Sameboe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 http://www.nrk.no/p3tv/ungkaren-natalia-og-ulven-i-2003/ herregud, går det an -.- Den eier jo da ^^, Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kanskje de lar den gå eeeviiiig? Jeg ser ikke vitsen med og stenge en tråd bare for og åpne en ny en, som er kliss lik. Blir vel stengt om det blir for mye spam for å få post 200 000 eller lign, eller hvis tråden "tar av helt". Ellers er jeg enig med deg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) http://www.nrk.no/p3tv/ungkaren-natalia-og-ulven-i-2003/ herregud, går det an -.- Ja, og takk gud for det. Fy faen i helvete ulven var skamdeilig. Hadde det ikke vært for Espen, så hadde den ulven fått tatt meg hvor som helst, når som helst. Edit: Må nesten nevne at sangen er drittøff også, da. Minner. <3 Endret 11. januar 2009 av Nie Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Orginallåten fra Grimm-musikalen er 100 ganger bedre enn det techno-mølet til A-Moe hvertfall. Men dama er jo søt. Og hun så BRA ut i FHM, det skal hun ha. Endret 11. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Orginallåten fra Grimm-musikalen er 100 ganger bedre enn det techno-mølet til A-Moe hvertfall. Men dama er jo søt. Og hun så BRA ut i FHM, det skal hun ha.Må si meg enig, men jeg kan ikke la være å like den der versjonen best. Så mange minner til den. ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Orginallåten fra Grimm-musikalen er 100 ganger bedre enn det techno-mølet til A-Moe hvertfall. Men dama er jo søt. Og hun så BRA ut i FHM, det skal hun ha.Må si meg enig, men jeg kan ikke la være å like den der versjonen best. Så mange minner til den. ^^ Da den var en hit, så bodde jeg på Stord Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg gikk videregående og så den på MP3TV med DJ Howard. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 http://www.nrk.no/p3tv/ungkaren-natalia-og-ulven-i-2003/ herregud, går det an -.- MYE bedre Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 http://www.nrk.no/p3tv/ungkaren-natalia-og-ulven-i-2003/ herregud, går det an -.- MYE bedre Den manglet jo ulven Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 http://www.nrk.no/p3tv/ungkaren-natalia-og-ulven-i-2003/ herregud, går det an -.- MYE bedre Den manglet jo ulven Han? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Jeg gikk videregående og så den på MP3TV med DJ Howard. Grøsser ved tanken på det showet han hadde på nattid, med hun kleine dama og den påtatte macho-radiostemmen hans. Endret 11. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg gikk videregående og så den på MP3TV med DJ Howard. Grøsser ved tanken på det showet han hadde på nattid, med hun kleine dama og den påtatte macho-radiostemmen hans. Den stemmen kjenner man igjen Oo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg gikk videregående og så den på MP3TV med DJ Howard. Grøsser ved tanken på det showet han hadde på nattid, med hun kleine dama og den påtatte macho-radiostemmen hans. What? Det var jo herlig Særlig de veldig få gangene Christine - som var grisedeilig i den tida, litt som Vera Mikalsen var i Go'Elg, rawr ;D - fikk spilt noen av sangene hans, som Theme from Sjølyst *elsk* Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Herlig fordi det andre vi har blitt vant til er MessTV og TV2s "Send abc til 1984" repeat-Sonen. Edit: Christine, ja! Det stemmer. Utrolig at dere husker alt dette fortsatt. Edit2: Finn pix til meg er du snill. Edit3: Skjer med at jeg dreper tråder for tida? Endret 11. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 What? Det var jo herlig Særlig de veldig få gangene Christine - som var grisedeilig i den tida, litt som Vera Mikalsen var i Go'Elg, rawr ;D - fikk spilt noen av sangene hans, som Theme from Sjølyst *elsk* Ooo, Theme from Sjølyst! *sette på* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nå synes jeg det har vært litt for mye teknisk feil på forumet i det siste. Synes de kan sette i gang med oppgraderinga fort. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nå synes jeg det har vært litt for mye teknisk feil på forumet i det siste. Synes de kan sette i gang med oppgraderinga fort. Enig, blir en gang i uka nå for tida :/ BTW: Banned from 4chan, for å poste bilde av Boxxy :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 En gang i uka? Prøv flere ganger daglig den siste uka. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har ikke skjedd her hvertfall. Tid for mat! Tøddels. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 <DoctorRiff> well anyway, this drill sarge gets everyone lined up, and starts yelling at all the recruits, like how they do <DoctorRiff> and he was over to the left of the line, when someone way off in the right yells "GIVE ME LIBERTY OR GIVE ME DEATH!" <DoctorRiff> and the drill sarge yells "WHO SAID THAT?!" and goes over and starts yelling at the right of the line <DoctorRiff> then someone at the left of the line says "PATRICK HENRY YOU FOOL!" <DoctorRiff> according to my dad's friend, it was worth all the extra jogging and military-type training they had to do Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg