WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Rakk du bussen, da? x) En kompis av meg gjør det samme ca en gang i uka. Resten av dagene treffer jeg ham på første holdeplass der jeg går på, så kommer han av og til på på neste stasjon, helt kjørt. Ja, faktisk. Var sinnsykt heldig Kom opp på bussholdeplassen 20sek fra huset mitt, og ser at det er ingen der. Så ringer jeg venninna mi og spør, og hun sier at bussen nettopp gikk. Og den andre bussholdeplassen ligger 15 gange fra meg. Var bare veldig, veldig heldig den dagen Men den bussholde plassen er 7 stasjoner etter da Gjorde det noen ganger på ungdomskolen, det er helt jævlig Gjett om! Endret 18. januar 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Nå skal jeg ha biff, poteter, baernaise og COLA wtb! Give please! Åhåhåhå, da var det fortært . Blei litt potetgull og da. Btw.: 5 Most Horrifying Bugs In The World. Å faen. http://www.japanesebugfights.com/ Haha Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Det må jeg gjøre hver dag x). Tar en buss for å rekke en annen. Og det er ikke alltid bussen tar igjen den andre, så jeg fant ut at jeg heller ville løpe til et av bussholdeplassene den kjører forbi. Funker greit, men jeg liker det ikke. Må bare legge til at det faktisk var Schnell som hakket på Epletyv først. Endret 18. januar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Når riggerene på skolen sverger til Composite-kabler, når S-Video er tilgjengelig, så blir jeg oppgitt. >< Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Eg fekk igjen matteprøven idag og eg fekk 2- :D til våren skal eg greie å ikkje stryke!! og 4- på nynorsk tentamen Så bra du har ambisjoner! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dette snakket om buss og løping får meg til å tenke over hvor deilig det er å ha egen bil. ^^ Hvor mange her i tråden har egentlig lappen? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Når riggerene på skolen sverger til Composite-kabler, når S-Video er tilgjengelig, så blir jeg oppgitt. >< Ok, hvorfor bruke composite eller S-video? Bare DET får meg til å grøsse... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg trenger ikke ha lappen, jeg har en pappa som elsker meg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Cola's in the house! Bikkja nekta å gå. Brukte ti minutter på å få henne til ¨å gå EN meter så jeg bærte henne resten av veien. Dama i kassa på Statoil var i fornektelse for at hu var feit. For hu hadde gått grethe roede kurs og hun hadde bare tung beinbyggning Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ååååh, nå kan det bli helg føler jeg . Jobben ferdig, frihelg, alt under kontroll. Akkurat spist en gooood middag, drikker en halvliter cola og slapper heeeelt av. NYTELSE! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dette snakket om buss og løping får meg til å tenke over hvor deilig det er å ha egen bil. ^^ Jeg er glad for at du har egen bil Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvor mange her i tråden har egentlig lappen? Har lappen på 3. året. Kjører de 900 meterne til jobb hver dag Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvor mange her i tråden har egentlig lappen? Snart, snart, snart. Cola's in the house! Bikkja nekta å gå. Brukte ti minutter på å få henne til ¨å gå EN meter så jeg bærte henne resten av veien. Dama i kassa på Statoil var i fornektelse for at hu var feit. For hu hadde gått grethe roede kurs og hun hadde bare tung beinbyggning Leste i sånn "få god livsstil"-blad at tung benbygning kun varierte med et par gram? Er dette sant? Eller ble jeg lurt av sånn propaganda om at alle kan veie 50 kilo og se ut som en modell? Grattis med cola da Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Leste i sånn "få god livsstil"-blad at tung benbygning kun varierte med et par gram? Er dette sant? Eller ble jeg lurt av sånn propaganda om at alle kan veie 50 kilo og se ut som en modell?Grattis med cola da Har ei venninne med hender som en mann. Tror neppe hun klarer å bli modell-tynn om hun sager av seg ett bein engang. Greit at noen har tung beinbygning, men de som skylder på det er somregel ikke de tynneste heller Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Tjukkingene må neste få slippe å føle at selv er ansvarlige for at de er feite, da. Det er jo ikke som om de kan gjøre noe med det. Endret 18. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tjukkingene må neste få slippe å føle at selv er ansvarlige for at de er feite, da. Det er jo ikke som om de kan gjøre noe med det. De kan jo saksøke mcDonalds? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fikk karakterne idag, 4,98 i snitt. Og 6'er i engelsk skriftlig og muntlig. *STOLT:D* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Poenget mitt var egentlig, hvor stor variasjon har "tung benbygning"? Er det snakk om 10 kilo eller snakk om et par (hundre) gram? Men nå skal jeg ha Cola (Zero ). Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tjukkingene må neste få slippe å føle at selv er ansvarlige for at de er feite, da. Det er jo ikke som om de kan gjøre noe med det. De kan jo saksøke mcDonalds? kom det ikke sånn ny "kan ikke saksøke fast food steder" ellerno i usa? eller er jeg helt på bærtur nå? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Huff, her har strømmen vert borte i ca. 2 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg