Nie Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 "det er bare de dumme som rydder, geniet har kontroll i kaos" Altså. Når jeg sier "rydde" mener jeg egentlig "plukke opp alt som ikke skal brukes de neste to dagene og stappe i en eske". Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Melisma? Du vet alle de livredde ungene som gikk først i demonstrasjonen, ikke sant? Har de seg selv å takke? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Bake, og rydde mens muffinene står i ovnen, eller rydde også bake, og risikere å ikke være ferdig innen typen kommer hjem? Rydding som i rydding? Ikke rengjøring, støvtørking osv.? Da funker alternativ 1. Dersom det er snakk om større husarbeidprosjekter, som innebærer støv fra gulvet og svette foreslår jeg rydde => dusje => bake. Da slipper du den skitne følelsen av ryddinga, samtidig som aromaen fra bakinga setter seg i kroppen og sinnet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 den er helt sykt bra, på lik linje med alle andre til Nesbø Du har rett i det. Har "Frelseren" og "Snømannen" i skapet. De skal jeg begynne på så snart jeg er ferdig med "Marekors". Gleder meg. Gled deg til frelseren, det er den sykeste av dem alle, leste ut hele i strekk "det er bare de dumme som rydder, geniet har kontroll i kaos" Altså. Når jeg sier "rydde" mener jeg egentlig "plukke opp alt som ikke skal brukes de neste to dagene og stappe i en eske". Jeg gjør også det Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Bake, og rydde mens muffinene står i ovnen, eller rydde også bake, og risikere å ikke være ferdig innen typen kommer hjem? Hvis du ikke glemmer dem/har alarm så kan du jo rydde mens de står i ovnen. Hvis du rydder først, og Espen kommer hjem før du er ferdig, kan jo han hjelpe til litt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Dusje frister ikke. Ikke etter marerittet i går. Typen brukte opp varmvannet, men jeg måtte i dusjen. Gaaawd. Det var fælt. *traumer* Men, jeg tror egentlig du har rett. Jeg skal ikke akkurat rydde (vanlig rydding) på de reneste stedene, såe. Hvis du ikke glemmer dem/har alarm så kan du jo rydde mens de står i ovnen. Hvis du rydder først, og Espen kommer hjem før du er ferdig, kan jo han hjelpe til litt.Tror Espen skal slippe unna i dag. Han våknet til telefon fra jobben, med beskjed om at han var satt opp på vakt i dag (uten at han egentlig har fått beskjed om det, han har jobbhelg neste helg, liksom), og det etter at en god del vin forsvant i går. x) Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen som vet når jeg bør ta angrepillen? Apoteket er jo stengt idag, men gjør det noe om jeg venter til imorgen? Vet ikke om du bor på landet, men i byene er apotekene normalt åpent også på søndag en liten stund, typisk fra 12-16 eller 14-18. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Såppas. Jaja, da blir han nok glad for at du trår til litt Jeg fikk en god nyhet i år. Det viser seg at jeg aldri fikk lønning fra den gamle jobben. Det må ha vært stipendet eller noe sånt. Så da har jeg et par tusen til overs. Frister å kjøpe nye sokker til b-real. Sokkene hans loer overalt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har du byttet avatar Lillium ? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva syns dere om øyet mitt? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har du byttet avatar Lillium ? Yeah. Jeg har hatt den før, tho. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva syns dere om øyet mitt? freaky Oo Har du byttet avatar Lillium ? Yeah. Jeg har hatt den før, tho. I knøw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Da var den farget. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Marerittet ditt kan bli hverdagen min. Slovakia er rammet av gasskrisen, og gasslageret vårt regner de med at går tomt 17. januar. Dersom Putin ikke får ræva i gir blir jeg nødt til å sove med jakke. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Trodde ikke det bodde folk i Slovakia. Tenkte det var for det meste slovakere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Marerittet ditt kan bli hverdagen min. Slovakia er rammet av gasskrisen, og gasslageret vårt regner de med at går tomt 17. januar. Dersom Putin ikke får ræva i gir blir jeg nødt til å sove med jakke. Du kan jo komme hjem til gode gamle norge Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Marerittet ditt kan bli hverdagen min. Slovakia er rammet av gasskrisen, og gasslageret vårt regner de med at går tomt 17. januar. Dersom Putin ikke får ræva i gir blir jeg nødt til å sove med jakke. Du kan jo komme hjem til gode gamle norge ...og spise kransekake og elgekjøtt med norske poteter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 hvorfor er du i slovakia? Studier? Familie? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen som vet når jeg bør ta angrepillen? Apoteket er jo stengt idag, men gjør det noe om jeg venter til imorgen? Vet ikke om du bor på landet, men i byene er apotekene normalt åpent også på søndag en liten stund, typisk fra 12-16 eller 14-18. Det er ikke åpent her hvor jeg bor, ialefall.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nå ble det stille her gitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg