Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Rakk du bussen, da? x)

 

En kompis av meg gjør det samme ca en gang i uka. Resten av dagene treffer jeg ham på første holdeplass der jeg går på, så kommer han av og til på på neste stasjon, helt kjørt.

Ja, faktisk. Var sinnsykt heldig :p

Kom opp på bussholdeplassen 20sek fra huset mitt, og ser at det er ingen der. Så ringer jeg venninna mi og spør, og hun sier at bussen nettopp gikk. Og den andre bussholdeplassen ligger 15 gange fra meg. Var bare veldig, veldig heldig den dagen :p

Men den bussholde plassen er 7 stasjoner etter da :p

 

 

Gjorde det noen ganger på ungdomskolen, det er helt jævlig

Gjett om!

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må jeg gjøre hver dag x). Tar en buss for å rekke en annen. Og det er ikke alltid bussen tar igjen den andre, så jeg fant ut at jeg heller ville løpe til et av bussholdeplassene den kjører forbi. Funker greit, men jeg liker det ikke.

 

Må bare legge til at det faktisk var Schnell som hakket på Epletyv først.

Endret av Loveless
Lenke til kommentar

Cola's in the house! :D

 

Bikkja nekta å gå. Brukte ti minutter på å få henne til ¨å gå EN meter så jeg bærte henne resten av veien. Dama i kassa på Statoil var i fornektelse for at hu var feit. For hu hadde gått grethe roede kurs og hun hadde bare tung beinbyggning :wee:

Lenke til kommentar
Hvor mange her i tråden har egentlig lappen?

Snart, snart, snart.

 

Cola's in the house! :D

 

Bikkja nekta å gå. Brukte ti minutter på å få henne til ¨å gå EN meter så jeg bærte henne resten av veien. Dama i kassa på Statoil var i fornektelse for at hu var feit. For hu hadde gått grethe roede kurs og hun hadde bare tung beinbyggning :wee:

Leste i sånn "få god livsstil"-blad at tung benbygning kun varierte med et par gram? Er dette sant? Eller ble jeg lurt av sånn propaganda om at alle kan veie 50 kilo og se ut som en modell?

Grattis med cola da :)

Lenke til kommentar
Leste i sånn "få god livsstil"-blad at tung benbygning kun varierte med et par gram? Er dette sant? Eller ble jeg lurt av sånn propaganda om at alle kan veie 50 kilo og se ut som en modell?

Grattis med cola da :)

Har ei venninne med hender som en mann. Tror neppe hun klarer å bli modell-tynn om hun sager av seg ett bein engang. Greit at noen har tung beinbygning, men de som skylder på det er somregel ikke de tynneste heller :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...