11. januar 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Her har det flytta inn en kar fra Østerrike. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Joda, kroppskontakt er selvsagt ingen uting. Skal se hva vi får til i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg vil også ha kroppskontakt! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Da holder en på å installere Win 7 på desktopen. Tenkte å ta en oppgradering eller dual-boot, men gikk like så greit for å ha det som main. Så får jeg heller bytte igjen dersom jeg ikke trives/er misfornøyd med det. Will never happen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Her har det flytta inn en kar fra Østerrike. H*n virket i så fall svært kvinnelig for meg, men det er jo rundt 1% sjanse for at hun er en shemale eller har en annen kjønnet karakteristikk som avviker fra kvinne/mann. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg vil også ha kroppskontakt! Kor bur du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg vil også ha kroppskontakt! Får vente til tirsdag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg vil også ha kroppskontakt! Kor bur du? Torggaten 5, 5014 Bergen Jeg vil også ha kroppskontakt! Får vente til tirsdag. I så fall vil jeg ha dobbelt opp! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 yay sett alle back to the future filmene igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg